Komplett ubrukelig Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden ice har ny abonnement-portefølje, og bekreftet at ice Data Frihet skal erstattes. Dessverre ikke overraskende siden ice og Telia etter planen skal betale for trafikken til et felles "antenne-selskap". Håper Konkurransetilsynet følger med, for dette blir dårligere tilbud for nordmenn. 2
a_aa Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Når man søker på "Data Frihet" på ice.no, gir det 380 treff - men alle trefflinkene leder til noe annet. Det ser ut som ice sine sider nå har fjernet all informasjon om Data Frihet. Liker ikke utviklingen, nei.
kremt Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Et alternativ kan være Bedrift 10 gb + data frihet. Dette blir 438 ink mva per måned. Men vet ikke om private kan bestille bedriftsabonnement.
Maxma Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Dere som hadde Data Frihet, fikk dere varsel om avslutting? Ser ikke ut som ice har kommet ut med noe som helst form for informasjon eller pressemelding om dette.
a_aa Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Fra Min side: Har fortsatt Data Frihet, det er ikke avsluttet (ennå). Det kan jo hende at de lar det leve videre for eksisterende abonnenter? Uansett ser jeg at iceMax nå kan kombineres med tvilling- og data-SIM (tror ikke det var mulig før?). Jeg bruker oftest 60-90 GB pr måned, sjelden over 100 GB - og da kan jo det være et alternativ for min bruk.
FrihetensRegn Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Jeg har 60 GB til 299, i praksis 120 GB med ubegrenset hastighet pga rollover. Lurer på hvor lenge jeg får beholde det.
BadCat Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det er nok bare midlertidig at man får beholde det. Ikke deaktiver tjenesten i alle fall.
BadCat Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det er så mye enshitification av produkter og tjenester for tida og uten at det finnes reelle alternativer. Man må bare ikke bli for godt vant med noe som helst.
BadCat Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Et av de abonnementene jeg ikke har aktivert Data Frihet på. Jeg får aktivere i tilfelle muligheten fjernes. Endret 13 timer siden av BadCat 1
Trulss Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Alt som Telia eller Telenor får kloa i gjør at tjenestene blir forringet, og mye dyrere. Får håpe de fleste går over til Starlink.
Olsenhower Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden FrihetensRegn skrev (8 timer siden): Jeg har 60 GB til 299, i praksis 120 GB med ubegrenset hastighet pga rollover. Lurer på hvor lenge jeg får beholde det. Jeg har 20 GB (40) til 299!
Trulss Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden kremt skrev (3 minutter siden): Ice eies av Lyse Enda verre. Vi har ikke sett noen store endringer siden Lyse gikk inn, men nå kommer resultatet. Nice som representerte noe nytt ble lagt ned. Jeg er sikker på at Altibox som også eies av Lyse blir ekstremt mye dyrere enn prisøkningen som kom nå, og verre skal det nok bli. Men siden ICE ønsker slå sammen nettene med Telia er nok dette bare begynelsen på en kommende katastrofe.
Kynxx Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Vi har hatt slike prishopp før, og så øker gjerne datamengde, lavere utlands priser eller at pris på abonnement minker igjen når noen vil konkurrere og kapre noen kunder. Gi det litt tid, så får vi nok se at prisene faller litt igjen...
Trulss Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kynxx skrev (2 minutter siden): Vi har hatt slike prishopp før, og så øker gjerne datamengde, lavere utlands priser eller at pris på abonnement minker igjen når noen vil konkurrere og kapre noen kunder. Gi det litt tid, så får vi nok se at prisene faller litt igjen... Dersom Data Frihet forsvinner så vil jo datamengden reduseres betraktelig. Det virker heller ikke som om det er noe gehør for å øke 100 GB grensen heller. Tenker Elon M. gnir seg i hendene. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå