Griever Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Han fikk avsluttet krigen mellom Aberbaijan og Albania da. 4
Morromann Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Griever skrev (39 minutter siden): Han fikk avsluttet krigen mellom Aberbaijan og Albania da. Det høres ut som en krig fra filmen Wag The Dog. 2
Lemongrass Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden At denne pompøse fjompen har 45% oppslutning kommer for meg alltid til å være en gåte https://www.dagbladet.no/nyheter/truer-med-a-straffe-flere/83614608 6 1
Mannen med ljåen Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Trump vil være populær så lenge han har monopol på en edruelig innvandrings- ansettelses- og kjønnspolitikk. Demokratene valgte en marxist-aktivistiske linje, og ble uspiselige for mange velgere. Hvis de vil være et seriøst parti igjen er det ingen problem å vinne over Trump. 1
Imaginacíon Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden 38 minutes ago, Mannen med ljåen said: Trump vil være populær så lenge han har monopol på en edruelig innvandrings- ansettelses- og kjønnspolitikk. Demokratene valgte en marxist-aktivistiske linje, og ble uspiselige for mange velgere. Hvis de vil være et seriøst parti igjen er det ingen problem å vinne over Trump. Det hjelper ikke mot elefanten i rommet, at ingen andre partier slipper til. 1 1
Griever Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Mannen med ljåen skrev (39 minutter siden): Trump vil være populær så lenge han har monopol på en edruelig innvandrings- ansettelses- og kjønnspolitikk. Demokratene valgte en marxist-aktivistiske linje, og ble uspiselige for mange velgere. Hvis de vil være et seriøst parti igjen er det ingen problem å vinne over Trump. Det var uforståelig nok at folk syntes dette gav mening ved valget. Ikke at jeg ikke er enig i at demokratene gjorde mye idiotisk, og at jeg ikke kunne sett hvordan republikanerne kunne vinne fram, men Trump? At noen fremdeles støtter den mannen, for ikke å snakke om forgude han, etter all galskapen de siste månedene er helt ubegripelig. 4 2
xRun Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Griever skrev (48 minutter siden): At noen fremdeles ikke støtter den mannen, for ikke å snakke om å ikke forgude han, etter alt det vidunderlige han har gjort de siste månedene er helt ubegripelig. Fixed! /s Og hysj, ellers bruker han oljefondet til å tapetsere det nye ballrommet i WH. 3
AtterEnBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden (endret) Griever skrev (58 minutter siden): Det var uforståelig nok at folk syntes dette gav mening ved valget. Ikke at jeg ikke er enig i at demokratene gjorde mye idiotisk, og at jeg ikke kunne sett hvordan republikanerne kunne vinne fram, men Trump? At noen fremdeles støtter den mannen, for ikke å snakke om forgude han, etter all galskapen de siste månedene er helt ubegripelig. Hvis et propagandaapparat med masse penger bak, lykkes med å hjerneknulle nok mennesker til å se "marxisme" og "radikal kjønnsideologi" og andre syndebukker, som det verste som kan skje, er det ikke så ubegripelig. Men ikke mindre vavittig av den grun... Endret 8 timer siden av AtterEnBruker 3
Boing_80 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Griever skrev (2 timer siden): Han fikk avsluttet krigen mellom Aberbaijan og Albania da. Feil. I følge Trump var det Armenia 😂
Griever Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden AtterEnBruker skrev (3 minutter siden): Hvis et propagandaapparat med masse penger bak, lykkes med å hjerneknulle nok mennesker til å se "marxisme" og "radikal kjønnsideologi" som det verste som kan skje, er det ikke så ubegripelig. Men ikke mindre vavittig av den grun... Sant nok. Mer ubegripelig at det kan komme dit, og at de nå tilsynelatende tenker at "neeei, jeg har i grunn aldri brydd meg om korrupsjon, rett til ytringsfrihet, rettssikkerhet osv osv osv, så go Trump" Deler av hva DOGE gjorde burde være nok til å fengsle folk, spør du meg. 1
xRun Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Trump uttrykker et ønske om å ta tilbake Bagram-flyplassen i Afghanistan. Sitat WASHINGTON, Sept 18 (Reuters) - U.S. President Donald Trump's goal of re-occupying Bagram air base in Afghanistan might end up looking like a re-invasion of the country, requiring more than 10,000 troops as well as deployment of advanced air defenses, current and former U.S. officials say. Trump, speaking to reporters on Thursday during a trip to London, said "we want that base back" and cited what he called its strategic location near China. https://www.reuters.com/world/asia-pacific/trumps-dream-retaking-bagram-might-end-up-looking-like-an-afghan-re-invasion-2025-09-18 1
Griever Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Boing_80 skrev (8 minutter siden): Feil. I følge Trump var det Armenia 😂 Nei, i følge Trump var det Albania. 😃 Endret 7 timer siden av Griever 5
Griever Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden xRun skrev (17 minutter siden): Fixed! /s Og hysj, ellers bruker han oljefondet til å tapetsere det nye ballrommet i WH. Ja. Jeg skrev visst "all hail the king" feil. Klossete av meg =P 2
Boing_80 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Griever skrev (19 minutter siden): Nei, i følge Trump var det Albania. 😃 Altså, han sa feil land i intervjuet. Ler vi av det samme eller mener du at han sa navnet på rett land? Edit: jeg blandet litt selv her. Han sa Albania da han mente Armenia 😂 Endret 7 timer siden av Boing_80 4
Griever Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Boing_80 skrev (1 time siden): Altså, han sa feil land i intervjuet. Ler vi av det samme eller mener du at han sa navnet på rett land? Edit: jeg blandet litt selv her. Han sa Albania da han mente Armenia 😂 Fort gjort! 😄
Apathy Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Lurer på hvor lang tid det tar før han eller kult medlemmene hans bruker at han ikke styrtet som bevis for at "han er Guds utvalgte" (/s). 2
Red Frostraven Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Lemongrass skrev (5 timer siden): At denne pompøse fjompen har 45% oppslutning kommer for meg alltid til å være en gåte https://www.dagbladet.no/nyheter/truer-med-a-straffe-flere/83614608 De fleste som støtter ham er grovt misinformert, både om Trump selv og om opposisjonen. Misinformert av folk som Kirk. 3
JK22 Skrevet 3 timer siden Forfatter Skrevet 3 timer siden xRun skrev (4 timer siden): Trump uttrykker et ønske om å ta tilbake Bagram-flyplassen i Afghanistan. https://www.reuters.com/world/asia-pacific/trumps-dream-retaking-bagram-might-end-up-looking-like-an-afghan-re-invasion-2025-09-18 Det er ikke bare Bagram, den sørkoreanske presidenten ble skandaløst da Trump ønsker å omgjøre territorial status på de amerikanske militærbaser fra sørkoreansk til amerikansk - på samme måte som hans ønsker om Panamakanalen. Han er ikke alene om å bli sjokkert av Trumps fornuftsstridige ideer om å avslå territorier til amerikanerne som permanente amerikanske enklaver, dette bare ikke kom fram i offentligheten med et enslig unntak, nå to. As US reliability falters, Saudi Arabia turns to a nuclear-armed ally Og det kan være mulig at det ikke bare er den israelske aggressiviteten som fikk bin Salman (MBS) til å inngå en militærallianse med atommakten Pakistan, som reist sin atomparaply over det saudiarabiske landet. De gulfarabiske oljesjeikene hadde meget store forhåpninger da Trump returnert til makten, MBS hadde bidratt litt ved å holde oljeprisen høyere enn nødvendig, men de hadde ikke regnet med hans hovmodighet og feighet samt troløshet som gjør at Israel fikk fripass for nærmest alt - og samtaler om nye forsvarsavtaler hadde ikke munnet ut i noe konkret. For saudiaraberne er det utenkelig å avdele egne territorium til ikke-muslimske makter, da de amerikanske basene er svært sterkt omstridt. Helt sikkert det samme med Qatar, Kuwait, Irak og Emiratene. Trump hadde lovet å beskytte Qatar, men hele to ganger var dette angrepet på grunn av hans handlinger, uten at det fulgt til meningsfulle reaksjoner fra hans side. Mineralavtalen med Ukraina glir inn et mønster som tyder på at Trump ikke er i stand til å fatte seg på statlige affærer som ikke-amerikanske saker, med en stormannsgalskap som bare bli verre og verre. Mange i europeiske land er veldig dypt frustrert over hvordan Trump behandlet dem, hans siste påskudd om "100 % toll av EU mot andre" og deretter saken om russisk olje avslørt en ovenfra-og-nedover holdning mot dem. Da Trump reist hjem, hadde britene regelrett ydmyket seg i øyne på resten av verden, og man fikk svært lite tilbake mens Trumps allierte med Musk i spissen driver med alvorlig underminerende arbeid mot det britiske demokratiet. Trump går til angrep på hele verden som en mafioso. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå