Salvesen. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Kone skrev (5 minutter siden): Ja, slapp av, du skal ikke dø pga dette. Samme med Politisk reklame i postkassa. Tror det er du som må slappe av… nei reklame i postkasse og på telefon er ikke det samme..
Kone Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Salvesen. skrev (4 minutter siden): Tror det er du som må slappe av… nei reklame i postkasse og på telefon er ikke det samme.. Tydeligvis er det det det, da når det er lov med Politisk reklame begge steder. https://www.forbrukertilsynet.no/reklame-fra-politiske-parti-2 Selv bare brenner jeg reklame fra AP osv, gratis opptenningsved. Endret 14 timer siden av Kone
Karltorbj Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden VifteKopp skrev (46 minutter siden): Har du lest Smith-kommisjonens rapport om saken? Fant dennehttps://www.dagbladet.no/nyheter/ap-stengte-dora/65694689.
Mr.M Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden snublet over denne https://www.bild.de/news/ausland/abby-und-brittany-hensel-beruehmte-siamesische-zwillinge-zeigen-baby-68b5952bcf33b514cb80e267?dicbo=v2-FKkXfZG&cid=kooperation.article.outbrain.desktop.AR_2.ff.bild hvis disse bodde i Norge, leverer de en eller to stemmesedler?
Snikpellik Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Her er alle TV2s målinger gjennom valgkampen slått sammen. TV2 er de som historisk har pleid å treffe best med meningsmålingene. Som vi ser er alle partiene her over sperregrensa, bortsett fra Venstre, men det er flere som kan slite - for eksempel Rødt som vanligvis mobiliserer dårligere på valgdagen enn under forhåndsstemmingen. Det motsatte gjelder for Venstre, så de har gode muligheter til å gå over. Usikkerhetsmarginen er mellom -/+0,7 og 1,4 prosentpoeng. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/duket-for-store/18036967/ Endret 13 timer siden av Snikpellik 2 1
Mannen med ljåen Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Hvis det blir borgerlig seier med Frp og Høyre, og FrP får flere stemmer enn Høyre, er det likevel Solberg blir ny statsminister fordi Høyre er et såkalt styringsdyktig og seriøst parti? 1
Snikpellik Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Mannen med ljåen skrev (7 minutter siden): Hvis det blir borgerlig seier med Frp og Høyre, og FrP får flere stemmer enn Høyre, er det likevel Solberg blir ny statsminister fordi Høyre er et såkalt styringsdyktig og seriøst parti? Hvis det skjer vil Listhaug trolig bruke statsministerposten som forhandlingskort overfor Høyre. Og eventuelt de andre borgerlige partiene. Hun vet godt at hun ikke vil bli en populær eller samlende statsminister, og har heller ikke støtte fra noen av de eventuelle regjeringspartnerne, så hun og Frp tenker nok at det er bedre å få gjennomslag for noen større saker og la Erna Solberg få statsministerposten. Endret 13 timer siden av Snikpellik 2
Svein M Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Mannen med ljåen skrev (9 minutter siden): Hvis det blir borgerlig seier med Frp og Høyre, og FrP får flere stemmer enn Høyre, er det likevel Solberg blir ny statsminister fordi Høyre er et såkalt styringsdyktig og seriøst parti? Så lenge H+Krf+V er større enn Frp så er det nok de som bestemmer at Erna skal være statsminister. Det avgjørende er også at dette flertallet vil heller ha Erna enn Listhaug. 1
Imaginacíon Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden 46 minutes ago, Mr.M said: snublet over denne https://www.bild.de/news/ausland/abby-und-brittany-hensel-beruehmte-siamesische-zwillinge-zeigen-baby-68b5952bcf33b514cb80e267?dicbo=v2-FKkXfZG&cid=kooperation.article.outbrain.desktop.AR_2.ff.bild hvis disse bodde i Norge, leverer de en eller to stemmesedler? To naturligvis
Mr.M Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Snikpellik skrev (33 minutter siden): Som vi ser er alle partiene her over sperregrensa, bortsett fra Venstre, men det er flere som kan slite - for eksempel Rødt som vanligvis mobiliserer dårligere på valgdagen enn under forhåndsstemmingen. tror alle rundt 5-tallet lever farlig prøve meg med et tips Rødt får mer enn prognosen MDG ryker ut Venstre ryker ut KrF får mer enn prognosen
Mr.M Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Imaginacíon skrev (8 minutter siden): To naturligvis ja er vel slik. btw, så de har giftet seg, da må vel fyr'n ha giftet seg med begge? Eller er det bigami? Begge hodene har jo "rett å bestemme over egen kropp" så litt innviklet. Men går seg vel til med kompromisser.
freedomseeker Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Mr.M skrev (1 time siden): snublet over denne https://www.bild.de/news/ausland/abby-und-brittany-hensel-beruehmte-siamesische-zwillinge-zeigen-baby-68b5952bcf33b514cb80e267?dicbo=v2-FKkXfZG&cid=kooperation.article.outbrain.desktop.AR_2.ff.bild hvis disse bodde i Norge, leverer de en eller to stemmesedler? Hva er det som er så morsomt med dette. Det er en alvorlig situasjon for de involverte, og ikke noe å tulle med. Du er for meg en stereotypisk venstresiden velger, hvor individets rett har null betydning. 1
Svein M Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Når det gjelder taktisk stemmer så kan en vel si at høyre siden trenger at V og Krf kommer over sperregrensen. For venstresiden så er det kanskje ikke nødvendig at Rødt og MDG kommer over sperregrensen, og SV og SP er vel ganske trygg på å komme over sperregrensen. 1
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Ang nevnte sms som jeg ‘klaget’ på tidligere har snudd til det bedre! Vistnok gikk den ut til 430 000 unge menn. Setter pris på at noen, selv om det er FrP fortsatt anser meg som en ung mann🤣 3
Mr.M Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden freedomseeker skrev (3 minutter siden): Hva er det som er så morsomt med dette. Det er en alvorlig situasjon for de involverte, og ikke noe å tulle med. Du er for meg en stereotypisk venstresiden velger, hvor individets rett har null betydning. slapp av litt 👍 1 1
Salvesen. Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Mr.M skrev (19 minutter siden): tror alle rundt 5-tallet lever farlig prøve meg med et tips Rødt får mer enn prognosen MDG ryker ut Venstre ryker ut KrF får mer enn prognosen Tipper MDG får braksuksess, 7%+. Utopisk at de kommer under, men en vet jo aldri med målingene. 1
leticia Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Morromann skrev (4 timer siden): Tenker du da på de rødgrønne partiene Senterpartiet, SV og Rødt som er helt klart imot EU og EØS da? Nei, jeg tenker det grønne partiet MDG som er tydelig klart for EU og EØS. 1
leticia Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Svein M skrev (4 minutter siden): Når det gjelder taktisk stemmer så kan en vel si at høyre siden trenger at V og Krf kommer over sperregrensen. For venstresiden så er det kanskje ikke nødvendig at Rødt og MDG kommer over sperregrensen, og SV og SP er vel ganske trygg på å komme over sperregrensen. Tror faktisk det er SP som ligger farligst an på venstresiden, og tror venstre kommer under på høyresiden.
Mr.M Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Salvesen. skrev (2 minutter siden): Tipper MDG får braksuksess, 7%+ ok, da har vi et "veddemål" å sjekke utover natta/imorgen 👍
leticia Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Salvesen. skrev (5 minutter siden): Ang nevnte sms som jeg ‘klaget’ på tidligere har snudd til det bedre! Vistnok gikk den ut til 430 000 unge menn. Setter pris på at noen, selv om det er FrP fortsatt anser meg som en ung mann🤣 De som snakker om offentlig sløsing, og så sender de ut SMS til den gruppen som faktisk mest sannsynlig allerede stemmer på dem 😂 Det viser iallefall at de ikke er samlende for hele befolkningen 😛 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå