Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

63 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      1
    • Aston Martin
      3
    • Ferrari
      15
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      23
    • Mercedes-AMG
      4
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      9
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      31
    • Nei
      32
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      2
    • Aston Martin
      5
    • Haas
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Williams Racing
      11
    • Stake Sauber
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var vel egentlig på høy tid at Horner fikk lov til å finne på noe annet.

Resultatene i år har vært såpass langt under teamets ambisjoner så det er vel nødt til å gå den veien.. 

Skrevet

Overrasker vel heller ikke om "The Verstappens" har brukt ryktene om Mercedes som pressmiddel for å få Horner ut. Så dette er vel en nyhet som øker sjansene for at Max forblir i Red Bull ut kontrakten. Slik jeg tolker det.

Skrevet
Jarmo skrev (1 time siden):

Tror ikke det, han gir seg snart.(les når som helst)

Det trur eg ikkje. Alonso er framleis ein av dei beste førarane, og AM investerer mykje i å forbedre seg sjølv om dei har gjort det dårlig i år. Eg trur nok vi har Alonso med oss i alle fall 2 sesonger til.

• Liker 1
Skrevet
Sjørøver skrev (12 timer siden):

Spørsmålet må  være hva som har gått galt. Jeg tror ikke Horner er problemet. De har mistet ekstremt mye teknisk personell til mclaren og Sauber. 

Noe av hovedjobben til Horner er jo nettopp det å ha de riktige folkene i laget. Så det at de har mistet såpass mange reflekterer jo direkte på jobben Horner har gjort. Tror nok skandalen rundt Horner gjorde det vanskeligere å holde på folk, men han kjempet hardt for å bli værende selv og prøve å snu det. Horner er en knalldyktig fyr og en av de største F1 TP/CEO gjennom historien. Alt fra skandalen og fram til nå blir nok å være en.

---

Når det gjelder hvorfor han fikk sparken så tipper jeg enten.

1. Krav fra Verstappen-siden for å bli værende (Kanskje mest Jos og Marko). 
2. Red Bull er redde for å miste Verstappen og gjør det for å please han i et desperat forsøk på å holde fast på han.
3. Verstappen blir å dra og det å sparke Horner er en konsekvens av å ha mistet Verstappen i tillegg til det andre personellet.

På den ene siden føler jeg det gir lite mening å sparke Horner hvis de allerede har mistet Max. Hvorfor miste begge stjernene kontra kun den ene. På den andre siden kan de enten ha mistet troen på Horner eller tror de blir å slite med å holde på annet personell på grunn av Horner.

Håper vi får litt mer info etterhvert. Bruker jo å lekkes. Jeg håper Max bytter team. Det hadde gjort ting mye mer spennende. Både for å se hvordan Max leverer hos et annet team, men også alle de andre som kanskje må bytte team på grunn av Max. Stol-leken all over again.

• Liker 1
Skrevet
Jarmo skrev (18 minutter siden):

Hva planlegger Red Bull-laglederen Christian Horner videre? Spekulasjonene går allerede høyt.

Tidligere F1-fører Karun Chandhok, som nå er ekspert for Sky Sports , tror at Horner kan bli sett tilbake på pitveggen overraskende raskt.

Chandhok hinter til Alpine som en mulig neste arbeidsgiver for Horner.

Han er fortsatt ansatt hos red bull. Han har nok ganske lang garden leave.

Skrevet
Sjørøver skrev (9 minutter siden):

Han er fortsatt ansatt hos red bull. Han har nok ganske lang garden leave.

Ja, året ut. Men man vet aldri..

Skrevet (endret)

Hadde vært morsomt om han gikk til Cadillac, kanskje sammen med Bottas. Men tviler på at Cadillac vil starte inngangen i F1 med en kontrovers. Tenker Alpine er mer sannsynlig. Passer nok fint sammen med Briatore 😛.

Er jo mulig det kommer ut mer informasjon rundt Horner som gjør at han blir mindre attraktiv også. Føler ikke at vi vet nok rundt saken enda.

Endret av Comma Chameleon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...