Gå til innhold

Remigrasjon er vår sivilisasjons eneste redning

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (1 time siden):

Denne tråden er nettopp hvorfor Trump og hans gale kompanjonger & fans må stoppes. At enkelte nordmenn har våte drømmer om Trump er bare tragisk.

Hvem har du våte drømmer om? Hamas? Nei remigrasjon er både riktig og viktig. Uavhengig av hva man måtte mene om Trump

Endret av Japemperor
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Japemperor skrev (5 minutter siden):

Hvem har du våte drømmer om? Hamas? Nei remigrasjon er både riktig og viktig. Uavhengig av hva man måtte mene om Trump

Jeg er til dels enig i noe av det du sier om islamister. F eks synes jeg Norge bør være et fristed for kvinner, homofile, kristne, menneskerettsforkjempwre og ateister etc,  som flykter fra islamske diktaturer og islamister.  Da kan vi ikke ta imot hauger av ekstreme islamister. Da vil ikke disse gruppene lengre være trygge. 

• Liker 7
Skrevet (endret)
Tussi skrev (49 minutter siden):

Den demografiske situasjonen er dog katastrofal 

Hvor på skalaen katastrofal den er? Vel, de har av den grunn åpnet opp for noe innvandring. Aldring, arbeidskraft.

Men jeg tipper myndighetene der borte har 1000% mer kontroll på den situasjonen. Noe annet med Europa.

Med EU så man lyset. Billig sofa og oppussing. Nå kan EU vise seg å bli vår endestasjon.

Endret av Sovna
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet (endret)
Sovna skrev (9 minutter siden):

Hvor på skalaen katastrofal den er? Vel, de har av den grunn åpnet opp for noe innvandring. Aldring, arbeidskraft.

Men jeg tipper myndighetene der borte har 1000% mer kontroll på den situasjonen. Noe annet med Europa. Med EU så man lyset. Billig sofa og oppussing. Nå kan EU vise seg å bli vår endestasjon.

https://www.theguardian.com/world/2013/jan/22/elderly-hurry-up-die-japanese

Denne var 13 år siden...

Og i år

https://www.cnn.com/2025/08/07/asia/japan-biggest-population-decline-record-intl-hnk

Idag 

https://thediplomat.com/2025/12/japans-grim-demographic-reality/

Snakk om kollektivt selvmord...

Endret av Tussi
  • Liker 1
Skrevet (endret)
Japemperor skrev (41 minutter siden):

Flere som deg vil poppe opp nå som Trump viser seg sitt sanne ansikt. Istedenfor å skape en bedre verden prøver han å leke tøffing. Men han skal dø en dag og forvitre i samme jorda som alle andre. 

Og moderatorene får gjerne gi meg advarsler. Gi fascistene lillefingeren og de sluker deg hel.

Endret av Boing_80
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (3 minutter siden):

Flere som deg vil poppe opp nå som Trump viser seg sitt sanne ansikt. Istedenfor å skape en bedre verden prøver han å leke tøffing. Men han skal dø en dag og forvitre i samme jorda som alle andre. 

Og moderatorene får gjerne gi meg advarsler.

Jeg er ikke noe stor Trump tilhenger, men jeg syns uansett han er mye bedre for USA enn det Kamala hadde vært og det Biden har vært. Er uenig i mye av hans politikk, men når det gjelder innvandring og Europa har han 100% rett.

Endret av Japemperor
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet

Rasist/fascist/nazist er fortsatt eneste venstrefløyen har som "argument" ja

6 minutes ago, Boing_80 said:

Og moderatorene får gjerne gi meg advarsler. Gi fascistene lillefingeren og de sluker deg hel.

• Liker 5
Skrevet
Bing123 skrev (1 minutt siden):

Nå er det jo slik at de som er forkjempere for det som kalles remigrasjon gjerne er rasister

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Tussi skrev (3 timer siden):

Jeg er for å begrense innvandring, og at visse grupper, som sterkt kriminelle, kan utvises. Men dette remigrasjonsgreiene er rasistisk oppgulp som etter mitt syn ikke hører hjemme på dette forumet 

Hilsen en som jobber med mange dyktige muslimer, som dette egentlig er myntet på

Helt enig 😀

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Bing123 skrev (8 minutter siden):

Temaet for denne tråden er en føyte for å tilkalle enda flere av forumets brukere som deler liknende farlige og polariserende tanker. Det har vært mange gode innsiktsfulle kommentarer av for eks. @AtterEnBruker @Atib Azzad @skaftetryne32 i andre tråder med samme tema. Men OP må få motstand fordi det er hårreisende synspunkter h*n har. De "nyansene" vedkommende får frem er egentlig bare noe tull fordi målet er total kontroll over innvandrernes liv. Om det er noe venstresiden gjør så får det være slik.

