Gå til innhold

Formel 1 - 2026

Hvilket Team holder du med i 2026 sesongen?   

40 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2026 sesongen?

• Alpine
      0
    • Aston Martin
      0
    • Ferrari
      11
    • Haas
      0
    • Audi
      2
    • McLaren
      12
    • Mercedes-AMG
      3
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      5
    • Williams Racing
      3
    • Caddilac
      4
  2. 2. Hvem håper du vinner WDC?

• Lando Norris
      4
    • Oscar Piastri
      9
    • George Russell
      2
    • Kimi Antonelli
      0
    • Max Verstappen
      7
    • Isack Hadjar
      0
    • Charles Leclerc
      5
    • Lewis Hamilton
      6
    • Alex Albon
      1
    • Carlos Sainz
      1
    • Liam Lawson
      0
    • Arvid Lindblad
      0
    • Fernando Alonso
      2
    • Lance Stroll
      1
    • Esteban Ocon
      0
    • Ollie Bearman
      0
    • Nico Hulkenberg
      0
    • Gabriel Bortoleto
      0
    • Pierre Gasly
      0
    • Franco Colapinto
      0
    • Valtteri Bottas
      2
    • Sergio Perez
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsto ikke hva som skjedde med gulflaggene, var dobbel eller singel gulflagg? Antonelli får beskjed om dobbel så han aborter runden sin, Russell fortsetter på sin runde og tar pole, så sier Antonelli i ett intervju etter løpet at han ikke skulle ha løftet av gassen og at det var hans feil. Virker ikke som hverken Bono eller noen av kommentatorene forsto hva som faktisk var gjeldende 😅 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ut fra det jeg har klart å lese meg opp på, ble det byttet fra enkelt til dobbelt gult flagg på 22 sekunder, så det var 22 sekunder enkelt gult flagg var gjeldende før det doble ble aktivert.

r/formula1 - Transcript from race control during the controversial incident. Interesting "lucky" timing for Russell.

Russell var visst bare veldig heldig, da han bare fikk det enkelte gule flagget. Han krysset mållinjen 18:00:48, altså 3 sekunder etter at det doble gule flagget ble vinket. Kimi fikk "yellow yellow" beskjed fra Bono, noe som da visstnok var feil, hvorfor han likevel fikk "double yellow" opp i displayet sitt er en annen sak.

Det var altså ikke noe galt Russell eller Mercedes gjorde, bare en fuckup fra marshals/race director som burde ha aktivert dobbelt gult flagg, eller eventuelt rødflagg, fra første sekund da Verstappen sto svært utsatt til der han krasjet.

Så er det vel de som vil kaste seg på konspirasjonstoget, men da tror jeg heller at jeg lener meg på Hanlon's Razor: "Never attribute to malice that which is adequately explained by incompetence".

Endret av Evil-Duck
Skrevet

Synd Ferrari ikke klarte å være kompetative, men var ett godt løp i dag ja. Blir spennende å se Silverstone, Verstappen kommenterte at batteri energi kommer til å bli et enormt problem der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...