:utakt Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Etter å ha fulgt med på mislykkede kvaliker helt siden 2001/2, så holder jeg forventningene nede. 1
Tussi Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) :utakt skrev (10 minutter siden): Etter å ha fulgt med på mislykkede kvaliker helt siden 2001/2, så holder jeg forventningene nede. Ja, jeg så mørkt på det etter 5 minutt igår, men Haaland har en syk evne til å fokusere og kjempe videre selv om han gjør en alvorlig feil. Det var imponerende. Jeg tar ikke gleden helt enda, men vinner vinkler Estland har italia 19 mål per lå de må ta igjen på 3 kamper. De har Moldova, men likevel, det er 6 mål i snitt per kamp, inkludert Norge. Si hvis vi vinner med 1 mål kver Moldova, har de kanskje 8 mål de må vinne mot Moldova og Israel, og må fortsatt slå Norge med 4 mål. Slår vi Estland er vi i VM Endret 10 timer siden av Tussi 1
:utakt Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Enig i at det ser veldig lyst ut, men... Nei, jeg skal juble når det er bekreftet.
Delvis Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Det jeg anser som den største faren nå, er at trump finner på noen krumpring som gjør at VM ikke blir noe av, og/eller at det blir boikott eller noe. 2
HF- Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Tussi skrev (19 minutter siden): Ja, jeg så mørkt på det etter 5 minutt igår, men Haaland har en syk evne til å fokusere og kjempe videre selv om han gjør en alvorlig feil. Det var imponerende. Jeg tar ikke gleden helt enda, men vinner vinkler Estland har italia 19 mål per lå de må ta igjen på 3 kamper. De har Moldova, men likevel, det er 6 mål i snitt per kamp, inkludert Norge. Si hvis vi vinner med 1 mål kver Moldova, har de kanskje 8 mål de må vinne mot Moldova og Israel, og må fortsatt slå Norge med 4 mål. Slår vi Estland er vi i VM Skal juble når vi har slått Estland, ikkje før 2
Delvis Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) BIlly Bones skrev (1 time siden): Vi kommer til å herje i VM! Hvis vi er heldige å få de beste med og i bra form, kan det bli interessant. Skader og sånt må vi regne med, men krysser fingrene for at det ikke skjer. Vi har iallefall mer å gå på, og enkelte nye spillere nærmer seg med stormskritt. I forsvar kan det bli en positiv tilførsel. Forhåpentlig kommer Langås tilbake igjen, og Sebulonsen som spiller i BL ser ut til å gjøre det bra. Er faktisk på vei og skal inn i troppen nå til kampen mot NZ. Helland, Guddal.. mulig VM kan komme i tidligste laget for noen av dem, men de er stopper-talenter i rivende utvikling. Endret 6 timer siden av Delvis
herzeleid Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden :utakt skrev (3 timer siden): Etter å ha fulgt med på mislykkede kvaliker helt siden 2001/2, så holder jeg forventningene nede. Akkurat det samme jeg tenkte. Krysser fingrene men tør ikke ha for store forhåpninger før det er sikkert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå