Salvesen. Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden obygda skrev (Akkurat nå): Er vel helt ok å påpeke løgner. Det må man tåle. Det er lassevis å ta av så da kan en jo tapetsere veggene i byene til neste valg om det er ønsket..
Smule8o Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 hour ago, Vokteren said: Tror nok at denne løgnen kommer til å henge ved AP lenger enn som så. Tviler. Mange glemmer utrolig fort 1 hour ago, Vokteren said: Alle som husker EUkampen husker også Gros løgner om samme sak. Hvilke løgner? 1 hour ago, Vokteren said: Alle husker også Jaglands krumspring og løgner for å gi fredsprisen til EU Hvilke løgner?
Smule8o Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 3 minutes ago, Salvesen. said: Det er lassevis å ta av så da kan en jo tapetsere veggene i byene til neste valg om det er ønsket.. Mange sliter dog med å skille åpenbare bevisste løgner som i dette tilfellet og saker som blir ofret i forhandlinger.
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Salvesen. skrev (5 minutter siden): Det er lassevis å ta av så da kan en jo tapetsere veggene i byene til neste valg om det er ønsket.. Ja. Jeg mener man BØR påpeke løgner..uavhengig av parti tilhørighet. Jeg vil heller ha en rabiat kommunist som vil knuse høyresiden..men som ikke lyver..enn en politiker fra høyresiden som lyver. I politikken er det viktig å være ærlig
freedomseeker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Salvesen. skrev (10 minutter siden): Ja for det finnes ingenting snusk på den siden🤣 nei, får håpe de klarer å holde seg litt mer seriøse enn som så. Ingenting av det du kommer med, har et snev av seriøsitet. Når jeg legger fram faktaopplysninger om at man har høyere kjøpekraft i Sveits, svarer du med tulletall uten relevans som at de har et høyere kostnadsnivå som et bevis på det motsatte. Du ignorerer fullstendig at lønningene er mye høyere. Du er smartere enn som så, så dette er en bevisst metode for å villede. Det samme gjelder Danmark nå i denne tråden, selv om du har blitt tatt i den samme løgnen tidligere. Når det gjelder flyktninger og innvandrere, er tallene jeg opererer med både sanne og realistiske. 1 1
Drunkenvalley Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) 26 minutes ago, obygda said: Er vel helt ok å påpeke løgner. Det må man tåle. Problemet er jo at politikere er pingler, og veit at dei har skjeletter i skapet så det renn sjølv. 👀 Høgresida har ikkje akkurat mangel på løgner, berre ofte mindre tid i regjering. Akkurat som når FrP skulle gjøre allverdens i regjeringen for å få ned avgifter, så aukte dei jaggu meg i staden meir enn nokonsinne om eg hugse rett. Også ein kritisk svakhet med høgresidens politikk er at dei ofte skryt at dei skal trimme masse tjenester... med å starte ein undersøkelse som kaster bort svære mengder penger på å typisk finna ut at det ikkje er så mykje å spare kontra å berre køyre på som før. Eksempelvis er det reelt mykje penger kastet bort i å vurdere uføretrygd at det nesten er billigere å berre betale ut trygda enn å etterprøve det i evigheter. Sjølv om det er mykje sløseri og avgifter så er det vanskelig å få bukt med dei uten at det løses med ene eller andre igjen. Endret 1 time siden av Drunkenvalley
obygda Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Drunkenvalley skrev (7 minutter siden): Problemet er jo at politikere er pingler, og veit at dei har skjeletter i skapet så det renn sjølv. 👀 Høgresida har ikkje akkurat mangel på løgner, berre ofte mindre tid i regjering. Akkurat som når FrP skulle gjøre allverdens i regjeringen for å få ned avgifter, så aukte dei jaggu meg i staden meir enn nokonsinne om eg hugse rett. Også ein kritisk svakhet med høgresidens politikk er at dei ofte skryt at dei skal trimme masse tjenester... med å starte ein undersøkelse som kaster bort svære mengder penger på å typisk finna ut at det ikkje er så mykje å spare kontra å berre køyre på som før. Eksempelvis er det reelt mykje penger kastet bort i å vurdere uføretrygd at det nesten er billigere å berre betale ut trygda enn å etterprøve det i evigheter. Sjølv om det er mykje sløseri og avgifter så er det vanskelig å få bukt med dei uten at det løses med ene eller andre igjen. Jeg mener,for å gjenta meg selv her,ALLE løgner må ut av skapet. Hvilket parti man tilhører er uvesentlig. Dette våset om at målet helliger midlene er å snu ting på hodet mhp politikk. 1 1
bo1e Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden (endret) Vokteren skrev (3 timer siden): Helt enig. AP stjal denne distriktsvennlige SP-saken med tilhørende velgere midt i valgkampen. Denne løgnen kommer til å forfølge AP lenge…. Ja jeg er også enig med AP i saken, men å sanke stemmer ved å presentere rein løgn i en valgkampinnspurt er så langt over grensen for hva som kan aksepteres at det ikke bare kan legges vekk etter en hul beklagelse. Det er full kortslutning på øverste nivå. Noe er fullstendig galt. Nå er det vanskelig å se at AP kan gjøre noe annet enn å snu. SP nekter budsjettforhandlinger med dette som utgangspunkt. Så AP taper saken, påfører seg selv en enorm ripe i lakken og statsbudsjettet kommer til å ese enda mer enn vanlig for å få hele tuttifrutti-gjengen med. Det er tap tap tap. Endret 44 minutter siden av bo1e 2
obygda Skrevet 32 minutter siden Skrevet 32 minutter siden bo1e skrev (13 minutter siden): Ja jeg er også enig med AP i saken, men å sanke stemmer ved å presentere rein løgn i en valgkampinnspurt er så langt over grensen for hva som kan aksepteres at det ikke bare kan legges vekk etter en hul beklagelse. Det er full kortslutning på øverste nivå. Noe er fullstendig galt. Nå er det vanskelig å se at AP kan gjøre noe annet enn å snu. SP nekter budsjettforhandlinger med dette som utgangspunkt. Så AP taper saken, påfører seg selv en enorm ripe i lakken og statsbudsjettet kommer til å ese enda mer enn vanlig for å få hele tuttifrutti-gjengen med. Det er tap tap tap. Dyrt blir det ja...faktisk blir det så dyrt at mange vil sette fast kaffen i halsen. Vi er på god vei til å ødelegge velferdsstaten ved å brenne bort penger på symbol saker. Bare venter på resultatet...folk er idioter og jubler for fritt datt og fritt ditt og forstår ikke at regningen må plukkes opp.. 1
Salvesen. Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden obygda skrev (1 time siden): Ja. Jeg mener man BØR påpeke løgner..uavhengig av parti tilhørighet. Jeg vil heller ha en rabiat kommunist som vil knuse høyresiden..men som ikke lyver..enn en politiker fra høyresiden som lyver. I politikken er det viktig å være ærlig Joda, men å henge opp plakater for hver løgn? Næ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå