Sosialismen Skrevet søndag kl 12:49 Skrevet søndag kl 12:49 (endret) Det har vært eksplosjon på USAs ambassade i Oslo. https://www.nrk.no/norge/eksplosjon-ved-den-amerikanske-ambassaden-i-oslo-1.17799099 Hva er det neste som skal skje, hvem tror du står bak denne angrepet? Skeptisk at iranere står bak, ettersom de er for TRUMP. Hvordan vil det påvirke tryggheten i Norge? Nytt info: Tre irakiske brødre har blitt siktet, som har norske statsborgskap. Politiet kaller inn til pressebrifing om ambassade-eksplosjonen – Stor-Oslo Endret 10 timer siden av Sosialismen
Boing 4EVER Skrevet søndag kl 12:52 Skrevet søndag kl 12:52 (endret) Sosialismen skrev (22 minutter siden): Det har vært eksplosjon på USAs ambassade i Oslo. https://www.nrk.no/norge/eksplosjon-ved-den-amerikanske-ambassaden-i-oslo-1.17799099 Hva er det neste som skal skje, hvem tror du står bak denne angrepet? Skeptisk at iranere står bak, ettersom de er for TRUMP. Hvordan vil det påvirke tryggheten i Norge? Kanskje ha litt is i magen og la informasjonen komme frem? Kan like godt være Mossad eller CIA angrep for å dra europeiske land i krigen. Eller det kan være iransk angrep. Ha is i magen og ikke glem Utøya terroren og det som skjedde timene før det kom frem at det var Breivik. Verden har sett så mange falske flagg operasjoner at en bør være uhyre forsiktig med å trekke konklusjoner med lite data å gå ut i fra. Endret søndag kl 13:12 av Boing 4EVER 2
Reg2000 Skrevet søndag kl 12:54 Skrevet søndag kl 12:54 4 minutes ago, Sosialismen said: Hvordan vil det påvirke tryggheten i Norge? Den vil ikke påvirke tryggheten på noe som helst vis. 4
Tussi Skrevet søndag kl 12:55 Skrevet søndag kl 12:55 Sosialismen skrev (4 minutter siden): Det har vært eksplosjon på USAs ambassade i Oslo. https://www.nrk.no/norge/eksplosjon-ved-den-amerikanske-ambassaden-i-oslo-1.17799099 Hva er det neste som skal skje, hvem tror du står bak denne angrepet? Skeptisk at iranere står bak, ettersom de er for TRUMP. Hvordan vil det påvirke tryggheten i Norge? Det iranske regimet har nok sine folk i Norge De også 6
Sosialismen Skrevet søndag kl 12:56 Forfatter Skrevet søndag kl 12:56 Boing 4EVER skrev (1 minutt siden): Kanskje ha litt is i magen og la informasjonen komme frem? Kan like godt være Mossad angrep for å dra europeiske land i krigen. Eller det kan være iransk angrep. Ha is i magen og ikke glem Utøya terroren og det som skjedde timene før det kom frem at det var Breivik. Jeg tror at regimet i iran står bak disse angrepene, men hvorfor akkurat ambassaden i oslo? Eller så har noen kastet bomben for å avskrekke folk. 2
Boing 4EVER Skrevet søndag kl 12:57 Skrevet søndag kl 12:57 (endret) Sosialismen skrev (1 minutt siden): Jeg tror at regimet i iran står bak disse angrepene, men hvorfor akkurat ambassaden i oslo? Eller så har noen kastet bomben for å avskrekke folk. Vær litt forsiktig nå og ikke trekk konklusjoner før vi har mer data. Om det er en ønsketenkning at det er iranerne som står bak så synes jeg synd på deg. Men det er din rett til å kunne trekke hvilken som helst konklusjon. Jeg vil avvente til det er flere opplysninger tilgjengelig. Endret søndag kl 12:58 av Boing 4EVER 1
Sosialismen Skrevet søndag kl 12:58 Forfatter Skrevet søndag kl 12:58 Tussi skrev (2 minutter siden): Det iranske regimet har nok sine folk i Norge De også tipper nok de som står bak angrepet, men hvorfor akkurat ambassaden i oslo? 1
Sosialismen Skrevet søndag kl 12:58 Forfatter Skrevet søndag kl 12:58 Boing 4EVER skrev (1 minutt siden): Vær litt forsiktig nå og ikke trekk konklusjoner før vi har mer data. Om det er en ønsketenkning at det er iranerne som står bak så synes jeg synd på deg. hvorfor syns du synd akkurat på meg? 2
Boing 4EVER Skrevet søndag kl 12:59 Skrevet søndag kl 12:59 Sosialismen skrev (Akkurat nå): hvorfor syns du synd akkurat på meg? Fordi du trekker konklusjoner basert på svært få data. 2
Sosialismen Skrevet søndag kl 13:02 Forfatter Skrevet søndag kl 13:02 Boing 4EVER skrev (2 minutter siden): Fordi du trekker konklusjoner basert på svært få data. Jeg trekker ikke konkusjon, men en hypotese hvem som dere tror står bak angrepet. 2
Ballalaika Skrevet søndag kl 13:05 Skrevet søndag kl 13:05 Boing 4EVER skrev (4 minutter siden): Vær litt forsiktig nå og ikke trekk konklusjoner før vi har mer data. Om det er en ønsketenkning at det er iranerne som står bak så synes jeg synd på deg. Men det er din rett til å kunne trekke hvilken som helst konklusjon. Jeg vil avvente til det er flere opplysninger tilgjengelig. Tror ingen mistenker eller drar konklusjoner om at det er iranerne som står bak. De som trekkes frem som en sannsynlig kandidat er det islamske regimet. Men man skal selvfølgelig være forsiktig med å trekke konklusjoner i en tidlig fase før man vet. 1 1
Dr.Peedee Skrevet søndag kl 13:05 Skrevet søndag kl 13:05 Sosialismen skrev (2 minutter siden): tipper nok de som står bak angrepet, men hvorfor akkurat ambassaden i oslo? Det er vel rimelig sannsynlig. ja. Å utføre et slikt angrep i Oslo er relativt "lett" kanskje i forhold til ved andre amerikanske ambassader i Europa? Selv om det er sannsylig at det er det iranske regimet som står bak, så er det også andre muligheter. Det kan være folk som sympatisørerer med de men ikke handler på direkte ordre, eller generelt folk med sterke anti-amerkanske holdninger som ikke er redde for å bruke vold. Det er nok av slike nøttehoder i Norge dessverre. 2 2
Mr.M Skrevet søndag kl 13:06 Skrevet søndag kl 13:06 Tussi skrev (7 minutter siden): Det iranske regimet har nok sine folk i Norge De også vi vet Mossad har det, de har begått drap her 1 1
Tussi Skrevet søndag kl 13:06 Skrevet søndag kl 13:06 Mr.M skrev (Akkurat nå): vi vet Mossad har det, de har begått drap her Det er ikke dem 3
Dr.Peedee Skrevet søndag kl 13:09 Skrevet søndag kl 13:09 Mr.M skrev (1 minutt siden): vi vet Mossad har det, de har begått drap her Vi vet Iran har folk her. Drapsforsøket på William Nygård f.eks. Dette er ikke Mossad. 6 1
Markiii Skrevet søndag kl 13:11 Skrevet søndag kl 13:11 Er det egentlig noe poeng i å spekulere her? Vi aner ikke hvem det var. Det kan være alt fra en statlig aktør til en tilfeldig psykisk syk person, eller hva som helst. 5 1
Boing 4EVER Skrevet søndag kl 13:14 Skrevet søndag kl 13:14 (endret) Dr.Peedee skrev (8 minutter siden): Vi vet Iran har folk her. Drapsforsøket på William Nygård f.eks. Dette er ikke Mossad. Vi får se. Hvordan du kan være så skråsikker når jeg antar at du har tilgang til den samme offentlige informasjonen som oss andre, er for meg en gåte. Ønsketenkning er ikke en løsning her, men heller å stille seg kritisk og tenke. Det er flere parter som kan tjene på et slikt angrep. Endret søndag kl 13:18 av Boing 4EVER 1
Femtekolonne Skrevet søndag kl 13:21 Skrevet søndag kl 13:21 Var jo ikke mye til angrep hvis det kommer fra en "profesjonell" part? Noen knuste ruter? Fristende å tro de har gjort det selv for å få opp sympatien her.
ForTheImperium Skrevet søndag kl 13:24 Skrevet søndag kl 13:24 Jeg kunne ikke brydd meg mindre om ayatollah's tilhengere og maga+zionister river av hodene til hverandre. Men synd at det måtte skje her. Vi er ikke involvert i deres krig så jeg håper det er litt vett i proxykrigere til Iran å skåne det sivile samfunnet i verden. Inkl Norge.
Boing 4EVER Skrevet søndag kl 13:27 Skrevet søndag kl 13:27 (endret) ForTheImperium skrev (3 minutter siden): Jeg kunne ikke brydd meg mindre om ayatollah's tilhengere og maga+zionister river av hodene til hverandre. Men synd at det måtte skje her. Vi er ikke involvert i deres krig så jeg håper det er litt vett i proxykrigere til Iran å skåne det sivile samfunnet i verden. Inkl Norge. Vet vi 100% sikkerhet at det er iranere som står bak eksplosjonen i Oslo? Endret søndag kl 13:27 av Boing 4EVER 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå