Phantom Software Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 21 minutes ago, Krig og fred said: Da romerne styrte regionen var den kjent som Syria-Palestina (tidligere judea) Teknisk sett siden romerne stort sett hadde kontroll der frem til arabere tok over på 600-tallet, men navnet Syria-Palestina ble gitt til området først i 135 AD da keiser Hadrian slo ned det jødiske Bar Kokhba og døpte det om fra Judea for å (angivelig) straffe jødene. 1 1
Folkflesk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) FrihetensRegn skrev (3 minutter siden): Alle, inkludert afrikanere, hadde det bedre før. I dag lider alle. Flere advarte om at Sør Afrika kom til å gå samme veien som Rhodesia etter 1979, og jammen hadde de rett. Hadde vært artig og sett deg gå rundt i Cape Town og intervjuet svarte om dette. Hadde blitt en fest. Livets harde skole-kvalifikasjonen er iallefall bekreftet nå. Endret 3 timer siden av Folkflesk 5
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Boing_80 skrev (2 minutter siden): Stabilt og godt styre, hvordan ville det sett ut for deg med tanke på Sør-Afrika? Fungerende strøm hadde jo vært en begynnelse... Etter at europeerne mistet kontrollen, har Sør Afrika bare forfalt mer og mer. 2
Atib Azzad Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 9 minutes ago, Folkflesk said: For 7% av folket. Resten ble behandlet som apekatter uten menneskerettigheter fordi de hadde feil hudfarge. Liten bagatell for deg, som er hvit. Og noe annet. Jeg tror ikke jeg ville kastet bort tiden min på noen som nettop brukte Tucker Carlson som sannhetsvitne. 2 1
Mr.M Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Bestemora: - Kom fra Trump-familie Sitat Tyler Robinson (22) er pågrepet for drapet på høyreaktivisten Charlie Kirk. Bestemora hevder at hele familien hans er Trump-tilhengere. https://www.dagbladet.no/nyheter/bestemora-kom-fra-trump-familie/83588225
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Folkflesk skrev (3 minutter siden): Hadde vært artig og sett deg gå rundt i Cape Town og intervjuet svarte om dette. Hadde blitt en fest. Livets harde skole-kvalifikasjonen er iallefall bekreftet nå. Nei takk, jeg har ikke lyst å bli ranet eller knivstukket fordi jeg er hvit. Du er vel en såpass naiv NPC at du tror du hadde vært velkommen i Sør Afrika bare fordi du er en kommunist, du vil nok få kjenne på voldsbølgene og rasismen mot hvite der du og. 3
Folkflesk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Atib Azzad skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke jeg ville kastet bort tiden min på noen som nettop brukte Tucker Carlson som sannhetsvitne. Hjelpe meg. Tør jo nesten ikke å spørre om hva han mener om Tyskland og Italia under krigen. Frykter svaret for mye. Endret 3 timer siden av Folkflesk 4
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) FrihetensRegn skrev (4 minutter siden): Fungerende strøm hadde jo vært en begynnelse... Etter at europeerne mistet kontrollen, har Sør Afrika bare forfalt mer og mer. Så, la oss gjøre det enkelt og beklager hvis du opplever at jeg putter ord i munnen på deg, men det er slik jeg tolker deg. Om det skulle komme frem en stråmann på skjermen din så er det jo også leit. Det du sier: Få tilbake hvite i sentrale posisjoner i statsapparatet, fortsett å bestyrke hvite rike landeiere fordi sørafrikanerne er ikke i stand til å styre seg selv uten at den hvite mann har hovedkontrollen. Stemmer det? Hvis ja så synes jeg at fortjener en tommel opp for da forstod jeg deg telepatisk. Endret 3 timer siden av Boing_80 2
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Atib Azzad skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke jeg ville kastet bort tiden min på noen som nettop brukte Tucker Carlson som sannhetsvitne. Sorry for at jeg ikke brukte Hasan Piker. Mr.M skrev (1 minutt siden): Bestemora: - Kom fra Trump-familie https://www.dagbladet.no/nyheter/bestemora-kom-fra-trump-familie/83588225 Guilt by association, typisk. Her har vi en LGBTQ+ trans-elskende venstrevridd morder, men nei da, det er familien som liker Trump som er skyldig 4
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Folkflesk skrev (2 minutter siden): Hjelpe meg Mental Helse 2
DukeNukem3d Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Mr.M skrev (1 minutt siden): Bestemora: - Kom fra Trump-familie https://www.dagbladet.no/nyheter/bestemora-kom-fra-trump-familie/83588225 Vanskelig å vite hva man skal bruke den informasjonen til. Familien til ABB var AP. ABB var veldig irritert på at foreldrene støttet innvandring f.eks. Det viktige er vel hvorfor han ble radikalisert. 1 1
Duriello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ballalaika skrev (10 minutter siden): At han var groyper var aldri basert på noe, tatt ut av løse luften Ååh, så DETTE var tatt ut av løse luften.. Ok. 2
jallajall Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden 3 minutes ago, Duriello said: Var han ikke en av følgerne til Fuentes da? Må folk bestemme seg snart. 👍😏 Tror ikke det var noen som tok det spesielt seriøst akkurat.. 1
Mr.M Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden FrihetensRegn skrev (1 minutt siden): Sorry for at jeg ikke brukte Hasan Piker. Guilt by association, typisk. Her har vi en LGBTQ+ trans-elskende venstrevridd morder, men nei da, det er familien som liker Trump som er skyldig han støttet Trump før valget i 2020 og hele familien er Trump-tilhengere det er interessant. 1
Ballalaika Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Duriello skrev (2 minutter siden): Ååh, så DETTE var tatt ut av løse luften.. Ok. Korrekt
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Og det blir styggere! It's starting to look like the shooter of Charlie Kirk was in dangerous right-wing online spaces. Stikkord: Groyper. 11:37 FBI-sjefen bruker ordet Vallhalla. Sykt når drapsmannen selv var fra alt-right som bruker norrøne symboler. Hjelpes! Hva slags tid lever i med så mange forkortelser? Endret 2 timer siden av Boing_80 1 1
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Boing_80 skrev (2 minutter siden): Så, la oss gjøre det enkelt og beklager hvis du opplever at jeg putter ord i munnen på deg, men det er slik jeg tolker. Det du sier: Få tilbake hvite i sentrale posisjoner i statsapparatet, fortsett å bestyrke hvite rike landeiere fordi sørafrikanerne er ikke i stand til å styre seg selv uten at den hvite mann har hovedkontrollen. Stemmer det? Hvis ja så synes jeg at fortjener en tommel opp for da forstod jeg deg telepatisk. Nei, jeg mener man må få tilbake de som vet hva de gjør på, de som faktisk kan styre og de som faktisk kan drive jordbruk. I Rhodesia stjal de jordbruket fra alle bøndene bare fordi de var hvite. Resultatet ble sult. De snudde og ba om at bøndene kommer tilbake. Det samme skjer i Sør Afrika, der de stjeler gårdene og gårdene forfaller. Som med resten av landet. 2 1
Duriello Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden jallajall skrev (1 minutt siden): Tror ikke det var noen som tok det spesielt seriøst akkurat.. Hehe, neida, det klaffer nok ikke med agendaen. 😉 4
Boing_80 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) FrihetensRegn skrev (2 minutter siden): Nei, jeg mener man må få tilbake de som vet hva de gjør på, de som faktisk kan styre og de som faktisk kan drive jordbruk. I Rhodesia stjal de jordbruket fra alle bøndene bare fordi de var hvite. Resultatet ble sult. De snudde og ba om at bøndene kommer tilbake. Det samme skjer i Sør Afrika, der de stjeler gårdene og gårdene forfaller. Som med resten av landet. Jeg blir veldig nysgjerrig på din løsning. Vil du være så vennlig og redegjøre for den for oss så vi forstår deg bedre? Det du skrev var bra, men du har sikkert tenkt flere ting? Endret 3 timer siden av Boing_80 1
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Mr.M skrev (2 minutter siden): han støttet Trump før valget i 2020 Men ble så en venstrevridd morder. Det er mer relevant, og interessant. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå