Tussi Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) jjkoggan skrev (22 minutter siden): Nei, jeg venter på mer informasjon enn at ofrene tilhørte visse grupper før jeg spekulerer mer, særlig når det eksisterer en politisk konflikt mellom de som støtter Israel og de som ikke støtter Israel. Finnes det dokumenter eller online aktiviteter, øyenvitner osv som støtter din spekulasjon? Selv om man finner på bevis at de hatet jøder så blir det vanskelig å skille rasistisk hat fra politisk hat. Jeg legger merke til at du ikke automatisk vil kalle drapet på sivile jøderbi Australia antisemittisme, heldigvis har de fleste lederne i verden mer forbuft enn de som ikke automatisk anser drap på jøder ordi de er jøder for jødehat, fordi det kan være "protest mot.israel" Hvor.menwr du at jøder skal flytte tiø for at du skal kalle drapene på.deres.eødre og barn for jødehat? Jeg legger merke til at for enkelte her inne så kan man aldri kalle drap på jøder for antisemittisme så le ge Israel eksisterer. Det er fritt frem for å angripe jøder og det eneste noen vil anerkjenne er at det er politisk terror. Vi kan legge med alt arbeid mot antisemittisme, for det er jo kun politikk. Endret 14 timer siden av Tussi 5
Mannen med ljåen Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden (endret) Kanskje man bare skulle forby jøder, siden de er så provoserende for islamister? Å være synlig jødisk er sikkert allerede dekket av hate speech-lovene. De kan ikke bo i Israel, siden det er stjålet land. Og de kan heller ikke bo i vesten eller andre land som eies av islamistene. De må slutte å eksistere. Og det gjelder kristne og andre siviliserte også. Endret 15 timer siden av Mannen med ljåen 6
Mbappe09 Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Tussi skrev (19 timer siden): Slike folk som nekter å betrakte en massakre på jøder som antisemittisme bør faktisk være på PST sin overvåknkngsliste Det er fordelen med slike tråder, trollene kommer frem og kam overvåkes En legger jo merke til at de som er mest Israelhatere her inne, ordet kritisk er for mildt, som mener dette ikke er antisemittisme, nå sikter jeg spesifikt til 2-3stk, ikke alle som har tatt til orde, og at de mener drap på jøder I australia ikke er antisemittisme får en til å lure på grunnlaget for deres hat mot Israel også, hva det egentlig bunner i. Noen ganger er antisionisme antisemittisme Nå sikter jeg ikke til @Rhabagatz. Vedkommende støtter Russland, Hamas, Hizbolla og Iran. Ha det i bakhodet når du diskuterer med han. 5
leifeinar Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Blir terroristen såpass i form at han kan avhøres?
Tussi Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Mbappe09 skrev (6 minutter siden): Vedkommende støtter Russland, Hamas, Hizbolla og Iran. Ha det i bakhodet når du diskuterer med han. Ja, jeg vet... 4
Baranladion Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden jjkoggan skrev (15 minutter siden): Nei, jeg venter på mer informasjon enn at ofrene tilhørte visse grupper før jeg spekulerer mer, særlig når det eksisterer en politisk konflikt mellom de som støtter Israel og de som ikke støtter Israel. Finnes det dokumenter eller online aktiviteter, øyenvitner osv som støtter din spekulasjon? Selv om man finner på bevis at de hatet jøder så blir det vanskelig å skille rasistisk hat fra politisk hat. Er for tidlig å si noe som helst. Det er feks mulig at de har latt seg radikalisere av IS, og fått i oppdrag å dra tilbake til Australia for å utføre en terrordåd. At det var en jødisk feiring er nok ikke tilfeldig, men det kan nok hende at det hadde skjedd en terrorhandling utført av disse svina uansett. 2
jjkoggan Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Tussi skrev (8 minutter siden): Jeg legger merke til at du ikke automatisk vil kalle drapet på sivile jøderbi Australia antisemittisme, heldigvis har de fleste lederne i verden mer forbuft enn de som ikke automatisk anser drap på jøder ordi de er jøder for jødehat, fordi det kan være "protest mot.israel" Hvor.menwr du at jøder skal flytte tiø for at du skal kalle drapene på.deres.eødre og barn for jødehat? Skal alle drap mellom raser bli kallet rasisme? Hatkriminalitet krever noe bevis for rasisme. Det er det samme med andre handlinger mellom folk med forskjellige hudfarger. 1 1
Tussi Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden jjkoggan skrev (Akkurat nå): Skal alle drap mellom raser bli kallet rasisme? Hatkriminalitet krever noe bevis for rasisme. Det er det samme med andre handlinger mellom folk med forskjellige hudfarger. Er det noe som helst denne verden du vil kalle antisemittisme så lenge israel eksisterer? 4
jjkoggan Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Tussi skrev (Akkurat nå): Er det noe som helst denne verden du vil kalle antisemittisme så lenge israel eksisterer? Selvsagt, det er mye antisemittisme i verden og jeg er ganske sikker det bidrar til denne tragedien. Vi får vite hvor mye snart antar jeg. 3
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) 13 hours ago, Tussi said: Jeg tror jeg kan si med 100% sikkerhet st jeg blir MER sikker på at Israel må kunne forsvare seg med alle midler når palestina-venner ikke entydig kan ta avstand fra massakre på jøder uten å skylde på andre jøder. Dette er å forsvare folkemord. Det er ikke akseptabelt. Dette er den type tankegang som gjør at å drepe palestinere med alle midler blir akseptabelt. Den som tenker sånn er ikke noe bedre enn Hamas og IS. Endret 14 timer siden av Imaginacíon 2
Mannen med ljåen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Hvorfor er det bare folkebord når jøder forsvarer seg, og ikke når muslimer angriper? Opererer man med to standarder? 5
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Just now, Mannen med ljåen said: Hvorfor er det bare folkebord når jøder forsvarer seg, og ikke når muslimer angriper? Opererer man med to standarder? Kaller du drap på 15 jøder for folkemord? 2
Mannen med ljåen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Ja, å globalisere intifadaen er folkemord. Terrorangrep mot jøder over hele verden er folkemord. Slutt å oppfordre til det. Ta avstand fra ideologien som står bak. Den er ikke vår styrke, men vår fiende. 3 3
DukeNukem3d Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden Mbappe09 skrev (29 minutter siden): Vedkommende støtter Russland, Hamas, Hizbolla og Iran. Ha det i bakhodet når du diskuterer med han. Jeg ser det er en gjenganger for de med det aller største engasjementet for å ødelegge tråder som dette. 3
Tussi Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Imaginacíon skrev (15 minutter siden): Dette er å forsvare folkemord. Det er ikke akseptabelt. Dette er den type tankegang som gjør at å drepe palestinere med alle midler blir akseptabelt. Den som tenker sånn er ikke noe bedre enn Hamas og IS. Jeg har ikke forsvart noe som helst, men jeg legger merke til at den personen som mener dette kan anses som israelkritikk er den første til å dømme når noen i etterkant t av en slik massakre mener israels eksistens er viktig Noe som jo er smått artig Men jeg skal utdype, jeg mener Israel skal kunne forsvare seg med absolutt alle mdiler, inkludert atomvåpen om statens eksistens stod på spill og innbyggerne ville blitt drept. Å sulte ut barn er f eks ikke forsvar og ikke det jeg viser til. Endret 14 timer siden av Tussi 2
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 2 minutes ago, Mannen med ljåen said: Ja, å globalisere intifadaen er folkemord. Terrorangrep mot jøder over hele verden er folkemord. Slutt å oppfordre til det. Ta avstand fra ideologien som står bak. Den er ikke vår styrke, men vår fiende. Det er ikke folkemord. Tviler på du får en eneste ekspert på folkemord til å kalle det folkemord. 1 1
Mannen med ljåen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Du ser isolert på det? Og nå siterer du hypotetiske folkerett-eksperter, vel vitende om at alle er venstreradikale. Når hørte du sist om menneskerettigheter, uten at konteksten var muslimer, og deres rettigheter i vestlige land? 4
Imaginacíon Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 2 minutes ago, Tussi said: Jeg har ikke forsvart noe som helst, men jeg legger merke til at den personen som mener dette kan anses som israelkritikk er den første til å dømme når noen i etterkant t av en slik massakre mener israels eksistens er viktig Noe som jo er smått artig Hvorfor mener du da at Israel må forsvare seg med alle midler? Israel påfører Gaza hungersnød: Akseptabelt. Snikskyttere dreper barn: Akseptabelt. Ukritisk bombing av sivile hus: Akseptabelt. 3
jjkoggan Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Mannen med ljåen skrev (2 minutter siden): Du ser isolert på det? Og nå siterer du hypotetiske folkerett-eksperter, vel vitende om at alle er venstreradikale. Når hørte du sist om menneskerettigheter, uten at konteksten var muslimer, og deres rettigheter i vestlige land? Har du hørt om Martin Luther King? 1
DukeNukem3d Skrevet 14 timer siden Forfatter Skrevet 14 timer siden (endret) Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Ukritisk bombing av sivile hus Hvis Hamas ikke ønsket at hus skal bli ødelagt så kunne de jo bare latt være å ha snikskyttere og folk med bazooka i hus i hvert kvartal. Men hva har dette med terrorangrepet i Sydney å gjøre? Endret 14 timer siden av DukeNukem3d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå