Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig i at ksrtene vi har fått prøve så langt er i overkant klaustrofobiske og at ødeleggelsene fremstår heller begrensede. Her håper jeg det endelige spillet leverer mer.

At figurene er mer anonyme og har mindre ‘egenart’ synes jeg derimot er veldig bra. Vi trenger ikke karneval i battlefield. 

Skrevet

Det er ikke et Battlefield spill. Bevegelser er en kopi av COD med introduksjonen av "kneslides" og ekstremt pace. Combat-stims gjør at man har vanskelig for p skille disse to spillene.

Kartene er små og trange. Siden de små kartene ofte er populære i Battlefield har de fokusert på dette nå - der vi hadde 1 lite FPS map tidligere har vi nå 5-6.

Spillet blir sikkert populært og vil garantert være bra for mange, men nå er Battlefield-følelsen fullstendig fjernet.

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
DrAlban3000 skrev:

Det er ikke et Battlefield spill. Bevegelser er en kopi av COD med introduksjonen av "kneslides" og ekstremt pace. Combat-stims gjør at man har vanskelig for p skille disse to spillene.

Kartene er små og trange. Siden de små kartene ofte er populære i Battlefield har de fokusert på dette nå - der vi hadde 1 lite FPS map tidligere har vi nå 5-6.

Spillet blir sikkert populært og vil garantert være bra for mange, men nå er Battlefield-følelsen fullstendig fjernet.

Enig i at det ligner litt på COD, men ikke døm det som "ikke Battlefield" av den grunn. COD gikk også mot å ligne mer på battlefield i sin tid. Jeg spilte noen timer i går og tenkte flere ganger "dette er bare battlefield som gir følelsen av". Så den er nok ikke helt fjernet ;) Når det gjelder kartene så er det altfor tidlig å si hvordan de blir baser på en tredjedel. Det er ikke like mange svære maps som tidligere, men der kommer noen. Og hva som kommer senere blir kanskje basert på hva statistikken fra spillere sier..?
Skrevet
DrAlban3000 skrev (1 time siden):

Opplevelsen min av spillet minnet veldig om da jeg spilte det originale CoD blackops i sin tid, der det løpes nærmest kontinuerlig, alt handler om å ikke stå stille og alt er klemt sammen på små uoversiktlige områder. 

Skrevet

Synes kartene vi har fått i Beta har vært gode, de minner meg litt om Aftermath DLC som vi fikk i BF3, og de er noen av mine favoritt kart. 

Mitt største problem med BF6 er at jeg ser ingenting. Det er så mye røyk og tåke overalt og fiendene blender seg alt for godt inn. BFV hadde samme problem på enkelte kart hvor fiender var nærmest umulig å se.

Skrevet
GrinderX9 skrev:

Jeg bryr meg bare om singel player, står og faller på det for min del.

Enig med deg. Derfor har jeg gitt opp spill som dette.
Skrevet
TheKims skrev (3 timer siden):

Mitt største problem med BF6 er at jeg ser ingenting

Jeg har begynt å innse det at synet rett og slett ikke er som da jeg var 16 år. Mye som skjer på skjermen blir overveldende å fokusere på. 

Skrevet
WigNut skrev (1 time siden):
GrinderX9 skrev (5 timer siden):

Å gi opp Battlefield fordi singleplayeren ikke er hovedfokus, er som å slutte med fotball fordi du ikke får spille alene med ballen.

Fokuset har alltid vært på multiplayer, helt siden de gode, gamle dagene med Battlefield 1942. Hvis spillene har hatt en singleplayer kampanje, har den alltid vært et lite tilbehør ved siden av, så det er litt rart at det tok over 20 år før dere innså det. :lol:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Har ikke fått tid til teste selv enda, men synes det ser og høres veldig bra ut. Får gode skussmål av «veteraner» også ut fra hva jeg har sett. Gleder meg til å se de store kartene.

Mener faktisk singleplayer i de litt eldre BF-spillene var litt undervurdert, så jeg ser frem til det også.

Endret av Snikpellik
Skrevet
Uderzo skrev:
WigNut skrev (1 time siden):
GrinderX9 skrev (5 timer siden):

Å gi opp Battlefield fordi singleplayeren ikke er hovedfokus, er som å slutte med fotball fordi du ikke får spille alene med ballen.

Fokuset har alltid vært på multiplayer, helt siden de gode, gamle dagene med Battlefield 1942. Hvis spillene har hatt en singleplayer kampanje, har den alltid vært et lite tilbehør ved siden av, så det er litt rart at det tok over 20 år før dere innså det. :lol:

Så la meg rette på det siden du ikke forstod. jeg spiller IKKE online spill enkelt og greit.
Skrevet
WigNut skrev (6 minutter siden):

Så la meg rette på det siden du ikke forstod. jeg spiller IKKE online spill enkelt og greit.

Så du spiller ikke online? Da må jeg nesten spørre, hva gjør du egentlig i en Battlefield 6-tråd?

Skrevet
Uderzo skrev (6 timer siden):

Uderzo skrev (1 time siden):

Så du spiller ikke online? Da må jeg nesten spørre, hva gjør du egentlig i en Battlefield 6-tråd?

Jeg forstår ikke dette behovet for å kverulere med og latterliggjøre de som er interessert i spillet sin single player. Flere av spillene i serien har hatt omfattende single player kampanjer inkludert temmelig gode kampanjer som gjerne har levert noe annerledes enn andre spill i sjangeren. Om noen bryr seg om kampanjen i BF6 handler ikke det om at de ikke har "skjønt det" enda. 

Skrevet
herzeleid skrev (24 minutter siden):

Jeg forstår ikke dette behovet for å kverulere med og latterliggjøre de som er interessert i spillet sin single player. Flere av spillene i serien har hatt omfattende single player kampanjer inkludert temmelig gode kampanjer som gjerne har levert noe annerledes enn andre spill i sjangeren. Om noen bryr seg om kampanjen i BF6 handler ikke det om at de ikke har "skjønt det" enda.

Jeg kverulerer ikke, jeg påpeker bare at Battlefield alltid har vært multiplayer først. At folk liker kampanjene er helt greit, men serien har aldri vært kjent for å være et singleplayer-flaggskip. Så jeg synes det er litt snodig å bruke penger på et spill for en single player kampanje som stort sett er en kortvarig og middelmådig opplevelse. Det blir enda snodigere når man kritiserer "spill som dette" samtidig som man ikke spiller "online-spill", som jeg antar betyr multiplayer i denne sammenhengen.
Det blir litt "god dag, mann – økseskaft".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...