Imaginacíon Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Klæbo var sterk som vanlig. Ser ut til at det blir et bra OL for Norge. 1
Imaginacíon Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 9 minutes ago, Wheeljack said: Går vel på om han fikk noen store fordeler av det... kanskje? Diskusjonen kan bli interessant dersom han får medalje. Det ble sølv. En tidel foran bronsje. Jeg synes det er greit med gult kort. 1
Rexxus121 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Neste er MIX gåing nå. Blir spennende neste Runde med langrenn nå. Åssne blir det tenker dere ?
Mr.Duklain Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Spennende løp, men franskmannen burde vært disket. Endret 10 timer siden av Mr.Duklain 1
RookieNO Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Helt enig at det holder med gult kort, men hvis man ser på reglene så er det en soleklar disk. Det kommer nok mer her, i så tilfelle så er det synd at russeren får bronse! 1
Rexxus121 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden RookieNO skrev (Akkurat nå): Helt enig at det holder med gult kort, men hvis man ser på reglene så er det en soleklar disk. Det kommer nok mer her, i så tilfelle så er det synd at russeren får bronse! Bra han fikk medalje da Hvorfor syns? Fortjente han det ikke?
Wheeljack Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 1 minute ago, Imaginacíon said: Det ble sølv. En tidel foran bronsje. Jeg synes det er greit med gult kort. Helt enig. Den manøveren der føler jeg ikke skulle ha ført til umiddelbar disk. Han var ikke til hinder for noen, dro ikke noen fordeler av det og det så genuint ut som en liten tabbe og ikke noe kalkulert. Gult kort for brudd på regler syntes jeg høres riktig ut. 2
Rexxus121 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Norge leder med Medaljer enda. Gull: 2 - Sølv: 1 - Bronse: 2 Italia nr 2 Japan nr 3 sverige søta bror nr 4
Mr.Duklain Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Wheeljack skrev (11 minutter siden): Helt enig. Den manøveren der føler jeg ikke skulle ha ført til umiddelbar disk. Han var ikke til hinder for noen, dro ikke noen fordeler av det og det så genuint ut som en liten tabbe og ikke noe kalkulert. Gult kort for brudd på regler syntes jeg høres riktig ut. Tja, jeg tror ikke det var med vilje, men det ga han en fordel, og burde i mine øyner være en disk. 1
Duriello Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Wheeljack skrev (20 minutter siden): Ser ut som jeg taper den hundrelappen gitt 😂 Beklager det, hadde jeg veddet imot, så hadde du vunnet 100% garantert. 🫣 1 1
jallajall Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Blir vel neppe det siste gullet til Klæbo i OL. Synes det er greit at franskmannen ikke blir disket og bra at de får avklart det før man går i mål. 2
Rexxus121 Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Koselig se Therese Johaug som kommentator nå Hun var flink på ski hun
Rexxus121 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden HF- skrev (1 minutt siden): Straks skiskyting, blir spennende! Det blir det Skiskyting er ikke lett på en vinter, og da treffe riktig Da er vi i gang 1
obygda Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Mr.Duklain skrev (47 minutter siden): Spennende løp, men franskmannen burde vært disket. Ikke ifølge reglene... 2
Wheeljack Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Jeg satte også en hundrelapp på at Norge vinner mixed-stafetten, det var høyere odds enn om at Klæbo ikke skulle vinne skiathlon så bookmakerene hadde ikke trua. Jeg har trua. 3
Rexxus121 Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) Norge klarte 5 skudd, kjempebra Han må bare gå RASKT. Leder med 13.9 Sekunder Endrer skrev feil Kjønn. FRa hun til han, hahaha. Endret 9 timer siden av Rexxus121
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå