Gå til innhold

Trump 2025

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Rhabagatz skrev (1 minutt siden):

At du, og andre, er enige med MAGA her, betyr ingen ting. Vi hadde norske kommunister som var enige med Sovjet også.

Saken gjelder påvirkningsoperasjoner og politisk press, ikke hva du og jeg mener.

Først og fremst er jeg ikke en del av MAGA.

Hvis du ikke er opptatt av hva du og jeg mener så får du heller ikke komme med meninger:

Du beskriver USA sin påvirkningkampanje som "farlig", det er i hovedsak det jeg kommenterer deg på.

• Liker 2
Skrevet
Rhabagatz skrev (57 minutter siden):

Da er det offisielt:

https://www.aftenposten.no/verden/i/gkP6Wk/trumps-sikkerhetsstrategi-hevder-at-den-europeiske-sivilisasjonen-er-i-ferd-med-aa-bli-utslettet

USAs politikk er å forhindre "den store utskiftingen". De skal altså motarbeide styrende myndigheter i Europa og blande seg inn i europeisk politikk. Det er vanskelig å mene at de fortsatt kan være våre allierte.

Sannheten er at USAs påvirkningskampanjer vil bli vel så farlige som Russlands, og langt mer omfattende enn Kinas.

Migrasjons politikken til EU har vært en gedigen katastrofe. Spesielt i land som Frankrike og Storbritannia, der etniske engelskmenn er en minoritet i London. 

Trump bryr seg veldig lite om det og er mer opptatt av sine høyre ekstreme venner som kan berike han.

• Liker 2
Skrevet
Mbappe09 skrev (13 minutter siden):

Det møtet skjedde tilbake i oktober, der Holsey trakk seg og går av ved årets slutt. Ikke noe har skjedd siden da, afaik....har vel ikke vært noen rettssak eller høring om dette ? Flott at noen står opp mot parhestene Trump og Hegseth med sine ulovlige ordre, men det må mye mer til for å stoppe denne utviklingen.

• Liker 1
Skrevet
23 minutes ago, Rhabagatz said:

At du, og andre, er enige med MAGA her, betyr ingen ting. Vi hadde norske kommunister som var enige med Sovjet også. 

Saken gjelder påvirkningsoperasjoner og press mot demokratiet, ikke hva du og jeg mener.

At MAGA har oppdaga at innvandring er i ferd med å ødelegge deler av Europa forandrer ikkje på problemet eller at våre politikere rævkjører våre egne land. Det største problemet i så måte er alle som fornekter problematikken med innvandring pga at MAGA forteller noko om dette. MAGA ser det di fleste oppegåande har sett i lang tid, men som venstrevridde fornekter samma faen kor hardt di blir voldtatt eller banka opp av sine nye landsmenn...

Skrevet (endret)
MrL skrev (38 minutter siden):

Som det ble godt fortalt i Nettavisen:

"Sannheten" er at den største faren for Europa er ikke USA, men "oss" selv.

Vi styres av idioter som sender land etter land utfor stupet katastrofal politikk for innvandring og økonomi.

Også sitert fra Nettavisen;
De større utfordringene Europa står overfor omfatter aktivitetene til EU og andre transnasjonale organer som undergraver politisk frihet og suverenitet, migrasjonspolitikk som forvandler kontinentet og skaper konflikt, sensur av ytringsfrihet og undertrykking av politisk opposisjon, fallende fødselstall og tap av nasjonale identiteter og selvtillit,» slår Trump-administrasjonen fast.

- Rett nok er Trump i lomma på Putin og ustabil, men alt dette er klink innertier om situasjonen i Vest-Europa.
Hvorfor fortjener Europa å beskyttes når de gjør kål på seg selv?

Alle som protesterer mot vanviddet blir også i mangel av argumenter utropt til "ytre-høyre", MAGA, nazister osv.  
Ikke bare av politikerne som regisserer selvmordet og deres velgere, men også av en nær samlet presse.
Ser ikke håp om noen forbedringer heller.

Endret av Neptun1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...