Griever Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Han fikk avsluttet krigen mellom Aberbaijan og Albania da. 2
Morromann Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Griever skrev (39 minutter siden): Han fikk avsluttet krigen mellom Aberbaijan og Albania da. Det høres ut som en krig fra filmen Wag The Dog.
Lemongrass Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden At denne pompøse fjompen har 45% oppslutning kommer for meg alltid til å være en gåte https://www.dagbladet.no/nyheter/truer-med-a-straffe-flere/83614608
Mannen med ljåen Skrevet 58 minutter siden Skrevet 58 minutter siden Trump vil være populær så lenge han har monopol på en edruelig innvandrings- ansettelses- og kjønnspolitikk. Demokratene valgte en marxist-aktivistiske linje, og ble uspiselige for mange velgere. Hvis de vil være et seriøst parti igjen er det ingen problem å vinne over Trump.
Imaginacíon Skrevet 18 minutter siden Skrevet 18 minutter siden 38 minutes ago, Mannen med ljåen said: Trump vil være populær så lenge han har monopol på en edruelig innvandrings- ansettelses- og kjønnspolitikk. Demokratene valgte en marxist-aktivistiske linje, og ble uspiselige for mange velgere. Hvis de vil være et seriøst parti igjen er det ingen problem å vinne over Trump. Det hjelper ikke mot elefanten i rommet, at ingen andre partier slipper til.
Griever Skrevet 13 minutter siden Skrevet 13 minutter siden Mannen med ljåen skrev (39 minutter siden): Trump vil være populær så lenge han har monopol på en edruelig innvandrings- ansettelses- og kjønnspolitikk. Demokratene valgte en marxist-aktivistiske linje, og ble uspiselige for mange velgere. Hvis de vil være et seriøst parti igjen er det ingen problem å vinne over Trump. Det var uforståelig nok at folk syntes dette gav mening ved valget. Ikke at jeg ikke er enig i at demokratene gjorde mye idiotisk, og at jeg ikke kunne sett hvordan republikanerne kunne vinne fram, men Trump? At noen fremdeles støtter den mannen, for ikke å snakke om forgude han, etter all galskapen de siste månedene er helt ubegripelig. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå