Gå til innhold

Attentatet på Charlie Kirk

Anbefalte innlegg

Skrevet
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Uderzo skrev (7 timer siden):

Så vi samme tale? Det var et teater med dårlig skuespill, ikke en eneste tåre eller et øyeblikk av sorg, det var dypt forstyrrende. Hennes nestekjærlighet virket ikke særlig troverdig, for å si det mildt. Det fremsto mer som en kampanjetale der hun inntok rollen som det kristne alibiet for forsoning, mens Trump & Co fortsatte å spre sitt hat fra talerstolen, "I hate my opponents"- Trump.

"Så" den er vel å dra det litt langt. Jeg hørte den da. 🫣

Har sett den nå og er enig i det du sier. Poenget mitt er nå fortsatt at innholdet, spesifikt rundt depolarisering og deeskalering, er viktig. 

Skrevet
Krig og fred skrev (39 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hvorfor du skal holde på denne "det er mye jeg var uenig i Kirk med", hvorfor kan du ikke bare si at du deler tankegodset til MAGA?

Hvis du har lest mine innlegg i trimp-tråden ser du det er mye jeg er uenig med maga i, hvorfor kan du ikke bare akseptere at det jeg Kriver, det mener jeg, istedetfor å lete etter ting å tillegge meg som du ikke har dekning for? Og være redelig istedetfor teit?

• Liker 2
Skrevet
23:4 skrev (3 timer siden):

Men såpass anstendighet burde der hatt og bare holdt kjeft angående hvordan en minnestund rundt han burde være. Men anstendighet finnes ikke !

Du har rett i at det ikke finnes anstendighet.

Men i minneseremonien.

Minnestunden kunne like godt blitt avsluttet med at alle fikk pisse på liket, og før de kysser føttene til Donald.

• Liker 8
Skrevet
Red Frostraven skrev (1 minutt siden):

Du har rett i at det ikke finnes anstendighet.

Men i minneseremonien.

Minnestunden kunne like godt blitt avsluttet med at alle fikk pisse på liket, og før de kysser føttene til Donald.

Kjære vene...

• Liker 3
Skrevet (endret)
Ballalaika skrev (13 minutter siden):

Kjære vene...

Ja. Det er noe rart når de som ikke likte ham når han levde skal klage på hvordan man valgte å minnes ham. Amerikansk er overdådig, og det var dette også, men makan... hvem er det som pisser på liket egentlig?

Endret av Tussi
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Selfuniverse skrev (2 timer siden):

Det er ikke nazister som blir drept. De kaller folk nazister slik at de kan drepe dem

Nettopp!!! Og før Krig og Fred sier noe, så finnes det selvsagt nazister der ute 

Endret av Tussi
  • Liker 1
Skrevet
Red Frostraven skrev (3 minutter siden):

Støtten hans til MAGA er den største skampletten på hans ettermæle.

Og så er minneseremonien fullspekket MAGA.

Får en vag følelse av at du kanskje ikke liker MAGA så godt? Kan du bekrefte/avkrefte så vi slipper å sitte i usikkerhet om hvorvidt du liker MAGA eller ikke?

• Liker 1
Skrevet (endret)
Ballalaika skrev (15 minutter siden):

Får en vag følelse av at du kanskje ikke liker MAGA så godt? Kan du bekrefte/avkrefte så vi slipper å sitte i usikkerhet om hvorvidt du liker MAGA eller ikke?

Hva synes du selv om folk som forsøker å undergrave demokratiet, jukse i valg, og begå kupp når selv det ikke går deres vei -- og hvis politikk er fundert på løgn, har og misinformasjon..?

Svaret mitt på ditt spørsmål funderer seg på fakta om en helt normal forståelse av rett og galt.

Og det er noe galt med enhver som ikke har problemer med MAGA.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
Red Frostraven skrev (3 minutter siden):

Hva synes du selv om folk som forsøker å undergrave demokratiet, bukse i valg, og begå kupp når selv det ikke går deres vei -- og hvis politikk er fundert på løgn, har og misinformasjon..?

Svaret mitt på ditt spørsmål funderer seg på fakta om en helt normal forståelse av rett og galt.

Og det er noe galt med enhver som ikke har problemer med MAGA.

Håper du kan la være å gå rundt grøten og svare uambigiøst på om du liker MAGA eller ikke.

Får så blandede signaler her

• Liker 2
Skrevet
Ballalaika skrev (1 time siden):

Får en vag følelse av at du kanskje ikke liker MAGA så godt? 

Er det noen normale mennesker utenfor USA som gjør det? Må isåfall være folk som liker å bli rævkjørt.

• Liker 8
Skrevet
Tussi skrev (1 time siden):

Ja. Det er noe rart når de som ikke likte ham når han levde skal klage på hvordan man valgte å minnes ham. Amerikansk er overdådig, og det var dette også, men makan... hvem er det som pisser på liket egentlig?

Syns det er overdrevent  / drøyt  ordbruk å bruke slike uttrykk som uthevet. Men det er uten tvil Trump og MAGA (MAFa). 

• Liker 4
Skrevet
14 minutes ago, leticia said:

Syns det er overdrevent  / drøyt  ordbruk å bruke slike uttrykk som uthevet. Men det er uten tvil Trump og MAGA (MAFa). 

De inviterte en dømt voldtektsmann, og kjent barnepuler, til å holde tale.

Jeg hadde ikke likt om en slik person møtte opp i min begravelse. Da vil jeg heller at de pisser på liket mitt, faktisk.

• Liker 4
Skrevet (endret)
leticia skrev (36 minutter siden):

Jeg siktet til en annen sombrukte det uttrykket... 

Endret av Tussi
  • Liker 1
Skrevet
4 hours ago, Klote said:

Du snakker med fanatisk hat om bibellære, hjernevask og nedarvet religiøs overtro, du kan ikke forestille deg at kristendommen faktisk er den viktigste årsaken til velstand og utvikling i hele den vestlige verden, inkludert Norge.

lol, vi har velstand og utvikling PÅ TROSS av kristendommen. Det er uansett fint at du viser hva du faktisk tror. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
2 hours ago, Tussi said:

Nettopp!!! Og før Krig og Fred sier noe, så finnes det selvsagt nazister der ute 

3 hours ago, Tussi said:

Hvis du har lest mine innlegg i trimp-tråden ser du det er mye jeg er uenig med maga i, hvorfor kan du ikke bare akseptere at det jeg Kriver, det mener jeg, istedetfor å lete etter ting å tillegge meg som du ikke har dekning for? Og være redelig istedetfor teit?

Du har tidligere skrevet at embryo er liv, og abort er drap. Det viser at du deler samme forståelse som de kristenkonservative i USA. Samtidig har du i denne tråden steppedanset som Fred Astaire rundt Kirks meninger, hvor du har konstant forsvart eller unnskyldt hva mannen stod for, og utsagn han har kommet med.

Er det da rart at folk lurer på om du er redelig? 

• Liker 2
Skrevet
Krig og fred skrev (6 minutter siden):

lol, vi har velstand og utvikling PÅ TROSS av kristendommen. Det er uansett fint at du viser hva du faktisk tror. 

Du er virkelig kunnskapsløs. Tenker du før du svarer? Sjekk verdenskartet. Hvor finner du velstand? Hvilke av disse landene har kristendommen som en viktig del av sin kulturarv? Ta en titt utenfor ekkokammeret ditt. 

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Krig og fred skrev (3 minutter siden):

Du har tidligere skrevet at embryo er liv, og abort er drap. Det viser at du deler samme forståelse som de kristenkonservative i USA. Samtidig har du i denne tråden steppedanset som Fred Astaire rundt Kirks meninger, hvor du har konstant forsvart eller unnskyldt hva mannen stod for, og utsagn han har kommet med.

Er det da rart at folk lurer på om du er redelig? 

Synes du dette var en redelig fremstilling av brukeren du siterer sin opptreden i denne tråden?

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...