Gå til innhold

Attentatet på Charlie Kirk

Anbefalte innlegg

Skrevet
15 minutes ago, Drunkenvalley said:

når ein sjølv starta skitslengingen med å vera ein av dei fælaste typane kristne.

Det var da voldsomt. Hvor er denne såkalte skitslengingen? 😆🤣

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drunkenvalley skrev (24 minutter siden):

Kanskje Colin berre treng besøke optiker. 😇 Også snodig å prøve angripe andre her for "typiske holdninger" når ein sjølv starta skitslengingen med å vera ein av dei fælaste typane kristne. Einaste som mangle litt der er at dei byrje lage bål for hekser igjen.

Morsomt nok så kikker jeg på serien "Salem" på Disney + for tiden... 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Da har jeg gått igjennom sjekklisten folkens, og jeg ser vi har vært innom alle punktene. Fascime, nazisme, islamofobi, jødehat, transideologi, voldsforherligelse, rasisme, kvinnehat, generell drittslenging, og kristenhat. Så da kan alle ta en velfortjent frikveld.

• Liker 3
Skrevet
Sir skrev (5 minutter siden):

Da har jeg gått igjennom sjekklisten folkens, og jeg ser vi har vært innom alle punktene. Fascime, nazisme, islamofobi, jødehat, transideologi, voldsforherligelse, rasisme, kvinnehat, generell drittslenging, og kristenhat. Så da kan alle ta en velfortjent frikveld.

Du glemte fordømming av trosløse, samt forkynning!

Logger av internett nå, på oppfordring fra deg, takk for det!

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
Colin. skrev (12 minutter siden):

Trenger vel bare si, John 15:18.

Ha en fin aften.

Og for oss fortapte sjeler som ser null poeng i å studere bibelsitater?

God kveld. 👍

• Liker 3
Skrevet (endret)
Sir skrev (1 time siden):

😂Fantastisk

Er champions league på TV også, det passer godt å koble av med underholdning etter alt det der 😅

Endret av DukeNukem3d
  • Liker 2
Skrevet
39 minutes ago, Duriello said:

God kveld. 👍

Det er berre sjølvmartyrisering, ikkje noko meir avansert vers egentlig. No føle dei seg etterfulgt fordi dei sjølv sa stygge ting, og ikkje blei møtt med opne armer her inne.

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Sir skrev (14 timer siden):

Jeg mener derimot å redusere ham til en tulledebattant som overkjørte de fleste med hersketeknikker også blir en for enkel utvei i andre enden av skalaen

True, og mulig jeg har tatt litt i i enkelte innlegg. Det er jo i såfall tullete av meg. Men, jeg vil understreke at min opprinnelige påstand var at han ofte tyr til disse teknikkene når han blir presset. Jeg husker ikke nå om jeg skrev "ofte" eller om jeg insinuerte at han alltid gjør det.

jeg er ikke en av de du sikter til på sosiale medier

Det tror jeg på, men det var vel en av disse jeg svarte på når samtalen vår på dette temaet begynte? Noe med en telefonsamtale der en intelligent person (underforstått da at jeg er uintelligent) sier at Kirk er en av de beste debattantene der ute, eller noe. Ikke at dette er et spesielt viktig poeng.

Det sier jo litt at det er flere tusen individuelle timer med Kirk som snakker på nettet, og det vi snakker om i denne tråden og som mange definerer ham ut ifra, er rundt fem forskjellige setninger han brukte 60 sekunder på å si, som de har lest i en oppsummeringsartikkel.

Det er jo sant. Ikke at jeg mener disse setningene er uviktige, men jeg synes det er både mer interessant og hensiktmessig å diskutere i retningen av mønster, hensikter, taktikker og funksjoner osv er ofte mer relevant, vil jeg si. 

Det tar hinsides lang tid å diskutere slikt skriftlig da 😅 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Duriello skrev (1 time siden):

God kveld. 👍

Denne er ganske interessant om den eventyrboka du tror på. Den beskriver hvordan ble skrevet.

• Innsiktsfullt 2
Skrevet (endret)
Casey skrev (6 minutter siden):

Denne er ganske interessant om den eventyrboka du tror på. Den beskriver hvordan ble skrevet.

Jeg tror på? 🤔

Jeg er jo en av de "fortapte" ateistene.

Endret av Duriello
  • Hjerte 1
Skrevet
Duriello skrev (3 minutter siden):

Jeg tror på? 🤔

Jeg er en av de fortapte ateistene.

Siterte visst feil...

Skrevet
51 minutes ago, Drunkenvalley said:

Det er berre sjølvmartyrisering, ikkje noko meir avansert vers egentlig. No føle dei seg etterfulgt fordi dei sjølv sa stygge ting, og ikkje blei møtt med opne armer her inne.

Det var jo du som nevnte hat fordi du ikke tåler andres meninger. 😂 Skitslenging visstnok, som du enda ikke har svart på hva er. "Stygge ting"? Ellers har jo andre nevnt fordømmelse, hekser og julenissen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...