Gå til innhold

Sånn skal det gjøres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ååh Bad Company 1 og 2.. Det var kule greier. ❤️

Meget god SP kampanje, og fortsatt noen av mine beste MP minner. (I HC mode)

Endret av Duriello
Skrevet

Half-Life 2...?

Doom the Dark Ages var i beste fall middels. Særlig de banene med drageriding og hvor du styrer slike kolosser var helt talentløse. 

Skrevet
Runis skrev:

Half-Life 2...?

Doom the Dark Ages var i beste fall middels. Særlig de banene med drageriding og hvor du styrer slike kolosser var helt talentløse. 

Heisann. Tolker det som at du savnet Half-Life 2 på lista? Som jeg nevnte i saken, så har jeg allerede skrevet en egen sak om hvor mye det spillet betyr for meg, så jeg ville heller bruke noen ord til å trekke frem Alyx. Fordi flere burde spille Alyx. Doom er vi ikke enige om, men jeg tror det traff litt sterkere hos meg enn hos mange andre. Hva ville du anbefalt til noen som ser etter en solid campaign?
Skrevet
Runis skrev:

Half-Life 2...?

Lignende lister inneholder nesten alltid Half-Life 2 og Spec Ops The Line, så helt greit å utelate disse av og til
Skrevet

HLA er et teknologisk kunstverk.

Der er det peneste spillet laget. Og da mener jeg ikke VR, bare spill. 

Grafikken i spillet blir bedre når du oppgraderer PC eller får bedre headset.

Personlig syns jeg de gikk litt vel mye for skrekk delen, sikkert fordi ravenholm var så populær i HL2. Og fordi vr lett passer med skrekk. Men jeg syns det ble litt vel mye av det. Hadde jeg faktisk blitt redd av skrekk spill. Ville det sekkert hvet awesome. Men jeg ville gjerne hatt mer combine kamper. Men totalt sett er Alyx virkelig fantastisk. Og selv flere år senere har ikke noe VR spill kommet i nærheten. Om du ikke kan spille det i VR tror jeg du like gjerne kan see en playthrough som å prøve den flat screen moden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...