Atib Azzad Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Just now, MrL said: Dette her er islamfobi og diskriminering ifølge regjeringspartiet - Labour Party: "Suggesting that Muslims, individually or as a group in British society, pose a threat to British or European society, civilisation or values, for example, by claiming that Muslims are a demographic threat to British people, by claiming that Muslims are taking over British society or civic or political institutions through their presence in the same, or by catastrophising immigration from Muslim majority countries" Med en slik logikk burde man vel demonstrere mot menn som gruppe. 3 3
Casey Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Atib Azzad skrev (34 minutter siden): Med en slik logikk burde man vel demonstrere mot menn som gruppe. Disse krislamistene på ytre høyre har jo samme antivestlige verdiene. Endret 5 timer siden av Casey skrivefeil 3 1
FrihetensRegn Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden AtterEnBruker skrev (12 minutter siden): Jo mer jeg finner ut om denne fyren, desto verre blir det... https://www.yahoo.com/news/articles/stacey-patton-black-leaders-recall-135000576.html Dette er way beyond denne "kanselkultureringen" vi ble konstant fortalt å være redde for på den tiden. Og det er samme taktikk som Gamergate i 2014. Godt å se at venstreekstreme får smake sin egen medisin. Som de alltid pleier å si når de forsøker å kansellerer konservative: "You have freedom of speech, but not freedom of consequences" 1 1 1
Red Frostraven Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) FrihetensRegn skrev (30 minutter siden): Godt å se at venstreekstreme får smake sin egen medisin. Som de alltid pleier å si når de forsøker å kansellerer konservative: "You have freedom of speech, but not freedom of consequences" Hvem blant republikanere har fått sparken for å mene at faktisk venstreradikale, som sprer misinformasjonen og støtter en person som forsøkte kupp, er tapere..? Vis gjerne til de mest sammenlignbare eksemplene du finner. Endret 4 timer siden av Red Frostraven 5
Jojimbo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Denne videoen forklarer i god og bred grad hva som skjer. Og venstre lytter ikke. Endret 4 timer siden av Jojimbo 2 1
Folkflesk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Jojimbo skrev (23 minutter siden): Denne videoen forklarer i god og bred grad hva som skjer. Og venstre lytter ikke. Hvem gidder å se disse duste-videoene fra en nobody ingen har hørt om. Hvis du i det hele tatt har et argument så kan du jo forklare selv hva du mener. Endret 4 timer siden av Folkflesk 4
Jojimbo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden 9 minutes ago, Folkflesk said: Hvem gidder å se disse duste-videoene fra en nobody ingen har hørt om. Hvis du i det hele tatt har et argument så kan du jo forklare selv hva du mener. Vi får se da hvor mange som gidder å se på videoen lagd av en nobody ingen har hørt om. Så kan du sitte der å surmule imens. For ingen spurte deg spesifikt om å se den. 1 1
Folkflesk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) Jojimbo skrev (2 minutter siden): Vi får se da hvor mange som gidder å se på videoen lagd av en nobody ingen har hørt om. Så kan du sitte der å surmule imens. For ingen spurte deg spesifikt om å se den. Greit, du har en rar liten video for spesielt interesserte. Men ikke et argument å komme med. Endret 4 timer siden av Folkflesk 3 1
Tussi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) jjkoggan skrev (2 timer siden): Ikke bare muligheten å være hjemme, men at det er den rette veien og er best for kvinner og barn. MAO kvinner som jobber gjør ikke det som er best for dem selv og deres barn. Det er et typisk konservativt kristent syn. Er det? Jeg tilhører en svært bibeltro menighet, og alle kvinnene jobber eller studerer Rune_says skrev (2 timer siden): Nei, det er bekreftet å være riktig sitat som du ser lenger opp at han mente "Civil Rights Act" var et "huge mistake". Å være imot Civil Rights Act er ekvivalent til å være for rasediskriminering, uansett hvordan man prøver å pakke det inn. Uansett tenk deg en sommerfugl-larve i midten av Amazonas som slipper en liten fis. Charlie Kirk er mindre betydningsfull enn den lille fisen. Det var voldsomt så opptatt du var av denne lille fisen, verre enn meg du AtterEnBruker skrev (2 timer siden): Jo mer jeg finner ut om denne fyren, desto verre blir det... https://www.yahoo.com/news/articles/stacey-patton-black-leaders-recall-135000576.html Dette er way beyond denne "kanselkultureringen" vi ble konstant fortalt å være redde for på den tiden. Og det er samme taktikk som Gamergate i 2014. Jeg er enig I dette, slike lister er farlige og kan føre til vold, det burde forbys FrihetensRegn skrev (1 time siden): Godt å se at venstreekstreme får smake sin egen medisin. Som de alltid pleier å si når de forsøker å kansellerer konservative: "You have freedom of speech, but not freedom of consequences" Det er ikke greit når slike lister medfører vold og trusler mot de som står på dem Endret 3 timer siden av Tussi 2
Maskinfører Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Er det? Jeg tilhører en svært bibeltro menighet, og alle kvinnene jobber Det var voldsomt så opptatt du var av denne lille fisen, verre enn meg du Jeg er enig I dette, slike lister er farlige og kan føre til vold, det burde forbys Det er ikke greit når slike lister medfører vold og trusler mot de som står på dem Enig med @Tussi 😀 2
Tussi Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Atib Azzad skrev (1 time siden): Jeg har ikke tilagt ham noe, eller deltatt i noen slags kampanje mot denne mannen, jeg ber deg ikke vurdere om Charlie Kirk er KKK, jeg ber deg bare granske om han er så forsonende som du hevder. For du ser hvordan Charlie Kirk selv illustrerer hvordan det som er ment som religionskritikk likevel rammer personer som ikke er en del av religionen man hevder å kritisere, men som deler en del karakteristikker som gjerne inngår i den såkalte religionskritikken, fks. ikke-hvit-het. Mannen som skøt Balbir Singh Sodhi, ville kanskje hevdet at han bare var drevet av hat mot Islam, men man ser jo hvordan det i praksis førte til drap på ikke-muslimer, at hatet endte med å ramme ikke-hvite som gruppe. Det er åpenbart en forskjell på å kritisere religion, og å hate brune mennesker, men det er også utbredt å gjøre sistnevnte, og gjemme seg bak førstnevnte. Joda, jeg ser den... jeg sier ikke at han ikke har kontroversielle meninger eller syn, mitt syn på han er nok også farget av at han var en som fikk unge kristne til å føle en form for tilhørighet de lenge hadde savnet, og jeg anerkjenner at det også var viktig, uten at en dermed skal rosemale alt han stod for 1
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Red Frostraven skrev (1 time siden): Hvem blant republikanere har fått sparken for å mene at faktisk venstreradikale, som sprer misinformasjonen og støtter en person som forsøkte kupp, er tapere..? Vis gjerne til de mest sammenlignbare eksemplene du finner. Jeg tror ikke du skjønner hvordan amerikansk politikk fungerer. Man får ikke sparken som politiker, man er valgt inn av folket og kan få "sparken" ved at man ikke blir gjenvalgt da sjefen er stemmeberettigede borgere. Alternativt at man blir stemt ut eller arrestert. Men blant mer kjente konservative ansikter, så kan man jo nevne at venstresiden presset Fox News eller deres eiere til å sparke Tucker Carlson for sine meninger. Det greide de. Men han ble jo bare større etter det, så det hadde nok motsatt effekt. Ironisk nok feiret Jimmy Kimmel at Carson fikk sparken. Karma finnes visstnok :-D 1 2
Tussi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden FrihetensRegn skrev (5 minutter siden): Jeg tror ikke du skjønner hvordan amerikansk politikk fungerer. Man får ikke sparken som politiker, man er valgt inn av folket og kan få "sparken" ved at man ikke blir gjenvalgt da sjefen er stemmeberettigede borgere. Alternativt at man blir stemt ut eller arrestert. Men blant mer kjente konservative ansikter, så kan man jo nevne at venstresiden presset Fox News eller deres eiere til å sparke Tucker Carlson for sine meninger. Det greide de. Men han ble jo bare større etter det, så det hadde nok motsatt effekt. Ironisk nok feiret Jimmy Kimmel at Carson fikk sparken. Karma finnes visstnok 😄 Carlson er blitt mer useriøs etter han fikk sparken 1
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tussi skrev (4 minutter siden): Carlson er blitt mer useriøs etter han fikk sparken Han fikk mer frihet, han kan nå intervjue hvem som helst uten sensur, som for eksempel Musk eller Putin.
