Gå til innhold

Kaitlyn Dever skal spille Abby i The Last of Us-serien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så hun som skulle vært Ellie i utgangspunktet skal nå spille en annen rolle i stedet? Håper hun bulker litt i forkant i alle fall, da det nok ikke blir det samme med en sped Abby. Men spille, det kan Kaitlyn Dever i alle fall. Kommer sannsynligvis til å bli en av de store med årene.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aspiranten skrev (9 minutter siden):

Enda en serie/film hvor tynne Instagram modeller skal banke opp sterke menn altså. TLOU2 hadde i hvert fall en ganske troverdig kvinne med muskler i den rollen. Rart hvordan de klarer å ødelegge castingen så voldsomt.

Bare vent til den neste Star Wars filmen du når det kommer til menn som blir banket opp av damer.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Guybrush 3pwood said:

Bare vent til den neste Star Wars filmen du når det kommer til menn som blir banket opp av damer.....

Hun ser definitivt ut som kun burde spilt Ellie insteden.

Når det gjelder Star Wars. Det har vært dødt helt siden Disney overtok. Med nyheten om hvilken aktivist Disney nå har valgt til å lage neste Star Wars film. Nei takk. Den møkka kan de beholde selv. Når de dropper feminist bullshittet å går litt mer based så ska jeg igjen gi dem en sjanse. Om ikke så skal jeg flire sålenge de fortsetter å tape penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aspiranten skrev (1 time siden):

Enda en serie/film hvor tynne Instagram modeller skal banke opp sterke menn altså. TLOU2 hadde i hvert fall en ganske troverdig kvinne med muskler i den rollen. Rart hvordan de klarer å ødelegge castingen så voldsomt.

Eg vil nesten tru at dei planlegg å bruke sminke (muscle suit?) eventuelt CGI for å portrettere det fysiske. 

Om ikkje må dei gjere endringar i historiefortellinga sidan mykje av motivasjonen som driv karakteren forsvinn om rollen skal fyllast av ei tynn jente. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Nå forgikk store deler av hennes historie mange år tilbake i tid og de første årene hadde hun ikke muskler, disse kom over tid. Om serien starter nesten rett etter sesong 1, så passer dette greit for Abby sin historie. Men da må serie skaperene vise oss mer av livet i jacson i årene før som vi ikke så så mye av i spillet. Men det gir serie skaperene mer rom for å stå fritt til å lage noen egne historier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster skrev (11 timer siden):

Hun ser definitivt ut som kun burde spilt Ellie insteden.

Når det gjelder Star Wars. Det har vært dødt helt siden Disney overtok. Med nyheten om hvilken aktivist Disney nå har valgt til å lage neste Star Wars film. Nei takk. Den møkka kan de beholde selv. Når de dropper feminist bullshittet å går litt mer based så ska jeg igjen gi dem en sjanse. Om ikke så skal jeg flire sålenge de fortsetter å tape penger.

Disney har blitt helt tragiske. Nå handler det kun om å være mest woke

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Aspiranten skrev:
Enda en serie/film hvor tynne Instagram modeller skal banke opp sterke menn altså. TLOU2 hadde i hvert fall en ganske troverdig kvinne med muskler i den rollen. Rart hvordan de klarer å ødelegge castingen så voldsomt.
Har du sett sesong 1? Er Bella Ramsey og Pedro Pascal perfekte valg for Ellie og Joel? Nei. Er det allikevel en perfekt serie? Ja. Stol på de som lager serien. Ikke døm på forhånd. og for guds skyld, ikke bli en av de som angriper folk for en karakter de spiller.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
3 hours ago, MomentousMomentum said:

Har du sett sesong 1? Er Bella Ramsey og Pedro Pascal perfekte valg for Ellie og Joel? Nei. Er det allikevel en perfekt serie? Ja. Stol på de som lager serien. Ikke døm på forhånd. og for guds skyld, ikke bli en av de som angriper folk for en karakter de spiller.

Stort sett enig med deg, men jeg syntes faktisk det viste seg at Ramsey og Pascal var perfekte valg. Bella Ramsey har en del trekk som gjør at hun minner meg veldig om Ashley Johnson. Jeg synes hun var en veldig troverdig Ellie.

Endret av rabler
  • Liker 3
Lenke til kommentar
45 minutes ago, Krig og fred said:

Du hatet vel Marit Bjørgen hver gang hun vant gull du da?

Her klarte du å sitere en post som sier "liker ikke", til å tilegne fyren at han HATER. Sånne som deg er tragisk i dette polariseringssamfunnet. Godt jobbet, hold hatet oppe! 

PS: Eg er ikke helt enig med fyren, men også eg er lei hollywood damer som skal banke opp 5 menn i den ene trege ultrakuttete scenen etter den andre. Og så kommer det en stygg holdning oppå det hele "eg er dame, minst like god og sterk som en mann i slosskamp", som om det å være en testobombe er noe å se opp til. Eg liker faktisk ikke machobullshit, enten det er menn eller kvinner som strever etter dette. 

Lenke til kommentar
1 minute ago, itgrevelin said:

Her klarte du å sitere en post som sier "liker ikke", til å tilegne fyren at han HATER. 

Spiller ingen rolle. 

Quote

men også eg er lei hollywood damer som skal banke opp 5 menn i den ene trege ultrakuttete scenen etter den andre. 

Nå er det forskjell på fantasi og virkelighet. Og dette er basert på et spill. Et spill. Et spill om sopp-zombier. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Krig og fred said:

Spiller ingen rolle. 

Nå er det forskjell på fantasi og virkelighet. Og dette er basert på et spill. Et spill. Et spill om sopp-zombier. 

Karakterer er det man kjenner seg igjen i, som skal bli utfordret i fantasi. Fantasien er sopp-zombier, og mennesker er fortsatt mennesker. Det er cop out å bare hive muskler på en dame og la hun banke opp alle som enda en testobombe. Og det er legitim kritikk i min bok. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...