Endret av Boing_80
  • Liker 5
Skrevet
KarvaBlad skrev (2 timer siden):

Jeg tror vi må rydde opp i noen begreper her. Forsøker meg på en liste, fra streng til mild.

1. Deportasjon - Vi arresterer deg med makt og setter deg fysisk på et fly ut av landet.
2. Remigrering - Vi gjør livet ditt her vanskeligere, dyrere og med færre rettigheter, slik at du gir opp og drar, selv om vi ikke setter deg på flyet med makt ennå.
3. Repatriering - Vi gir deg penger for å returnere til hjemlandet. 
4. Asylpolitikken i dag - Vi gir deg midlertidig asyl, men du må love å dra tilbake når det er trygt. Hvis ikke, se punkt 2, og så eventuelt 1. 

Deportasjon ble brukt om norske jøder som ble sendt ut av landet mot sin vilje og drept i gasskamrene i konsentrasjonsleirene under 2. verdenskrig. De fleste ble sendt til utryddelsesleiren Auschwitz-Birkenau. Vi må aldri glemme har man gjentatt siden, men her bruker man altså begrepet som om ingenting har skjedd.

Legg merke til at UDI bruker begrepet utvisning.

Listen din er som et gufs fra fortiden, og hva folk kan finne på hvis de går enda lenger.

Utryddelsen av jødene skjedde i denne rekkefølgen på norgeshistorie.no.

Arrestasjon

Deportasjon

Drap

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Subara skrev (2 minutter siden):

Deportasjon ble brukt om norske jøder som ble sendt ut av landet mot sin vilje og drept i gasskamrene i konsentrasjonsleirene under 2. verdenskrig. De fleste ble sendt til utryddelsesleiren Auschwitz-Birkenau. Vi må aldri glemme har man gjentatt siden, men her bruker man altså begrepet som om ingenting har skjedd.

Legg merke til at UDI bruker begrepet utvisning.

Listen din er som et gufs fra fortiden, og hva folk kan finne på hvis de går enda lenger.

Utryddelsen av jødene skjedde i denne rekkefølgen på norgeshistorie.no.

Arrestasjon

Deportasjon

Drap

Jeg ser ikke noe problemer med de to første,  utfordringen er når man begynner å behandle mennesker som mindre verdt å være i landet. Det vil si de siste to

Repatriering er f eks viktig for mange land, der utdannede mennesker kommer tilbake for å bygge landet sitt 

Skrevet
Japemperor skrev (4 timer siden):

Det vi har vi sett de siste 40 åra i vest-europa er en helt ekstrem masseinnvandring og islamisering. Siden migrantkrisen i 2015 har vi mer eller mindre hatt ingen grenser og regelrett en konstant invasjon av Europa. Vi risikerer i løpet av få tiår at etniske europeere blir i minoritet og at vår sivilisasjon forsvinner. Derfor er den eneste løsningen remigrasjon. Det er en utbredt feiloppfatning at det handler om å kaste ut de med feil hudfarge, men det det handler om er massedeportasjoner av alle kriminelle utlendinger,  alle som ikke er integrert,  bare lever på trygd eller har kommet som flyktninger uten å ha behov for beskyttelse. Der det er nødvendig må man også inndra statsborgerskap til utlendinger som ikke har noe grunn til å være her. I USA har Trump administrasjone forstått at remigrasjon er bra og noe Europa trenger. Nå er det på tide at vi våkner opp. Det er fint å se AFD, FPÖ, Dansk Folkeparti og Reform UK snakke høyt om massedeportasjoner, men det er også viktig at regjeringer innser det samme og at partier som FRP og Sverigedemokraterna får remigrasjon på programmet. FrP og Sverigedemokraterna tar foreløpig avstand eller har i allefall ikke begynt å støtte skikkelig remigrasjon. Jeg tror likevel at FrP og SD er enig i veldig mye av det samme som dansk folkeparti når det gjelder remigasjon. Bortsett fra at imotsetning til DF ønsker FRP/SD kun å inndra statsborgerskap til kriminelle og at de ikke ønsker å gjøre et islamsk liv helt umulig i landet sitt. Budskapet mitt er klart og tydelig redd Europa remigrasjon nå!

Dette er sterkt overdrevet. Du har ingenting å frykte.

• Liker 4
Skrevet
Tussi skrev (Akkurat nå):

Jeg ser ikke noe problemer med de to første,  utfordringen er når man begynner å behandle mennesker som mindre verdt å være i landet. Det vil si de siste to

Repatriering er f eks viktig for mange land, der utdannede mennesker kommer tilbake for å bygge landet sitt 

Jeg grøsser når jeg hører ordet deportasjon, men jeg er kanskje litt eldre enn deg.

Ja, det er en utfordring at man begynner å behandle andre mennesker som mindre verdt bare pga. hudfarge eller klesdrakt.

• Liker 2
Skrevet
Subara skrev (1 minutt siden):

Jeg grøsser når jeg hører ordet deportasjon, men jeg er kanskje litt eldre enn deg.

Ja, det er en utfordring at man begynner å behandle andre mennesker som mindre verdt bare pga. hudfarge eller klesdrakt.

Når det gjelder deportasjon, særlig av hele grupper er jeg helt enig, men når det gjelder repatriering der mennesker får en startkapital for å reise tilbake og hjelpe til å bygge opp igjen, så er det bra. Og jeg mener Norge i større grad bør satse på utdanning av de som er her midlertidig, slik at de kan bygge opp hjemlandet hvis de drar hjem, og lettere forsørge seg selv. Ta f eks Afghanistan,  dersom landet noengang blir fritt, er de helt avhengig av utdannede kvinner, særlig i helse,.for å bygge opp igjen et land der ikke minst kvinner kan bo

• Liker 1
Skrevet (endret)
Boing_80 skrev (41 minutter siden):

Temaet for denne tråden er en føyte for å tilkalle enda flere av forumets brukere som deler liknende farlige og polariserende tanker. Det har vært mange gode innsiktsfulle kommentarer av for eks. @AtterEnBruker @Atib Azzad @skaftetryne32 i andre tråder med samme tema. Men OP må få motstand fordi det er hårreisende synspunkter h*n har. De "nyansene" vedkommende får frem er egentlig bare noe tull fordi målet er total kontroll over innvandrernes liv. Om det er noe venstresiden gjør så får det være slik.

Langt på vei uhemmet innvandring har ført til uheldige konsekvenser. Noen tar på seg eventyrbriller og mener det ikke stemmer med virkeligheten i det hele tatt Men noe må faktisk gjøres. Forsiktig sagt. Begrepet integrering bør man snart slutte med. Du kan ikke integrere noen som ikke vil, det bør vi ha forstått nå.

Uansett iflg deg er jeg vel ved å si dette i kategorien rasist, nazist, fascist.. Bare å beklage.

edit: glemte å si at jeg hater Trump.

Endret av Sovna
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
Sovna skrev (2 minutter siden):

Begrepet integrering bør man snart slutte med. Du kan ikke integrere noen som ikke vil, det bør vi ha forstått nå.

Kommer vel an på hva man legger i begrepet. Integrering er absolutt mulig med de fleste, men da må vi nok stille flere krav. Assimilering derimot, kan vi nok glemme med de fleste

Og de som ilkle ønsker å integrere  seg i det hele tatt bør vi kanskje ikke gi varig opphold eller statsborgerskap.

Men jeg aksepterer ikke at alle eller de fleste innvandrere er et problem 

• Liker 1
Skrevet
Subara skrev (22 minutter siden):

Du har ingenting å frykte.

Ingenting å frykte? Vel det blir anslått at rundt 400 000 europeere har blitt enten drept eller voldtatt(eller begge deler) av ikke europeiske migranter siden 2010

image.thumb.png.2e886d778b82260575c727c112281b76.png

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...