Syar-2003 Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Civilix skrev (3 timer siden): La også merke til at motorvei ikke var i nærheten av så krevende på forbruket som det var i vinter, over 200 km motorvei hvor mesteparten var 120 og den brukte ikke over 188wh. Det er ganske så nice med M50. Hvilke type dekk/dimensjon ? Tipper på Hankook..
Civilix Skrevet 2. juli Skrevet 2. juli Hankook ja, 18" for rekkevidde da jeg har en del langturer gjennom året. 1
Evil-Duck Skrevet 21 timer siden Skrevet 21 timer siden Fare for jeg må bytte avatar snart 🫣, i4en trolig blir byttet i en iX M60 2024 modell som har rullet knappe 15K km på mandag. i4en har vært ett svært godt bekjentskap, var i utgangspunktet ikke helt planen å bytte den ut, men fikk ett svært godt innbytte tilbud som fristet litt for mye. 2
Trestein Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Evil-Duck skrev (6 minutter siden): Fare for jeg må bytte avatar snart 🫣, i4en trolig blir byttet i en iX M60 2024 modell som har rullet knappe 15K km på mandag. i4en har vært ett svært godt bekjentskap, var i utgangspunktet ikke helt planen å bytte den ut, men fikk ett svært godt innbytte tilbud som fristet litt for mye. Har bladede følelser for Ix men ser på den stadig oftere. Har sikkert med alder å gjøre! Lykke til
Syar-2003 Skrevet 20 timer siden Skrevet 20 timer siden Som familiebil er det nok et knall (og fornuftig) valg. Gratulerer 🙂
Syar-2003 Skrevet 19 timer siden Skrevet 19 timer siden Evil-Duck skrev (1 time siden): Fare for jeg må bytte avatar snart Her er et par forslag til deg 😊 1
Evil-Duck Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Syar-2003 skrev (14 timer siden): Her er et par forslag til deg 😊 Flotte forslag, men ble til jeg byttet tilbake til avataren jeg har hatt på forumet her siden 2006
Syar-2003 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Evil-Duck skrev (10 minutter siden): Flotte forslag, men ble til jeg byttet tilbake til avataren jeg har hatt på forumet her siden 2006 Ja, bifalles - ser ikke fullt så "evil" ut som forslagene mine. Når bytter du fra i4 til IX da ? Jeg får ny i4 M60 estimert til uke 46 (tar ekstra tid med individual 😏). Da må vel jeg også bytte avatar 😅 Endret 5 timer siden av Syar-2003
Evil-Duck Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Syar-2003 skrev (29 minutter siden): Ja, bifalles - ser ikke fullt så "evil" ut som forslagene mine. Når bytter du fra i4 til IX da ? Jeg får ny i4 M60 estimert til uke 46 (tar ekstra tid med individual 😏). Da må vel jeg også bytte avatar 😅 Siden det er en bruktbil de har på lager så var det bare litt klargjøring som måtte til før de var klar for å levere den ut, så slik det ser ut nå i det minste blir det ny bil rett over helgen. Ingenting er skrevet under enda, men har gitt instrukser på hvordan jeg vil de skal klargjøre den, så med mindre det oppdages noen feil på inspeksjon blir det nok penn på papir. Det som var litt interessant var at jeg fikk betydelig høyere innbytte pris ved kjøp av bruktbil enn ved kjøp av nybil, men de har kanskje større marginer å gå på der, samt at iXen naturlignok blir en del dyrere enn en ny i4 M60 som vi snakket om tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå