Wheeljack Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg vil heller at dem tar seg bedre tid og gjør det ordentlig, enn å rushe ut noe som ikke er ferdig.
Mbappe09 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Gudfrosk skrev (10 timer siden): Jaja, da slapp jeg jo å spille Gta VI i pappaperm... 🙃 3 ting er sikkert i livet: 1. Du skal dø en dag 2. Du betaler skatt 3. GTA 6 forsinkes
Kjøleskap Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Wheeljack skrev (28 minutter siden): Jeg vil heller at dem tar seg bedre tid og gjør det ordentlig, enn å rushe ut noe som ikke er ferdig. Jeg vil heller at dem ikke setter lanseringsdatoer som de ikke klarer å holde seg til.
cosmic1981 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Samme for meg når det kommer, jeg ønsker et bra spill uten hickups.
svenka Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Mbappe09 skrev (1 time siden): 3 ting er sikkert i livet: 1. Du skal dø en dag 2. Du betaler skatt 3. GTA 6 forsinkes 2. Ikke hvis du flytter til Sveits 😂
Gunfreak Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden De knuste vel fagffoeningen litt vel hardt da. 1 1
schnoog Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Gudfrosk skrev: Jaja, da slapp jeg jo å spille Gta VI i pappaperm... 🙃 Helt utrolig naivt å tro at du kom til å finne tid til gaming mellom bleieskift, mating, trilleturer osv. Du kan trøste deg med at alle menn er like naive og har gått gjennom det samme selv ;)
Vokteren Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Hele konseptet burde vært forbudt. Hvor mange unge råkjørere, misbrukere og lovbrytere er det som har blitt inspirert av GTA ? Som ikke har klart å skille mellom fiksjon og virkelighet og som skader/dreper uskyldige i den ekte verden….
Zeph Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vokteren skrev (40 minutter siden): Hele konseptet burde vært forbudt. Hvor mange unge råkjørere, misbrukere og lovbrytere er det som har blitt inspirert av GTA ? Som ikke har klart å skille mellom fiksjon og virkelighet og som skader/dreper uskyldige i den ekte verden…. Kan samtidig forby den slags i alle former for underhaldning. Bøker, TV, film. Bør eigentleg forby alt som ikkje er lov sidan den kan påverke andre. Nyheitene kan leggast ned sidan det stort sett handlar om krig og elendigheit i verda. 1
Atib Azzad Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden 45 minutes ago, Vokteren said: Hele konseptet burde vært forbudt. Hvor mange unge råkjørere, misbrukere og lovbrytere er det som har blitt inspirert av GTA ? Som ikke har klart å skille mellom fiksjon og virkelighet og som skader/dreper uskyldige i den ekte verden…. Ja, hvor mange? Siden du tilsynelatende argumenterer for at det er mange, blir det vel din bevisbyrde. 2
Chaos_Niddhogg Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Nå må ikke dere være så naive her. Det er åpenbart utsatt slik de har mer tid til Switch 2 versjonen...... 😇 1
svenka Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Vokteren skrev (1 time siden): Hele konseptet burde vært forbudt. Hvor mange unge råkjørere, misbrukere og lovbrytere er det som har blitt inspirert av GTA ? Som ikke har klart å skille mellom fiksjon og virkelighet og som skader/dreper uskyldige i den ekte verden…. Nå beveger du deg på veldig tynn is. Hvordan kan du vite at de som begår slike ugjerninger faktisk kan relateres til «akkurat» GTA? Det er garantert noen skruer løs på en vedkommende som vil velge å ødelegge for seg selv og andre. Samtidig, så er det jo en naturlig årsak at voldelige spill har en aldersgrense osv. 1
Nimrad Skrevet 59 minutter siden Skrevet 59 minutter siden schnoog skrev (2 timer siden): Gudfrosk skrev (16 timer siden): Jaja, da slapp jeg jo å spille Gta VI i pappaperm... 🙃 Helt utrolig naivt å tro at du kom til å finne tid til gaming mellom bleieskift, mating, trilleturer osv. Du kan trøste deg med at alle menn er like naive og har gått gjennom det samme selv Altså… Det er ikke veldig lenge siden jeg var i perm. Ja, mye skal gjøres, men hvis man er flink til å rydde/holde orden mens ungene er våkne, så er det mange timer ila en dag de sover. Null problem å skvise inn noe gaming.
Snikpellik Skrevet 51 minutter siden Skrevet 51 minutter siden (endret) Gunfreak skrev (2 timer siden): De knuste vel fagffoeningen litt vel hardt da. Avskjedigelsen av 35 ansatte i Storbritannia, for et selskap som globalt har over 6000 ansatte, har neppe ført til denne utsettelsen... Endret 50 minutter siden av Snikpellik 1
Gudfrosk Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden aalto55 skrev: Gudfrosk skrev (10 minutter siden): Jaja, da slapp jeg jo å spille Gta VI i pappaperm... 🙃 Optimistisk å tenke at det blir noe særlig tid til det uansett Haha, du sa noe der 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå