Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Skrevet
29 minutes ago, Griever said:

Det er for meg ubegripelig at velgerne hans lar dette gå.

Enten er han i filene selv, ellers så brukte han ofrene til å vinne stemmer. Uansett råttent, og noe velgerne hans burde fordømme han for. Men neeei da. Ikke Trumpebass.

Jeg hadde en viss forståelse for hvorfor noen valgte å stemme på han, men å fremdeles støtte den mannen... jaja.

Jeg blir ikke overraska hvis de virkelig gnir det inn ved å benåde Ghislaine.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
sedsberg skrev (4 minutter siden):

Jeg blir ikke overraska hvis de virkelig gnir det inn ved å benåde Ghislaine.

Det hadde faktisk overrasket meg... dæven, det hadde vært sykt det.

Skrevet
Snikpellik skrev (40 minutter siden):

La oss være ærlige, mesteparten av grunnen til at ytre høyre/MAGA i USA reagerer såpass sterkt på akkurat dette drapet begått mot den ukrainske flyktningen er fordi det var et rasistisk motivert drap der gjerningsmannen er svart, og fordi det er på video. Det passer inn i deres fortelling og posisjon i skyttergravene i denne kulturkrigen.

Det er bra med engasjement mot dette. Men jeg skulle ønske engasjementet fra denne gruppen var like sterkt for rasistisk motivert retorikk, vold og drap på innvandrere ellers også, som USA har store problemer med. Og jeg skulle absolutt ønske at MAGA engasjerte seg litt mer enn absolutt ingenting i de daglige massedrapene på ukrainere generelt.

Da er trikkedrapet i Oslo også rasistisk motivert selv om det ikke sies høyt. Gjerningsmannen ble øyeblikkelig innlagt av dommeren og eksperter er rimelig enig om at han ikke kan straffes til annet enn straff ment for psykiske lidende som utgjør en trussel for omgivelsene. Trikkedrapsmannen fra Oslo er under meget streng overvåkning i innlagt avdeling i dag. 

DET er dette som oversees av de fleste som ikke er kjent med sakens dybde, og som misbrukes i rasistiskmotivert propaganda som også rettes mot de hjemløse. Ifølge både dommeren og andre som hadde forhørte seg med gjerningsmannen, konkludert med at han er på godt norsk rablende gal. Hans motiv var at ukraineren hadde "lest hans tanker", ikke bare hudfarge.

Dette er i realiteten online lynsjingsstemning. 

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Skrevet
18 minutes ago, Griever said:

Det hadde faktisk overrasket meg... dæven, det hadde vært sykt det.

Ser for meg følgende. Dokumentene blir offentliggjort og av en eller annen "mistenkelig" grunn er det bare demokrater på listene. Ghislaine blir så benådet for å ha hjulpet med å avsløre disse "forferdelige demokratene".

Skrevet
DukeNukem3d skrev (2 timer siden):

Rimelig sprøtt å sitte her å få høre at jeg ikke har rett til å reagere på dette brutale drapet...

Ja, det hadde vært sprøtt. Men det er ikke det som skjer. Ingen her har sagt at du ikke har rett til å reagere på drapet. Du er ingen offer for sensur.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...