Tussi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden FrihetensRegn skrev (4 minutter siden): Han fikk mer frihet, han kan nå intervjue hvem som helst uten sensur, som for eksempel Musk eller Putin. Ja, det er ganske rart å intervjue Putin uten et eneste kritisk spørsmål, det er ikke journalistikk, det er propaganda 3
Red Frostraven Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) Jojimbo skrev (1 time siden): Denne videoen forklarer i god og bred grad hva som skjer. Og venstre lytter ikke. Problemet er bare at amerikansk høyre sin retorikk fører til 10 ganger mer vold mot tilfeldige mennesker -- mens vold fra ytre venstre rettes mot ytre høyre, og stort sett matcher trusselen for at landet ender opp som diktatur. Mannen som drepte Kirk var ikke politisk aktiv og ikke tilknyttet politiske venstre. FrihetensRegn skrev (30 minutter siden): Jeg tror ikke du skjønner hvordan amerikansk politikk fungerer. Man får ikke sparken som politiker, man er valgt inn av folket og kan få "sparken" ved at man ikke blir gjenvalgt da sjefen er stemmeberettigede borgere. Alternativt at man blir stemt ut eller arrestert. Men blant mer kjente konservative ansikter, så kan man jo nevne at venstresiden presset Fox News eller deres eiere til å sparke Tucker Carlson for sine meninger. Det greide de. Men han ble jo bare større etter det, så det hadde nok motsatt effekt. Ironisk nok feiret Jimmy Kimmel at Carson fikk sparken. Karma finnes visstnok 😄 ... Republikanere er folk som stemmer republikansk, ikke bare politikere. Tucker Carlson løy om et privat selskap på live TV vel vitende om at hva han sa var ondsinnet og bedriftsskadelig løgn -- og selv om bare komplette idioter tar Tucker Carlson alvorlig når han spiller rollen sin som tulling på TV, som var rent rollespill, ikke ting han faktisk mener selv -- så er det ulovlig å lyge om selskaper og personer på en måte som varig skader deres omdømme og forretningsdrift. https://apnews.com/article/fox-news-dominion-lawsuit-trial-trump-2020-0ac71f75acfacc52ea80b3e747fb0afe Fox News sitt forsvar gikk ut på at ingen rasjonelle personer tar Fox News Tucker Carlson seriøst. Endret 3 timer siden av Red Frostraven 4 1
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tussi skrev (6 minutter siden): Ja, det er ganske rart å intervjue Putin uten et eneste kritisk spørsmål, det er ikke journalistikk, det er propaganda Da er jo omtrent alle intervjuer utført av CNN, MSNBC etc propaganda også.
Tussi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) FrihetensRegn skrev (6 minutter siden): Da er jo omtrent alle intervjuer utført av CNN, MSNBC etc propaganda også. Jeg vil absolutt påstå en del journalistiskk er regelrett propaganda, gjerne med en klar hensikt ja Man ser gjerne journalistiske kampanjer på tvers av ulike media for å få gjennom samfunnsmessige endringer uten å fremme begge sider av saken rettferdig. Endret 3 timer siden av Tussi
FrihetensRegn Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Red Frostraven skrev (8 minutter siden): Republikan2re er folk som stemmer republikansk, ikke bare politikere. Det stemmer ikke; det er ikke nødvendigvis slik at alle konservative avgir stemme på det republikanske partiet.
Folkflesk Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Tussi skrev (32 minutter siden): Ja, det er ganske rart å intervjue Putin uten et eneste kritisk spørsmål, det er ikke journalistikk, det er propaganda Han har trent på Trump. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå