Spillredaksjonen Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden EA bekrefter salg Investorgruppe spytter inn 550 milliarder. Les hele saken på Gamer.no»
Iki Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Ser ikke akkurat for meg at dette kommer til å føre til noe positivt. Det blir vel fort mange begrensninger for utviklerne. Regner også med store deler får sparken. 3
Frimann_K Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Da blir BF6 det siste spillet jeg kjøper derfra, hvertfall. 4
Hawko Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Det er jo på en slags tragikomisk måte passende at det absolutt verste spillselskapet jeg kan tenke meg kjøpes opp av nettopp de absolutt verste menneskene jeg kan se for meg. A match made in hell! 6
Fnix Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Vestens kapitalisme er blind for østens idealisme! 1
Comma Chameleon Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Frimann_K skrev (3 timer siden): Da blir BF6 det siste spillet jeg kjøper derfra, hvertfall. Samme her. Sykt at man lar disse folkene kjøpe opp all underholdning. Ser jo det samme problemet innen sport. 1
Evil-Duck Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Trist for de få dyktige utviklere som fortsatt er fanget under EA paraplyen. 1
Gunfreak Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Har ikke følt for kjøpe mye EA spill i det siste, jeg har vurdert F1 2025, men er nå usikker, selv om det tydeligvis er en del bedre enn 2024 1
Chaos_Niddhogg Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Burde være ulovlig å la saudi kjøpe nie som helst.
Boss-Znakemaster Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Ser for meg bare positivt kan komme av dette. Ser ikke for meg at ett spill så elendig skrevet som Dragon Age The Veilguard ville kommet ut med Saudi som eiere. 1
Zeph Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Lenge sidan eg har kjøpt EA-spel, og det blir ikkje meir aktuelt av denne saken.
Evil-Duck Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Gunfreak skrev (40 minutter siden): Har ikke følt for kjøpe mye EA spill i det siste, jeg har vurdert F1 2025, men er nå usikker, selv om det tydeligvis er en del bedre enn 2024 Codmasters avtale med djevelen EA kan nok komme til å bli det dummeste valget de har tatt 🥲
Stormshadow2000 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ingen grunn til å avslutte min boikott da. Ever.
Chaos_Niddhogg Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Boss-Znakemaster skrev: Ser for meg bare positivt kan komme av dette. Ser ikke for meg at ett spill så elendig skrevet som Dragon Age The Veilguard ville kommet ut med Saudi som eiere. Bra du swr der positive i det 🤣
Sjørøver Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Boss-Znakemaster skrev (1 time siden): Ser for meg bare positivt kan komme av dette. Ser ikke for meg at ett spill så elendig skrevet som Dragon Age The Veilguard ville kommet ut med Saudi som eiere. Det er faktisk et ekstremt godt poeng. Bioware dør om neste spill flopper også.
Chaos_Niddhogg Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Sjørøver skrev: Boss-Znakemaster skrev (1 time siden): Ser for meg bare positivt kan komme av dette. Ser ikke for meg at ett spill så elendig skrevet som Dragon Age The Veilguard ville kommet ut med Saudi som eiere. Det er faktisk et ekstremt godt poeng. Bioware dør om neste spill flopper også. Om Bioware overlever dette i det hele tatt.
Evil-Duck Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) De finner vel ut at pengene ligger i billige mobilspill med gacha systemer, så kan en kose seg med woke frie EA gachaspill basert på kjente og kjære IPer de får meg seg på kjøpet🤑 Endret 6 timer siden av Evil-Duck 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå