Duriello Skrevet fredag kl 19:11 Skrevet fredag kl 19:11 Fatninja skrev (19 minutter siden): Så bevis at jeg tar feil da. Om du har allergi mot kildene jeg har oppgitt, så er det ekstremt lett å finne informasjon om dette med et enkelt Google søk. Jeg tror forøvrig Steigan enten er betalt av russerne, eller har et horn i siden til Norge, men som alt annet av russisk propaganda, så har det en kjerne av sannhet i seg. Men Steigan er ikke hovedkilden her. Det er teamet, med lege Rodgeir Vinsrygg i spissen. Må bare påpeke, at dersom du søker på saken, så finner du stort sett bare linker til Steigan, så da er vi like langt. 👍 Eller hr Rodgeir Vinsrygg, og det jeg har sett om ham i andre nyhetskilder er at han ikke fikk jobbe med pasienter på et sykehjem han var på. Kun henvist til eget kontor med streng beskjed at det var der han skulle være. Hvorfor kan man jo undre på, men det gir ikke akkurat ett godt bilde. Russisk propaganda en kjerne av sannhet? Propagandaen deres er jo kun whataboutisme og projisering. 🤔 Det sagt, jeg glemte det tidligere, men takk for at du svarte han andre på mine vegne, plaging av dyr og familiemedlemmer-fyren. 👍 2 1
frohmage Skrevet fredag kl 19:14 Skrevet fredag kl 19:14 Fatninja skrev (14 timer siden): https://www.rettssikkerhet.org/historiene/rodgeirvinsrygg https://steigan.no/2025/09/shada-saken-voldtekt-og-trafficking-med-barnevernet-som-hallik/ Selv om jeg har lært at "navnet skjemmer ingen", så er det noe med Rodgeir Vinsrygg.. 1
Drunkenvalley Skrevet fredag kl 19:14 Skrevet fredag kl 19:14 (endret) Kvifor skal me prøve å bevise at du tar feil når det du oppgir er renspikka tull, @Fatninja? Skal me bevise for deg at nissen ikkje eksisterer også? Hvis det er så enkelt å bevise så skal man kunne gje bedre bevis enn renspikka fiksjonell konspirasjonsteori ass. Endret fredag kl 19:16 av Drunkenvalley 6
Fatninja Skrevet fredag kl 23:28 Forfatter Skrevet fredag kl 23:28 4 hours ago, Drunkenvalley said: Kvifor skal me prøve å bevise at du tar feil når det du oppgir er renspikka tull, @Fatninja? Skal me bevise for deg at nissen ikkje eksisterer også? Hvis det er så enkelt å bevise så skal man kunne gje bedre bevis enn renspikka fiksjonell konspirasjonsteori ass. Du forstår jo ikke at det bare er to kjønn, noe selv hunder forstår, så deg har jeg helt avskrevet. Du påstår at det har noe med forskning å gjøre at det er 72 kjønn eller hva woke galematias påstår. Ren grunnleggende logikk, noe du ser ut til å være alvorlig mangelvare hos deg, tilsier at det er to kjønn siden 72 kjønn ikke har noe funksjon i naturen, ergo er dette rene vrangforestillinger. 1 3
skaftetryne32 Skrevet lørdag kl 04:22 Skrevet lørdag kl 04:22 Fatninja skrev (9 timer siden): Så bevis at jeg tar feil da. Mangelen på dokumentasjon er bevis nok for at dette bare er eventyr. 5
Neptun1 Skrevet lørdag kl 20:29 Skrevet lørdag kl 20:29 Snakk om å bekrefte trådens tema. Målgruppen greier simpelthen ikke avstå fra hitling som "argument" i alskens debatter. Debattanten "Bata" skrev dette - helt ut av det blå - om meg: Det er ikke alle andre ideer. Det er dine ideer di lille nazispire. Fascistapologet. Ha i det minste ryggraden for å stå for det du sier. Slutt å vær så feig og tro at du er som alle oss andre som ikke er i linje med det du og dine definerer som politisk korrekthet. Du er et kvalmende skue. Et skrømt og et skall av et menneske. - og høstet stor anerkjennelse for ordvalget fra sine egne. En person jeg forut aldri har utvekslet et ord med. Det står der fremdeles (heldigvis) som vitnesbyrd på nivået hos velgerne til venstre for AP. 5 1
