Gå til innhold

Anmeldelse: Mixtape

Anbefalte innlegg

• Gavekort endret tittelen til Anmeldelse: Mixtape
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enig i mye her. Kanskje 8/10 for min del, men jeg var 17 år i 1999 og er godt over gjennomsnittet glad i indierock (eller "alternativ rock" som det het den gang).

Soundtracket gjør spillet for min del og jeg har oppdaget et par nye sanger jeg digger. Bare merkelig hvor lite av musikken som faktisk var fra 90-tallet.

Det spiller veldig på nostalgi og følelser for egen ungdomstid, men dette var mer solfylt Hollywood/California 90-talls ungdomstid som vi har sett så mange ganger før på film og TV-serier. Det ga lite gjenklang til min oppvekst i Norge og historien traff meg ikke helt.

Jeg synes det var vel kort, hadde forventet at det var en time eller to lengre. Jeg likte egentlig å spille noe som til forveksling ikke gir noe motstand og bare "flyter" framover. Men klart, er man allergisk mot "walking simulators" er det bare å holde seg unna. Ellers må det sies at spillet ser helt nydelig ut til tider og man opplever absolutt noen magiske øyeblikk.

Forresten har spillet feilaktig havnet i woke/DEI-kategorien for anti-woke gjengen på nettet. Hele spillet er veldig ufarlig og vandrer verken til venstre eller høyre politisk vil jeg si.

Endret av kilik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...