Gå til innhold

Revolusjon i Iran?

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutes ago, Ballalaika said:

Hvorfor deler du innlegg fra kjente propagandaaktører?

Det han sier her er da riktig? Typisk sionister: Mer opptatt av å stemple folk enn å diskutere det de sier.

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
7 minutes ago, fredrik2 said:

Ok, du har sett en video som visar det. 

Jag har personligen sett bilar som kör alltför fort i Norge utan att bli tagna av politiet. Kan jag då dra slutsatsen att politiet har slutat följa upp hastighets överskridelser? 

Det fins mengder av videoer, også artikler som omtaler fenomenet.

• Liker 1
Skrevet
Imaginacíon skrev (3 minutter siden):

Det han sier her er da riktig? Typisk sionister: Mer opptatt av å stemple folk enn å diskutere det de sier.

Hvordan vet du at det han sier er riktig?

Hvis du vet at det er riktig hadde du bare trengt å vise dokumentasjonen som gjør at du vet at det er riktig, heller enn innlegg fra propaganda-aktører.

Så spørsmålet vedvarer: hvorfor deler du innlegg fra kjente propagandaaktører?

• Liker 6
Skrevet
2 minutes ago, Imaginacíon said:

Det fins mengder av videoer, også artikler som omtaler fenomenet.

Men vad visar en video angående om och vem som handhäver forbjudet?

jag har sett många som har begått lovbrud som ikke har blivit tagna för dem i Norge (mest i trafikken men sikkert noe annat också).

Men det er ju intressant hur du blandar några få inlägg der du verkar negativ till regimen med en massa regim positiv propaganda.   

• Liker 5
Skrevet (endret)
8 minutes ago, Ballalaika said:

Hvordan vet du at det han sier er riktig?

Hvis du vet at det er riktig hadde du bare trengt å vise dokumentasjonen som gjør at du vet at det er riktig, heller enn innlegg fra propaganda-aktører.

Så spørsmålet vedvarer: hvorfor deler du innlegg fra kjente propagandaaktører?

Tullprat. Det han sier er jo åpenbart ut fra hva videoen viser. Jeg velger tweets ut fra hva de sier ikke hva en eller annen sionist mener. Og her var det dessuten videoen som var det interessante.

Endret av Imaginacíon
  • Liker 1
Skrevet
8 minutes ago, fredrik2 said:

Men vad visar en video angående om och vem som handhäver forbjudet?

jag har sett många som har begått lovbrud som ikke har blivit tagna för dem i Norge (mest i trafikken men sikkert noe annat också).

Men det er ju intressant hur du blandar några få inlägg der du verkar negativ till regimen med en massa regim positiv propaganda.   

Informasjon er propaganda? Den var ny

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, Imaginacíon said:

Informasjon er propaganda? Den var ny

Du har du lärt dig noe eftersom det er så att cheery picking av information mye vel kan vara propaganda.

• Liker 6
Skrevet
Imaginacíon skrev (4 minutter siden):

Tullprat. Det han sier er jo åpenbart ut fra hva videoen viser. Jeg velger tweets ut fra hva de sier ikke hva en eller annen sionist mener. Og her var det dessuten videoen som var det interessante.

At man ikke deler video og artikler fra propaganda-aktører er nokså åpenbart for alle som har et snev av omsorg for kildekritikk.

• Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Man skal være temmelig nedsnødd om man forsvarer regimet i Iran. Menneskerettighetssituasjonen der er temmelig trist:

A report by Human Rights Watch found that Iranian authorities are carrying out the crime against humanity of persecution against Baha’is in Iran. Authorities expanded penalties for women violating the country’s discriminatory dress codes, trials remain unfair, and impunity for serious human rights abuses endures.

https://www.hrw.org/world-report/2025/country-chapters/iran

Men menneskerettsorganisasjoner vet vel ingenting om slikt, fordi en tilfeldig video på Twitter 🤡

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
14 minutes ago, fredrik2 said:

Du har du lärt dig noe eftersom det er så att cheery picking av information mye vel kan vara propaganda.

Å hevde at i Iran er det kun antimyndighetsdemonstrasjoner er propaganda og desinformasjon. Å korrigere med at det er også pro-myndighetsdemonstrasjoner er informasjon.

• Liker 1
Skrevet
Tussi skrev (41 minutter siden):

Typisk antisionister, overser eller bagatelliserer  alle menneskerettsbrudd så lenge gjerningspersonen hater Israel 

Herregud så dumt opplegg dere holder på med her.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Tussi skrev (5 minutter siden):

Når noen så åpenbart forsvarer regimet og avfeier enhver kritikk basert på at man har et annet syn i en annen konflikt så fortjener man svar på samme nivå. Jeg ser forøvrig at det kun var mitt tilsvar du svarte på. Det sier vel det meste. 

Det sier det meste? Om hva? Meg? 

Jeg siterte kun det siste innlegget, men ja det var selvfølgelig myntet på dere begge.

Hvorfor trenger du synke ned på samme nivå? Forstår ikke logikken. 

Hvis noen virkelig tror at PRESTEregimet i Iran ikke er et undertrykkende mørkt faenskap bare fordi de har sluppet litt opp på hijabene så er det lite refleksjon å spore, det skal jeg si meg enig i!

• Liker 3
Skrevet
Atib Azzad skrev (7 minutter siden):

Screenshot2026-01-12at19-02-57Facebook.png.8956a636f13da1b1e37f8c4023be32dc.png

Rødt er eneste partiet som har forsømt fordrivningen av kurdere i aleppo også.

• Liker 2
Skrevet
Atib Azzad skrev (52 minutter siden):

Screenshot2026-01-12at19-02-57Facebook.png.8956a636f13da1b1e37f8c4023be32dc.png

Kan bli en interessant 8 mars i år. Så møt opp folkens, selv om noen evt. har bekymringer for at oppmøte på den 8 mars kan forårsake riper i imaget sitt, prøv å tross de bekymringene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...