Gå til innhold

"Aliens"-Disclosure 2026

Er "aliens" virkelig?  

43 stemmer

1. 1. Er "aliens" virkelig?

• Ja
      27
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

Skrevet
RosaGnom skrev (1 minutt siden):

Du vet ingenting om hvorvidt jeg er positiv eller ikke

Dine siste innlegg sier det meste. Positivt opplever jeg de ikke iallfall. Nå er jeg ferdig med å kverulere med deg. Ha en fin kveld🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MrL skrev (42 minutter siden):

https://polymarket.com/event/will-the-us-confirm-that-aliens-exist-before-2027

Hvis konspirasjonen er så "koko" som mange i denne tråden mener at den er useriøs å i det hele tatt diskutere- forstår jeg ikke hvorfor "oddsen*"  er ufattelig mye bedre enn det den er.

*Nå fungerer Polymarked som en slags kombinasjon av aksjekurs og odds, men likevell representerer en tro i markedet.

Takk for linken. Fra et gambling-synspunkt er det mere spennende å satse på noe med gode odds, noe som vil gi utslag på "sannsynligheten", som du kaller det i første post. Jeg tviler heller ikke på at andelen av befolkningen som tror på dette i USA er langt større enn i resten av verden, og amerikanerne er de største brukerne av polymarket.

• Liker 2
Skrevet
MrL skrev (1 time siden):

Hvis konspirasjonen er så "koko" som mange i denne tråden mener at den er useriøs å i det hele tatt diskutere- forstår jeg ikke hvorfor "oddsen*"  er ufattelig mye bedre enn det den er.

*Nå fungerer Polymarked som en slags kombinasjon av aksjekurs og odds, men likevell representerer en tro i markedet.

Dette må da være gratis penger for de som er sikre. Boligrenta er rundt 5 % så man kan "låne til pipa" og få 12 % gratis!

Jeg prøvde å finne odds på om strukturene under pyramidene er ekte, men dessverre fant jeg ikke noe. Det er et veddemål jeg gjerne skulle tatt.

Skrevet
Orake1et skrev (3 minutter siden):

Jeg prøvde å finne odds på om strukturene under pyramidene er ekte, men dessverre fant jeg ikke noe. Det er et veddemål jeg gjerne skulle tatt.

Hvor mye satte du på "Alien disclosure 2026" da?

• Liker 1
Skrevet
Delvis skrev (11 timer siden):

Det vet ingen med sikkerhet. Når man bruker begrepet "reise" i tid, kan man forstå at det virker tullete. 

Er ikke det at vi ikke vet om noen som har kommet tilbake fra framtiden et ganske sterkt hint?

For ikke å snakke om paradoksene som oppstår ved at man endrer framtiden man kommer fra.

• Liker 1
Skrevet
Orake1et skrev (28 minutter siden):

Jeg postet link til SAR-bilder derfra. Se selv.

• Liker 1
Skrevet
frohmage skrev (16 minutter siden):

Hvor mye satte du på "Alien disclosure 2026" da?

I`m on it.

I natt er det vel "state of the union" og jeg har lyst til å se hvor mye oddsen svinger basert på hva Trump sier, eller ikke sier. Det gir nyttig informasjon. 

Samtidig registrerer jeg at Trump antyder at han kan bli skutt. Det er også noe å følge med på.  

Skrevet (endret)
PÃ¥inter skrev (3 timer siden):

Søk gjerne selv her. 

er dette samme arkivet som media/pressen har tilgang til, hvor de finner bilder etc?

btw, kan virke som det er det. akkurat sittet å lest Jagland eposter, samme som meida har gjengitt.

Endret av Mr.M
Skrevet
Kahuna skrev (15 minutter siden):

Jeg postet link til SAR-bilder derfra. Se selv.

Hvis du er interessert i temaet syns jeg du skal bruke to timer på Biondis forklaringer på Joe Rogan, men i det minste kan du se riktige bilder og forklaring 22 minutter ute i videoen:

Skrevet
Iki skrev (22 timer siden):

Desverre må du nesten tro på dette fra før av, hvis ikke så vil ingenting overbevise deg.

Og om du først tror på det så vil alt mulig være like godt.

Så det koker ned til tro? :) 

• Liker 1
Skrevet
DukeRichelieu skrev (1 minutt siden):

Så det koker ned til tro? :) 

Når det kommer til konspirasjonsteorier slik som dette så gjelder det å tro, ja.

• Liker 1
Skrevet
Orake1et skrev (22 timer siden):

Strukturene under pyramidene:

Deretter Graham Hancocks to sesonger på Netflix. Det er en myk og spennende inngang som vekker nysgjerrighet hos de aller fleste.

Når man skjønner at det må ha vært noe mer på denne planeten tidligere er overgangen mindre til at det er noe mer.

I forhold til flyvende objekter har man høring i kongressen og filmen "Disclosure". Sistnevnte har med en del fra høringen og er trolig den mykeste inngangen.

Litt kvantefysikk er også nyttig mht forskjellen på om besøk er umulig eller fullt mulig. Brian Greene hos Joe Rogan er spennende enten du kobler det til aliens eller ikke (link noen innlegg ovenfor). 

Er ikke Disclosure en spillefilm? 

Skal se om jeg får sett podkasten i løpet av uken. 

Men slik jeg oppfatter det koker det mye ned til om man har lyst å tro eller ikke. :) 

Skrevet (endret)
Mr.M skrev (31 minutter siden):

er dette samme arkivet som media/pressen har tilgang til, hvor de finner bilder etc?

btw, kan virke som det er det. akkurat sittet å lest Jagland eposter, samme som meida har gjengitt.

Jeg tror det, jeg har kun lest tekst der. Det er den offisielle The Department Of Justice nettsiden iallefall. Mulig det finnes flere sider man kan søke i filene. 

Endret av PÃ¥inter
Skrevet
2 hours ago, MrL said:

Polymarked krever offergave for trua...så 16% som gambler på at Trump & co slipper ut bevis for utanomjordisk liv eller teknologi i løpet av 2026. Det var ikkje spenstig, muligens ei religiøs undertone med surmuling på gang...

Skrevet
Orake1et skrev (32 minutter siden):

Hvis du er interessert i temaet syns jeg du skal bruke to timer på Biondis forklaringer på Joe Rogan, men i det minste kan du se riktige bilder og forklaring 22 minutter ute i videoen:

Tok en kjapp titt og det var ikke forståelig. Ingen forklaring på hvor bildene kom fra, han hoppet rett på konklusjonen, 'megastrukturer under pyramiden'. Nei jeg gadd ikke se resten av videoen.

Så jeg søkte litt igjen. Da kom jeg over en interessant reddit-tråd. Biondis rapport baserer seg på arbeid av Chen fra 2006, de stiller et vesentlig spørsmål. Om Biondis tolkning er riktig(stor skepsis i tråden), hvorfor har han ikke verifisert den ved å anvende samme metode på et bygg/hule med kjent geometri for verifisering?

Reddit-tråden: https://www.reddit.com/r/remotesensing/comments/1jsk9of/can_someone_tell_if_a_remote_sensing_paper/

Chens rapport: https://www.researchgate.net/profile/Vc-Chen/publication/3003947_Micro-Doppler_Effect_in_Radar_Phenomenon_Model_and_Simulation_Study/links/5512c7790cf268a4aaeb0e62/Micro-Doppler-Effect-in-Radar-Phenomenon-Model-and-Simulation-Study.pdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...