sedsberg Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Maga-gjengen kommer til å tilgi Trump. Garantert. De kommer sikkert til å stille opp med skilt som "Real men r*pes kids" eller noe. Spoiler Spoiler 1
Boing_80 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Trodde jeg aldri skulle si dette, men jeg er enig med henne. Amerikanerne har startet å våkne opp. 1
SilverShaded Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Boing_80 skrev (15 minutter siden): Trodde jeg aldri skulle si dette, men jeg er enig med henne. Amerikanerne har startet å våkne opp. En ting er denne saken, men at MTG, den mest rabiate ekstreme av MAGA-gjengen, kritiserer Trump i Epstein-saken, er en diger overraskelse ! Ikke er hun alene om det i GOP, heller... ✌️ 1 1
Zork Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden mtg er et helt forferdelig menneske. Hun er minst like ille som trump selv. Hun baserer jo heller ikke poenget sitt på at en bør slutte å støtte Israels folkemord og grusomheter - den biten blåser hun fullstendig i. Dette er utelukkende basert på at usa skal gi faen i alt annet enn usa. Og med 'usa' så mener hun maga-usa. Dette er ikke engang et "selv blind høne kan finne korn"-øyeblikk - det er kun et "er man jævlig nok, så er man jævlig uansett. 2 1
Boing_80 Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden SilverShaded skrev (14 minutter siden): En ting er denne saken, men at MTG, den mest rabiate ekstreme av MAGA-gjengen, kritiserer Trump i Epstein-saken, er en diger overraskelse ! Ikke er hun alene om det i GOP, heller... ✌️ Det er jeg helt enig med deg i! Mon tro hva som egentlig foregår bak kulissene. 1
jjkoggan Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden SilverShaded skrev (8 minutter siden): En ting er denne saken, men at MTG, den mest rabiate ekstreme av MAGA-gjengen, kritiserer Trump i Epstein-saken, er en diger overraskelse ! Ikke er hun alene om det i GOP, heller... ✌️ Et eksempel på demokrati og stemmernes makt? Stemmerne protesterer og MTG reagerer
SilverShaded Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden jjkoggan skrev (6 minutter siden): Et eksempel på demokrati og stemmernes makt? Stemmerne protesterer og MTG reagerer Er det ikke litt vel optimistisk å tro at GOP/MAGA skal begynne å høre på hva folket mener ?
jjkoggan Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) SilverShaded skrev (38 minutter siden): Er det ikke litt vel optimistisk å tro at GOP/MAGA skal begynne å høre på hva folket mener ? De hører alltid på hva stemmerne på deres distrikter/delstater ønsker, ellers blir de aldri gjenvalgt. MTG kjenner Northern Georgias meninger godt. Hun vant valget sitt 65%/35%. Endret 3 timer siden av jjkoggan
Vokteren Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Å saksøke journalister er vel ikke akkurat smart ? https://www.vg.no/nyheter/i/KM5wV7/trump-saksoeker-medier-og-journalister
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå