Gå til innhold

Formel 1 - 2025

Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?  

55 stemmer

1. 1. Hvilket Team holder du med i 2025 sesongen?

• Alpine
      1
    • Aston Martin
      2
    • Ferrari
      13
    • Haas
      1
    • Stake Sauber
      0
    • McLaren
      20
    • Mercedes-AMG
      4
    • Racing Bulls
      0
    • Red Bull Racing
      7
    • Williams Racing
      7
  2. 2. Kommer Mohammed bin Sulayems FIA styre til å bli sittende ut sesongen?

• Ja
      26
    • Nei
      29
  3. 3. Hvilket "best of the rest" team holder du med

• Alpine
      2
    • Aston Martin
      1
    • Haas
      1
    • Racing Bulls
      0
    • Williams Racing
      7
    • Stake Sauber
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir nok heftig møte aktivitet hos red Bull de neste dagene. Trekker et lodd på at max kan ta seg et friår jeg. Klausen i kontrakten sier at han kan bryte den om han ikke er topp 2 til sommerferien, i følge ryktemølla. Friår med datteren og kjøre sum-racing og noen løp i andre grener et år mens han ser hvordan lagene klarer seg med de nye reglene? Ja, det tror jeg faktisk kan skje. 

Evil-Duck skrev (Akkurat nå):

Nå var det vel Hamilton som skal ha æren for strategien der ettersom det var han som insisterte på å komme inn for å bytte til slicks :p 

Ahh, fikk ikke med meg det ja. Bra initiativ av han! Ting har blitt bedre under Vasseur, men sjåførene må fortsatt være litt bestemt rundt strategi hos Ferrari av og til virker det som.

Og slutte å få Red Bulls kastet inn i siden i pitlane :p 

Men ja Antonelli har jeg stor troen på blir den neste Verstappen, ekstremt dyktig for alderen. Men egentlig så har alle rookies imponert denne sesongen, kanskje utenom Lawson. Hadjar var det ingens om hadde troen på før sesongen, men han har virkelig vist tvilerne at han har mye potensiale. Doohan har og overasket selv om han har vært utrolig uheldig, Oliver Bearman har og vist mye potensiale, men det gjorde han allerede i fjord med P7 finishen når han gikk ut som reservefører for Sainz i Singapore, en av de mest krevende banene på kalenderen. Bortoleto har ikke gjort så mye ut av seg kanskje, men så er bilen han kjører elendig, og holder greit tett med Hulk som en bragd i seg selv. Noen jeg glemte da? 

Endret av Evil-Duck

F1 i USA er mer se-og-bli-sett. Normale fans har ikke råd til å se dette live med priser fra rundt 4 tusen kroner for billigste ståplass. Gode seter koster fra 7-8 tusen og oppover. Det betyr igjen at selv om setene er solgt så gidder ikke folk å dra dit hvis været ikke er insta-vennlig

IMG_0841.jpeg

IMG_0842.jpeg

Endret av Auto Asmodeus
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...