leticia Skrevet lørdag kl 21:57 Skrevet lørdag kl 21:57 Neptun1 skrev (1 time siden): Snakk om å bekrefte trådens tema. Målgruppen greier simpelthen ikke avstå fra hitling som "argument" i alskens debatter. Debattanten "Bata" skrev dette - helt ut av det blå - om meg: Det er ikke alle andre ideer. Det er dine ideer di lille nazispire. Fascistapologet. Ha i det minste ryggraden for å stå for det du sier. Slutt å vær så feig og tro at du er som alle oss andre som ikke er i linje med det du og dine definerer som politisk korrekthet. Du er et kvalmende skue. Et skrømt og et skall av et menneske. - og høstet stor anerkjennelse for ordvalget fra sine egne. En person jeg forut aldri har utvekslet et ord med. Det står der fremdeles (heldigvis) som vitnesbyrd på nivået hos velgerne til venstre for AP. Dette er eksempler på direkte personangrep. Ugreit. Regner med du rapporterte? Vet ikke sammenhengen og hva du selv skreiv. Men politisk tilhørighet til personen kan du ikke være så sikker på. Mange bytter både parti og politisk side, det er ikke alle som står fast på samme sted... 1
Neptun1 Skrevet lørdag kl 22:45 Skrevet lørdag kl 22:45 leticia skrev (44 minutter siden): Dette er eksempler på direkte personangrep. Ugreit. Regner med du rapporterte? Vet ikke sammenhengen og hva du selv skreiv. Men politisk tilhørighet til personen kan du ikke være så sikker på. Mange bytter både parti og politisk side, det er ikke alle som står fast på samme sted... Sammenhengen kan sjekkes på side 6. Jeg tar meg ikke nær av noe og innklager følgelig heller ikke. - men biter meg merke i at målgruppen likte kommentaren. Ingen tok avstand. 2
leticia Skrevet lørdag kl 22:57 Skrevet lørdag kl 22:57 Neptun1 skrev (9 minutter siden): Sammenhengen kan sjekkes på side 6. Jeg tar meg ikke nær av noe og innklager følgelig heller ikke. - men biter meg merke i at målgruppen likte kommentaren. Ingen tok avstand. Har prøvd å holde meg mest mulig unna denne tråden, er mye villt som skrives her. Har sikkert oversett mye. Men prøver å ta avstand samme hvilken "side " som ikke oppfører seg fint. Du er herved sett, og jeg tar avstand til slikt språkbruk som du var utsatt for selv om vi er sterkt uenig i sak ofte. 3
Duriello Skrevet lørdag kl 23:20 Skrevet lørdag kl 23:20 Neptun1 skrev (34 minutter siden): Sammenhengen kan sjekkes på side 6. Jeg tar meg ikke nær av noe og innklager følgelig heller ikke. - men biter meg merke i at målgruppen likte kommentaren. Ingen tok avstand. Ikke mer en at jeg hadde egen "krangel" med vedkommende, og h*n endte på ignore. 👍 1
BamseMums80 Skrevet lørdag kl 23:30 Skrevet lørdag kl 23:30 Det er jo ikke pent å kalle folk nazist i øst og vest. Men det er jo helt villt at Nazist i dag ikke er så ille. De var jo tross alt ålreite folk med pene uniformer. Bare missforstått av jøder,syke,gamle,sigøynere,svarte,brune og sosialister. Mye rart man skal lese når man kommer inn på dette tema. 4
Selfuniverse Skrevet søndag kl 08:29 Skrevet søndag kl 08:29 8 hours ago, BamseMums80 said: Det er jo ikke pent å kalle folk nazist i øst og vest. Jeg har sagt ifra klart og tydelig hvor negativt sverting er på dette forumet, mange ganger. Som oversatt betyr at jeg tar avstand fra det, selv om jeg ikke har sagt det spesifikt før. (Senest i denne tråden hvor ille det er å kalle noen en nazist.) Men på den andre siden så er det fordeler for alle oss andre. Eksempelvis når en person bruker ordet nazist om en annen, så er det det samme som å si "Jeg har tapt alle argumentene. Nå er det eneste som gjenstår å prøve å få alle andre til å hate min motdebattant." Vi kan se det for hva det er. Forsøk på å få andre mennesker til å hate og angripe personen. Sånn driver menneskeheten på den dag i dag, fordi det fremdeles fungerer. Kategoriseringer, sverting, stempling, osv... Jeg er ikke perfekt, og har til tider også tatt i bruk slike taktikker, fordi som sagt de kan være effektive. Men jeg er klar til å innrømme mine feil i fortiden, og prøver hele tiden å forbedre meg.
Boing_80 Skrevet søndag kl 11:16 Skrevet søndag kl 11:16 (endret) Når noe er nazist så er det vel ikke feil å bruke en slik beskrivelse? Men hva hvis vi ser det fra den andre siden: – Jeg er en antifascist, men ikke Antifa. Å bli stemplet som en terrorist av presidenten er ganske skremmende, sier Megan. Donald Trump beskriver dem som protesterer mot ICE i Chicago for «interne terrorister». Prestene mener de pågrepne migrantene ikke får oppfylt sin grunnlovsfestede rett til å motta religiøs veiledning. – Det er skammelig å arrestere religiøse ledere, som ville gi sjelesorg til dem som holdes under inhumane forhold, sier presten Stephany Rose (46). I forkant kaller demonstrantene agentene for «nazister» og «søppelmennesker». Men det er ingen som kaster noe eller forsøker å motsette seg. – Jeg har jødisk bakgrunn, og jeg frykter den autoritære utviklingen i dagens USA. ICE er blitt Trumps private hær, mener Mike. https://www.vg.no/nyheter/i/e7W5Gg/byen-i-krig-med-ice Endret søndag kl 20:53 av Boing_80 1 1
Fatninja Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden On 11/22/2025 at 5:22 AM, skaftetryne32 said: Mangelen på dokumentasjon er bevis nok for at dette bare er eventyr. Rodgeir Vinrygg er prosessfullmektig i saken. Familien gjorde han til prosessfullmektig grunnet at de først fikk beskjed av politiet at datteren deres var blitt drept. Men du tror vel at Epstein hengte seg selv i cellen sin og at han og Maxwell er de eneste skyldige i saken også? Jeg kan forresten anbefale serien Chernobyl på HBO max. Den handler om hvordan regimetroskap før, under og etter ulykken gjorde ulykken mulig i første omgang og gjorde konsekvensene værre. 1
skaftetryne32 Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Fatninja skrev (7 timer siden): Men du tror vel at Epstein hengte seg selv i cellen sin og at han og Maxwell er de eneste skyldige i saken også? Greia er den at jeg prøver å ikke dele hva jeg synser, tror og spekulerer som sannhet. Det er veldig mulig at han hengte seg selv, men jeg har heller ikke den tiltroen til det amerikanske fengselsvesenet at jeg ikke tror det er veldig mulig å drepe mennesker der, jeg tror det amerikanske fengselsvesenet er gjennomsyret av korrupsjon, men jeg vet altså ikke. Fatninja skrev (7 timer siden): Jeg kan forresten anbefale serien Chernobyl på HBO max. Bra serie, jeg anbefaler Primal på samme kanal. Denne ligger ikke lenger på HBO dessverre men jeg anbefaler også OZ, tidenes beste fengsels serie😉Den har muligens formet mitt syn om hva som mulig kan ha skjedd med epstein, og ikke minst høla hans. 👆 https://www.imdb.com/title/tt0118421/?ref_=nv_sr_srsg_6_tt_5_nm_3_in_0_q_OZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå