Gå til innhold

Grand Theft Auto VI utsatt igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gudfrosk skrev (10 timer siden):

Jaja, da slapp jeg jo å spille Gta VI i pappaperm... 🙃

3 ting er sikkert i livet:

1. Du skal dø en dag
2. Du betaler skatt
3. GTA 6 forsinkes

Skrevet
Wheeljack skrev (28 minutter siden):

Jeg vil heller at dem tar seg bedre tid og gjør det ordentlig, enn å rushe ut noe som ikke er ferdig.

Jeg vil heller at dem ikke setter lanseringsdatoer som de ikke klarer å holde seg til. 

Skrevet
Mbappe09 skrev (1 time siden):

3 ting er sikkert i livet:

1. Du skal dø en dag
2. Du betaler skatt
3. GTA 6 forsinkes

2. Ikke hvis du flytter til Sveits 😂

Skrevet
Gudfrosk skrev:
Helt utrolig naivt å tro at du kom til å finne tid til gaming mellom bleieskift, mating, trilleturer osv. Du kan trøste deg med at alle menn er like naive og har gått gjennom det samme selv ;)
Skrevet

Hele konseptet burde vært forbudt.

Hvor mange unge råkjørere, misbrukere og lovbrytere er det som har blitt inspirert av GTA ?
Som ikke har klart å skille mellom fiksjon og virkelighet og som skader/dreper uskyldige i den ekte verden….

Skrevet
Vokteren skrev (40 minutter siden):

Hvor mange unge råkjørere, misbrukere og lovbrytere er det som har blitt inspirert av GTA ?
Som ikke har klart å skille mellom fiksjon og virkelighet og som skader/dreper uskyldige i den ekte verden….

Kan samtidig forby den slags i alle former for underhaldning. Bøker, TV, film. Bør eigentleg forby alt som ikkje er lov sidan den kan påverke andre. Nyheitene kan leggast ned sidan det stort sett handlar om krig og elendigheit i verda.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
45 minutes ago, Vokteren said:

Ja, hvor mange? Siden du tilsynelatende argumenterer for at det er mange, blir det vel din bevisbyrde.

• Liker 2
Skrevet
Vokteren skrev (1 time siden):

Nå beveger du deg på veldig tynn is. Hvordan kan du vite at de som begår slike ugjerninger faktisk kan relateres til «akkurat» GTA? Det er garantert noen skruer løs på en vedkommende som vil velge å ødelegge for seg selv og andre.  Samtidig, så er det jo en naturlig årsak at voldelige spill har en aldersgrense osv.

• Liker 1
Skrevet
schnoog skrev (2 timer siden):
Gudfrosk skrev (16 timer siden):

Helt utrolig naivt å tro at du kom til å finne tid til gaming mellom bleieskift, mating, trilleturer osv. Du kan trøste deg med at alle menn er like naive og har gått gjennom det samme selv ;)

Altså… Det er ikke veldig lenge siden jeg var i perm. Ja, mye skal gjøres, men hvis man er flink til å rydde/holde orden mens ungene er våkne, så er det mange timer ila en dag de sover. Null problem å skvise inn noe gaming.

Skrevet (endret)
Gunfreak skrev (2 timer siden):

De knuste vel fagffoeningen litt vel hardt da.

Avskjedigelsen av 35 ansatte i Storbritannia, for et selskap som globalt har over 6000 ansatte, har neppe ført til denne utsettelsen...

Endret av Snikpellik
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
aalto55 skrev:
Gudfrosk skrev (10 minutter siden):

Optimistisk å tenke at det blir noe særlig tid til det uansett

Haha, du sa noe der 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...