Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

Gjest 6660b...50f
BadCat skrev (1 time siden):

Problemet er heller at du tror at jeg tror at jeg tror jeg har oppdaget noe unikt. Jeg er temmelig sikker på at du ikke tror at jeg tror det.

Det er storm, stengte veier innstilte ferger, og nyttårsaften er avlyst. Da trenger du ikke å være så seriøs. Den kvinnen var på besøk våren 2003 og da har jeg ikke sittet i 20 år og trodd at jeg vet noe som ingen andre vet. Hvis du ikke skjønner at "magiske fingre" og "esport-presisjon"  er språklige virkemidler, tross en viss sannhet, da kan jeg ikke hjelpe deg.

Det er derfor det er bilde av en geysir også, fordi det var helt seriøst og ikke overdrevet. (ironi, bare i tilfelle, man kan ikke vite hva folk her kan tro).

Poenget var ved humor å poengtere at man ikke nødvendigvis får det man håper på, selv om man greier å møte noen. Jeg hadde aldri orket å bruke ei hel helg på ei kvinne eller gjøre en innsats hvis jeg visste at at som ble på meg var litt tørrjukking og to dårlige blowjobs. Ei heller å kjøre langt for å plukke opp noen som kommer nedover i buss.

Hvis du må ha det helt bokstavelig så les. "Ta det ikke så tungt at det ikke blir noe treff, for det er ikke sikkert at det blir som du håper på uansett."

Jeg tror det er mer meningsfullt hvis jeg forsøker å få til en samtale med katta.

Poenget er at selv om du greier å treffe en fyr så kan det være den kjedeligste fyren du har opplevd noen gang og at han tar i deg som om du er en sekk med poteter. Da er du like langt eller så oppgitt at du ikke gidder å forsøke igjen på ei god stund.

Og blowjobs blir det ikke fra meg da jeg ikke liker det. Og hvis du mener at du får dårlige bj så burde du kanskje instruere dama så hun gjør det rett?🤷‍♀️

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 6660b...50f

Kan dere be for meg at det blir sex snart. Vær så snill. Har bedt til Gud i flere år og har vært på appene men ingenting gir resultat. Føler du er doomed. Be for at jeg får til en fysisk date nå på nyåret🙏🙏Det er ikke rettferdig at det skal fortsette slik😔(Har et lite sammenbrudd). 

 

Godt nytt år til folk i tråden 🎉🎆

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
bojangles skrev (6 timer siden):

Godt nytt år ts, alt annet ligger bak deg. Alle dårlige opplevelser hører til historien. Veien videre er vidåpen. Nårsomhelst kan hvasomhelst skje. 

Sant det men livredd for å ikke få det til noensinne. Har vært så lenge uten slik nærhet fra en mann at det er ukjent for kroppen min. Gudene skal vite jeg har prøvd og prøvd å få til date og det som er. Vært ekstremt nært men stopper liksom før treff. Er et mønster og jeg prøver endre det. 
Årene går ekstremt fort. Hvordan venner man til kroppen til kyssing og sex og det som er når det har vært så lenge uten? Vil ikke framstå som en idiot. Første målet er å få til en fysisk date uansett om vi føler for å bli bedre kjent eller ikke.

 

51-åringen sluttet å ta kontakt forresten. Lurer på hva som foregikk i skolten på han. Det hjalp tydeligvis å sette ned foten. Idiot ass. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
On 1/1/2024 at 8:39 AM, Guest 6660b...50f said:

Sant det men livredd for å ikke få det til noensinne. Har vært så lenge uten slik nærhet fra en mann at det er ukjent for kroppen min. Gudene skal vite jeg har prøvd og prøvd å få til date og det som er. Vært ekstremt nært men stopper liksom før treff. Er et mønster og jeg prøver endre det. 
Årene går ekstremt fort. Hvordan venner man til kroppen til kyssing og sex og det som er når det har vært så lenge uten? Vil ikke framstå som en idiot. Første målet er å få til en fysisk date uansett om vi føler for å bli bedre kjent eller ikke.

 

51-åringen sluttet å ta kontakt forresten. Lurer på hva som foregikk i skolten på han. Det hjalp tydeligvis å sette ned foten. Idiot ass. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Sex og nærhet er litt som å sykle. Ja man kan bli litt rusten men jeg ville ikke blitt nervøs for at man "glemmer hvordan det fungerer". Det kommer rimelig fort tilbake når det skjer. De fleste litt voksne forstår seg på dette og har iboende en grei forventningsavklaring.

Det er helt sikkert at årene går fort. Det mange gjør for å treffe nye mennesker er å reise på ferie. For en kvinne er det mye enklere å få oppmerksomhet fra menn når man reiser alene - hvis man ønsker det.

Samt å tørre å gå litt utenfor komfortsonen for å bli "kjent med boken".

Nettmetoden byr ofte på skuffelser. Folk som ikke tør møte opp og menn som utgir seg for å være kvinner og det motsatte. Kvinner og menn som er gift eller samboere som later som de er single osv.



 

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Theo343 skrev (På 2.1.2024 den 11:46 AM):

Sex og nærhet er litt som å sykle. Ja man kan bli litt rusten men jeg ville ikke blitt nervøs for at man "glemmer hvordan det fungerer". Det kommer rimelig fort tilbake når det skjer. De fleste litt voksne forstår seg på dette og har iboende en grei forventningsavklaring.

Det er helt sikkert at årene går fort. Det mange gjør for å treffe nye mennesker er å reise på ferie. For en kvinne er det mye enklere å få oppmerksomhet fra menn når man reiser alene - hvis man ønsker det.

Samt å tørre å gå litt utenfor komfortsonen for å bli "kjent med boken".

Nettmetoden byr ofte på skuffelser. Folk som ikke tør møte opp og menn som utgir seg for å være kvinner og det motsatte. Kvinner og menn som er gift eller samboere som later som de er single osv.



 

Takk for forslag men tror ikke det er så trygt for en dame å reise alene og treffe menn for sex evt mer. Du vet aldri hvem du møter på og du kan i verste fall bli drept. 
Men enig i at datingappene er meningsløse. En ytterst sjelden gang kan man møte på gull blant gråstein. Jeg skal prøve å gå mer ut blant folk,på events/konserter osv slik man lettere mot formodning kan treffe potensielle. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Guest 6660b...50f said:

Takk for forslag men tror ikke det er så trygt for en dame å reise alene og treffe menn for sex evt mer.

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Samleie alene vil ikke forandre på fraværet av lykke forøvrig.

6 minutes ago, Guest 6660b...50f said:

Du vet aldri hvem du møter på og du kan i verste fall bli drept. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Man kan også snuble når man går ut av huset. Best å holde seg inne?

7 minutes ago, Guest 6660b...50f said:

Men enig i at datingappene er meningsløse.

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Langt ifra meningsløse. De er hva man gjør dem til. De fikk f.eks meg til å innse at jeg ikke har behov for å ta til takke med noen når jeg kan få akkurat det livet jeg alltid har ønsket i utlandet. Man må ha litt mot for å ta spranget, og ikke bry seg om hva andre tenker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Colin. skrev (På 26.12.2023 den 3:46 AM):

Kjærligheten er mulig å oppdrive så lenge man ikke lar sinnet sitt bli dratt ned i dragsuget av feministisk tankegang.

Kjærligheten er mulig å oppdrive så lenge man ikke lever livet sitt etter hva en eventyrfortelling forteller hvilke leveregler du skal ha, og at det er greit å undertrykke kvinner. 

 

Colin. skrev (På 26.12.2023 den 3:46 AM):

Ifølge feministisk tankegang så skal du være såpass selvstendig at du skal ikke ha behov for noen andre enn deg selv. Men vi som ser igjennom tullet, vet at alle har det best med noen som trofast ønsker å være der sammen i alderdommen.

Virker som du har misforstått endel her. Feministisk tankegang er at man skal ha like muligheter og rettigheter. Og dermed ikke er avhengig av å bli boende sammen med en mann som behandler deg som søppel, skal styre økonomien din osv. Å være økonomisk selvstendig er noe man bør kunne ønske at alle mennesker skal ha mulighet til. Det er ganske langt fra dette, den økonomiske selvstendigheten til å påstå at man ikke har behov for folk i livet sitt. At man ikke har behov for en mann som behandler deg som trash burde være selvsagt. 

Ellers så kan både menn og kvinner greie seg fint uten en partner. Ganske mange greier det fint den dag i dag. 

Colin. skrev (På 26.12.2023 den 3:46 AM):

Det er nok av folk som har gode verdier. For min del så anser jeg at troende ofte har et sterkt grunnlag til å holde sammen og ta seg av hverandre i både gode og dårlige dager.

Ja det er nok av folk som har gode verdier. Å ha en verdi der hvor man tror at et kjønn er mer verdt enn det andre fordi det er beskrevet slik av menn i en eldgammel bok bidrar ikke akkurat til gode verdier. 

 

Colin. skrev (På 26.12.2023 den 3:46 AM):

For min del, som aldri blir valgt her, så velger jeg å tenke de allikevel ikke fortjener meg,

Du har nok helt rett :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
6 minutes ago, leticia said:

Virker som du har misforstått endel her. Feministisk tankegang er at man skal ha like muligheter og rettigheter. Og dermed ikke er avhengig av å bli boende sammen med en mann som behandler deg som søppel, skal styre økonomien din osv. Å være økonomisk selvstendig er noe man bør kunne ønske at alle mennesker skal ha mulighet til. Det er ganske langt fra dette, den økonomiske selvstendigheten til å påstå at man ikke har behov for folk i livet sitt. At man ikke har behov for en mann som behandler deg som trash burde være selvsagt. 

Har ikke misforstått. Det finnes forskjellige grader av feminisme. Du virker å ikke ønske å ta det innover deg.

10 minutes ago, leticia said:

Ellers så kan både menn og kvinner greie seg fint uten en partner. Ganske mange greier det fint den dag i dag. 

Iføgle deg. Statistikkene over lykke, barnløshet, depresjon, selvmord osv forteller alt man trenger å vite.

13 minutes ago, leticia said:

Du har nok helt rett :)

Mine erfaringer, grunnarbeid og logiske beslutningsevne tilsier at jeg må til utlandet for å oppleve reell lykke i min situasjon.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Colin. said:

De fikk f.eks meg til å innse at jeg ikke har behov for å ta til takke med noen når jeg kan få akkurat det livet jeg alltid har ønsket i utlandet. 

Så hyggelig å høre. Kan du dele litt om dette så kanskje de som leter her kan få noen tips?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Colin. skrev (1 time siden):

Har ikke misforstått. Det finnes forskjellige grader av feminisme. Du virker å ikke ønske å ta det innover deg.

Vi har flere bølger av feminisme ja. Men ingen av de handler om at man ikke skal ha behov for andre enn seg selv.

At kvinner nå ikke er avhengig av en mann økonomisk stemmer jo. Så vi trenger ikke en mann til å overleve lenger, men mennesker trenger folk i livet sitt. Men når man er økonomisk selvstendig så kan man velge å ikke la seg bli behandlet dårlig. Man er ikke nødt til å bli værende i et voldelig ekteskap f.eks fordi man ikke har økonomi til å forlate det ekteskapet. Det er noe helt annet enn slik du fremstiller det, om at feminisme handler om  at man ikke har behov for noen andre enn seg selv. Jeg syns det blir en merkelig påstand. Alle er del av et samfunn hvor man er avhengig av andre folk, for å få mat, få utført tjenester man ikke selv er i stand til å klare osv... At man ikke har behov for en partner for å ha et fullverdig liv er dog sant, men det er koselig å ha noen å dele livet med likevel tenker jeg. 

Colin. skrev (1 time siden):

Iføgle deg. Statistikkene over lykke, barnløshet, depresjon, selvmord osv forteller alt man trenger å vite.

Ifølge meg ja. https://www.nettavisen.no/livsstil/ny-studie-kvinner-er-lykkeligere-uten-barn-eller-ektemann/s/12-95-3423689780

Statistikkene viser forøvrig stor forskjell på kvinner og menn når det gjelder lykke og om man har partner og familie eller ikke. Dette fordi at kvinner gjerne tar den største belastningen om å "ofre seg for mann og barn", mens menn i samme grad ikke gjør det samme tilbake. Det er kanskje ikke så rart da at menn (som deg) tenker at man må være i et forhold for å ha et lykkelig liv. Nettopp fordi det er utenkelig for deg og vanskelig å sette seg inn i hvordan situasjonen er for kvinner. At kvinner (som det vises til i artikkelen) er mer lykkeligere og lever lengre enn kvinner med mann og barn, mens det for menn er motsatt. At de lever lengre og er lykkeligere hvis de har kone / samboer. 

Colin. skrev (1 time siden):

Mine erfaringer, grunnarbeid og logiske beslutningsevne tilsier at jeg må til utlandet for å oppleve reell lykke i min situasjon.

Så hvorfor gjør du ikke nettopp dette da, i stedet for å klage på de norske kvinnene som ikke ønsker å bli undertrykt. 

Lenke til kommentar
Theo343 skrev (1 time siden):

Kan du dele litt om dette så kanskje de som leter her kan få noen tips?

Det beste tipset man kan få er vel bare å være en helt normal ålreit fyr, som behandler dama som likeverdig som seg selv. Da kommer man veldig langt :) Lytt, se hennes behov og ikke bare dine egne. 

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f

Ikke alle i forhold er lykkelige. Som f.eks familie i usa der mannen skyter kone,barn og seg selv. De kan ikkw bare utslette seg selv om de må,nei de tar med hele familien i dragsuget. En som var politimann i Arizona eller hvor det var som gjorde dette nå etter nyttår. Galskap og dette gjelder nok x antall tilfeller der borte. Hvis kona snakker om separasjon så velger mannen å utslette alle for hun ikke skal få ha noen andre. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
2 hours ago, Theo343 said:

Så hyggelig å høre. Kan du dele litt om dette så kanskje de som leter her kan få noen tips?

🙂 De jeg har møtt tidligere har hatt en fantastisk personlighet med mye ydmykhet, og de har tatt vare på kroppen sin etter beste evne. De har også vært i 20-årene, slik at dersom det hadde blitt noe mer på sikt, så kunne jeg fått egen familie. På det tidspunktet i livet mitt kunne jeg ikke bare forlate mitt ansvar her på berget, men ettersom jeg nå er ferdig avklart og fått innvilget uføretrygd, så står jeg nå friere til å eventuelt være i utlandet på lengre sikt, om jeg ønsker det på et tidspunkt. Jeg fikk bakoversveis over å bli behandlet så bra av noen av det motsatte kjønn, der de i utlandet ville ha kontakt med meg, å snakke med meg og lære meg å kjenne. Det er det komplett motsatte av hva jeg opplever her. Minnene over de fine personene jeg traff får meg til å smile. Så jeg føler mange som ikke blir valgt tidlig, trenger ikke å gi opp håpet og ta til takke med noen senere bare for å endelig passe inn, der man finner seg i litt av hvert for fasadens skyld. Derfor synes jeg TS og alle som søker lykken, ikke bør begrense sitt søk til et gitt område, når det fins en hel verden der ute som ikke nødvendigvis har kulturer som her på berget.

1 hour ago, leticia said:

Men ingen av de handler om at man ikke skal ha behov for andre enn seg selv.

At man ikke har behov for en partner for å ha et fullverdig liv er dog sant, men det er koselig å ha noen å dele livet med likevel tenker jeg.  

Du sier det jo selv... at man ikke har behov for en partner. Det er et livssyn som jeg ikke deler, og det er nettopp det feminisme nå fremmer, og som gjør at flere og flere som kjøper den påstanden, i større grad ender opp med å ta dårlige grunnvalg, og som møter alderdommen helt alene. Så trist tenker jeg.

1 hour ago, leticia said:

Dette fordi at kvinner gjerne tar den største belastningen om å "ofre seg for mann og barn", mens menn i samme grad ikke gjør det samme tilbake. 

Bare vrøvl.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Colin. skrev (8 minutter siden):

Du sier det jo selv... at man ikke har behov for en partner. Det er et livssyn som jeg ikke deler, og det er nettopp det feminisme nå fremmer, og som gjør at flere og flere som kjøper den påstanden, i større grad ender opp med å ta dårlige grunnvalg, og som møter alderdommen helt alene. Så trist tenker jeg.

Vel...jeg er da av oppfatningen at man tar et dårlig grunnvalg som kvinne hvis man  velger å  bli sammen med noen som styrer livet sitt etter religion. Dette tenker jeg fordi religion er kvinneundertrykkende, og slike forhold unner jeg ingen kvinne å leve i.

Å erkjenne at man ikke har behov for en partner, som i at man greier seg fint uten, (har ikke du også greid deg fint uten, du er da vel singel i dag)? betyr ikke at dette er det livet som er foretrukket. Det vil også være bedre å møte alderdommen alene enn å møte den sammen med noen som ikke behandler deg bra.

Mange kvinner lever dessuten alene i veldig mange år selv om de har hatt en livspartner som de har fått barn med. Min bestemor levde f.eks uten mannen sin i 33 år fordi mannen var eldre enn henne og også døde i mye yngre alder enn henne. Hun møtte framdeles ikke alderdommen alene av den grunn. Hun hadde nære og kjære rundt seg, bl.a. hennes egen søster som flyttet inn til henne da hun mistet sin mann. Man er altså ikke avhengig av å ha et kjærlighetsforhold for å unngå å bli alene resten av livet. 

 

Colin. skrev (17 minutter siden):

Bare vrøvl.

Nei. Det er akkurat dette statistikken viser, samt at man gjerne har kjennskap til hvordan andre lever, spesielt hvis de lever i tradisjonelle forhold så er kvinnene oftere ulykkelige mens mennene er mer fornøyde. Les gjerne artikkelen jeg la ved som bekrefter deg jeg sier. Kanskje ikke så rart da mennene i slike forhold slipper å gjøre kjedelige oppgaver som man uansett må få gjort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
leticia skrev (15 timer siden):

Så vi trenger ikke en mann til å overleve lenger, men mennesker trenger folk i livet sitt.

🤔

Vanskelig å lese dette på noen annen måte enn at du tilegner ordet "trenge" noe helt annet når andre sier det enn når du sier det selv.

Når folk flest sier at man trenger en mann, så virker du til her å være helt enig, bare at du tilegner andre folk å snakke økonomisk der det nok sjelden er tilfellet.

Grunnen til at man i dag oftere snakker om at kvinner trenger menn er fordi kvinner er de eneste som snakker om at de ikke trenger menn. Hadde menn "hele tiden" snakket om at de ikke trenger kvinner, ja da hadde det også vært en ting som ofte hadde måttet blitt påpekt; At menn trenger kvinner. Men slikt trenger man ikke si, fordi menn sier typisk ikke at de ikke trenger kvinner.

leticia skrev (15 timer siden):

40 er det høyeste som nevnes der. Da er man tross alt bare halvveis i livet. Jeg skal også tildels være enig i det, men da med tillegget at jo yngre man er, jo bedre hanskes man med ensligtilværelsen. Hvordan går denne ensliglykkestatistikken for 50-åringer? 60? 70? Nevne bare opp til halvveis i livet virker litt opportunt.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
leticia skrev (15 timer siden):

Det beste tipset man kan få er vel bare å være en helt normal ålreit fyr, som behandler dama som likeverdig som seg selv. Da kommer man veldig langt :) Lytt, se hennes behov og ikke bare dine egne. 

Noe som de som "aldri" har sjans aldri får noen mulighet til å vise. Og der ligger vel hovedklagen deres vil jeg tro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...