Gå til innhold

EA bekrefter salg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke akkurat for meg at dette kommer til å føre til noe positivt.

Det blir vel fort mange begrensninger for utviklerne.

Regner også med store deler får sparken.

• Liker 3
Skrevet

Det er jo på en slags tragikomisk måte passende at det absolutt verste spillselskapet jeg kan tenke meg kjøpes opp av nettopp de absolutt verste menneskene jeg kan se for meg.

A match made in hell!

• Liker 6
Skrevet
Gunfreak skrev (40 minutter siden):

Har ikke følt for kjøpe mye EA spill i det siste, jeg har vurdert F1 2025, men er nå usikker, selv om det tydeligvis er en del bedre enn 2024

Codmasters avtale med djevelen EA kan nok komme til å bli det dummeste valget de har tatt 🥲

Skrevet
Boss-Znakemaster skrev:

Ser for meg bare positivt kan komme av dette. Ser ikke for meg at ett spill så elendig skrevet som Dragon Age The Veilguard ville kommet ut med Saudi som eiere.

Bra du swr der positive i det 🤣
Skrevet
Boss-Znakemaster skrev (1 time siden):

Ser for meg bare positivt kan komme av dette. Ser ikke for meg at ett spill så elendig skrevet som Dragon Age The Veilguard ville kommet ut med Saudi som eiere.

Det er faktisk et ekstremt godt poeng. Bioware dør om neste spill flopper også. 

Skrevet
Sjørøver skrev:
Boss-Znakemaster skrev (1 time siden):

Det er faktisk et ekstremt godt poeng. Bioware dør om neste spill flopper også. 

Om Bioware overlever dette i det hele tatt.
Skrevet (endret)

De finner vel ut at pengene ligger i billige mobilspill med gacha systemer, så kan en kose seg med woke frie EA gachaspill basert på kjente og kjære IPer de får meg seg på kjøpet🤑

Endret av Evil-Duck
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...