Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
obygda skrev (9 minutter siden):

Økt skatt..hvor ellers

Neinei, de lovte jo at skattene skulle gå ned for alle som tjener over 250k eller hba det var... Regner med at de står for sine ord og at vi ikke får noen løftebrudd her

Skrevet
Cyrio skrev (Akkurat nå):

Neinei, de lovte jo at skattene skulle gå ned for alle som tjener over 250k eller hba det var... Regner med at de står for sine ord og at vi ikke får noen løftebrudd her

SV vil nok ha økt skatt på alle som tjener mer enn f.eks 800k..bare vent..

Skrevet
obygda skrev (10 minutter siden):

SV vil nok ha økt skatt på alle som tjener mer enn f.eks 800k..bare vent..

Var egentlig et sarkastisk svar ifbm løftene som har kommet fra AP, men jeg er er nok redd du har rett ja. 🙂

Skrevet

Kan de ikke bare drite I de siste 2 byggene i regjeringskvartalet som allerede var ute, men AP fikk de inn igjen? Må være noen mrd der man kan spare

• Liker 3
Skrevet
Cyrio skrev (16 minutter siden):

Det er satt av 4,3 milliarder til disse skattelettelsene, så hvis de tar derfra, så får folk fremdeles skattelette. 25% mindre av de lettelsene tror jeg helt fint folk skal kunne takle. 

Skrevet
Maskinfører skrev (13 minutter siden):

Ja nå er han i Sverige og promoterer boka si 😀

Han prioriterte dette foran å svare i Stortinget om budsjettet...Jens var bare valgflesk og stemmesanker..Når den jobben er gjort kan han fokusere videre på egne inntekter og karriere.

• Liker 3
Skrevet
obygda skrev (2 minutter siden):

Han prioriterte dette foran å svare i Stortinget om budsjettet...Jens var bare valgflesk og stemmesanker..Når den jobben er gjort kan han fokusere videre på egne inntekter og karriere.

Ja det har du helt rett til håper ikke folket finansiere hans tur og utgifter 

Skrevet
Tussi skrev (22 minutter siden):

Kan de ikke bare drite I de siste 2 byggene i regjeringskvartalet som allerede var ute, men AP fikk de inn igjen? Må være noen mrd der man kan spare

Må være på stell når det fine folket med fjertefølge skal ha kontor, det har vel kostet over 50 milliarder så langt, så jeg synes vi må unne dem noen milliarder til, alt annet skinner i det offentlige Norge, finnes ikke den ting utsette på helsevesenet, eldreomsorgen og alt det andre i verdens "beste" velferdsstat.....

• Liker 2
Skrevet
Baranladion skrev (21 minutter siden):

Det er satt av 4,3 milliarder til disse skattelettelsene, så hvis de tar derfra, så får folk fremdeles skattelette. 25% mindre av de lettelsene tror jeg helt fint folk skal kunne takle. 

Enig, men det blir garantert ett langt større ramaskrik om det skjer. Folk ser at de får mindre å rutte med for at noen ‘få’ skal få slettet studiegjeld og at ett lass av turister skal få gratis ferje.. m.m.

jeg ser ikke for meg noen happy ending på dette, om de ikke bare tar litt mer penger i fra fondet da.. men da blir det inflasjonsskrik..

Skrevet
Salvesen. skrev (9 minutter siden):

Enig, men det blir garantert ett langt større ramaskrik om det skjer. Folk ser at de får mindre å rutte med for at noen ‘få’ skal få slettet studiegjeld og at ett lass av turister skal få gratis ferje.. m.m.

jeg ser ikke for meg noen happy ending på dette, om de ikke bare tar litt mer penger i fra fondet da.. men da blir det inflasjonsskrik..

De kan fint dekke dette ved å fjerne lotteriet :

image.thumb.png.741a9d837bf8b2513b2b2c67645f54ea.png

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
37 minutes ago, Baranladion said:

Alle blir glade og fornøyde med økt skatt for å finansiere gratis ferge for tyske bobilturister. Tross alt det folk stemte for 

Skrevet (endret)
16 minutes ago, Salvesen. said:

Hvorfor skal folk bli misfornøyde? Det var nå dette majoriteten stemte for 

Endret av Smule8o
Skrevet
Smule8o skrev (10 minutter siden):

Alle blir glade og fornøyde med økt skatt for å finansiere gratis ferge for tyske bobilturister. Tross alt det folk stemte for 

Dette med gratis ferje til turister virker noe snodig...må da være verdens enkleste sak å gi ut dette kun til lokalbefolkningen. F.eks et oblat man kan hente på kommunehuset...Selv private bedrifter har jo oblater folk setter på frontruten for å identifisere at de har lov å parkere.....Hvorfor i svarte dette gjelder ALLE må gudene vite...Det skaper jo bare ekstra kø og kaos også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...