Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

Gjest 6660b...50f

Hva gjør du for å holde ut? Har du prøvd det meste men ikke lykkes? Det er i hvertfall ståa her. Nok et år uten sex,det begynner å bli mange år siden sist. Hva kan man gjøre? Og hvordan kan man si til en potensiell partner om det skjer,at man ikke har hatt sex på årevis og har veldig lite erfaring siste årene? Er det totalt turn off og dumpe grunn? Det er ganske fortvilt og frustrende. Jeg ønsker men får aldri skikkelig klaff,knapt treff heller. Er også så og si aldri «ute på byen» lenger. Men uansett så har jeg lite erfaring så man blir litt rådløs. Har inderlig lyst på nærhet og sex med en mann men det vil ikke la seg gjøre og årene går. Føler meg utenomjordisk til tider. Andre tar det for gitt mens andre kommer ikke i nærheten. Det har vært nesten-tilbud noen få ganger siste to-tre årene. Og ikke nevn noe om sexleketøy er drittlei dem. Vil ha en ekte person. Jeg var på Tinder men skal aldri på den appen igjen. Et mareritt. Fikk et tilbud om å treffe en for sex men ble ingenting av noe. 
Andre i lignende situasjon? 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 0eb22...804

Har ikke hatt sex på 7 år selv. Jeg lagde nylig en tråd her inne. Er ikke interessert i tøm-og-røm, ONS og lignende, og da er mulighetene svært begrenset. 

Klarer å kose meg selv og etter x antall orgasmer føler jeg ikke samme behovet, men så går det en tid og jeg begynner å savne. Men jeg savner det ikke nok til å faktisk prøve å finne en partner slik ting er nå, for jeg er såpass redd for å bli "pult og forlatt" at jeg tar ikke sjansen. Tøm-og-røm kulturen er ganske sentral hos menn og å finne en mann som vil ligge sammen flere ganger og kanskje date og lignende er vanskelig i dag dessverre. Før noen kaller meg mannehater, bare søk det opp, finnes studier og alt på dette og det er vanlig evolusjonsbiologi... Menn flest knytter ikke følelser til sex og for de er sex mer som en vare (en grunn til at prostitusjon er "verdens eldste yrke" og mange menn kjøper sex verden over). 

Kanskje du har mer hell om du begynner å gå ut? Jeg går aldri ut og kommer ikke til å gjøre det heller. Men er mange som går på byen for å få seg et ligg. Jeg tipper du kan finne noen der. :) Sjekk ellers ut fetlife (mest for folk med kinks og fetisjer), nakenprat eksisterte jo i sin tid men tror de har fått en ny nettside nå. Jodel er det mye sexgreier på, men tror mange der er useriøse. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt sex på ca 18 måneder, og jeg sier som Elling: puling er oppskrytt. Det hender jeg savner nærheten og bare det å lage knute med noen, men det er for mye bry til at jeg gidder å få stelt istand noe. 
 

Quote

Og hvordan kan man si til en potensiell partner om det skjer,at man ikke har hatt sex på årevis og har veldig lite erfaring siste årene? Er det totalt turn off og dumpe grunn?

Ingen (normale mennesker) bryr seg om sånt. Det blir lettere når du blir eldre og mer selvsikker.  

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest ce488...037

Vært i samme forhold i 7 år nå selv, og kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt sex de siste 5 årene. Dog har ikke jeg store behov rundt dette. 

Har heller ingen gode tips sånn egentlig. Poenget mitt var at det ikke er unormalt, selv for en som sover naken med ei flott jente i senga hver natt. 

Anonymous poster hash: ce488...037

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Krig og fred skrev (29 minutter siden):

Ingen (normale mennesker) bryr seg om sånt. Det blir lettere når du blir eldre og mer selvsikker.  

Jeg er i slutten av 30-årene og hvordan kan man bli mer selvsikker når man aldri får sex da? Det er 8 år. Det er fortvilt og jeg får panikk av og til og livredd å aldri få det igjen. Har forsøkt apper og andre ting men det kommer ikke lengre enn til pratet om det,ikke til fysisk.

Man vil ikke føle seg brukt men det er vanskelig å få til forhold også. Det hadde jo vært det mest gunstige. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f skrev (49 minutter siden):

Hva gjør du for å holde ut? Har du prøvd det meste men ikke lykkes? Det er i hvertfall ståa her. Nok et år uten sex,det begynner å bli mange år siden sist. Hva kan man gjøre? Og hvordan kan man si til en potensiell partner om det skjer,at man ikke har hatt sex på årevis og har veldig lite erfaring siste årene? Er det totalt turn off og dumpe grunn? Det er ganske fortvilt og frustrende. Jeg ønsker men får aldri skikkelig klaff,knapt treff heller. Er også så og si aldri «ute på byen» lenger. Men uansett så har jeg lite erfaring så man blir litt rådløs. Har inderlig lyst på nærhet og sex med en mann men det vil ikke la seg gjøre og årene går. Føler meg utenomjordisk til tider. Andre tar det for gitt mens andre kommer ikke i nærheten. Det har vært nesten-tilbud noen få ganger siste to-tre årene. Og ikke nevn noe om sexleketøy er drittlei dem. Vil ha en ekte person. Jeg var på Tinder men skal aldri på den appen igjen. Et mareritt. Fikk et tilbud om å treffe en for sex men ble ingenting av noe. 
Andre i lignende situasjon? 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Reis til utlandet og prøv lykken der?

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Markiii skrev (Akkurat nå):

Reis til utlandet og prøv lykken der?

Er kvinne og har dessverre ikke råd til det nå. Mange kvinner blir også drept i utlandet i slike relasjoner. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Guest 6660b...50f said:

Jeg er i slutten av 30-årene og hvordan kan man bli mer selvsikker når man aldri får sex da?

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Beklager, kanskje jeg ordla meg feil. Jeg mente bare at når man blir eldre (jeg er da ca 5-6 år eldre enn deg) så bryr man seg mindre om hva noen måtte mene om slikt. Dessuten, sex handler jo mye om kommunikasjon. Og det går seg jo til med en ny partner etter tid. Så om du er litt rusten så er ikke det noen krise. 
 

Quote

Man vil ikke føle seg brukt men det er vanskelig å få til forhold også. Det hadde jo vært det mest gunstige. 

Det er veldig forståelig. Møter du folk utenom apper da? Turistforeningen feks?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest 0eb22...804 skrev (41 minutter siden):

Har ikke hatt sex på 7 år selv. Jeg lagde nylig en tråd her inne. Er ikke interessert i tøm-og-røm, ONS og lignende, og da er mulighetene svært begrenset. 

Klarer å kose meg selv og etter x antall orgasmer føler jeg ikke samme behovet, men så går det en tid og jeg begynner å savne. Men jeg savner det ikke nok til å faktisk prøve å finne en partner slik ting er nå, for jeg er såpass redd for å bli "pult og forlatt" at jeg tar ikke sjansen. Tøm-og-røm kulturen er ganske sentral hos menn og å finne en mann som vil ligge sammen flere ganger og kanskje date og lignende er vanskelig i dag dessverre. Før noen kaller meg mannehater, bare søk det opp, finnes studier og alt på dette og det er vanlig evolusjonsbiologi... Menn flest knytter ikke følelser til sex og for de er sex mer som en vare (en grunn til at prostitusjon er "verdens eldste yrke" og mange menn kjøper sex verden over). 

Kanskje du har mer hell om du begynner å gå ut? Jeg går aldri ut og kommer ikke til å gjøre det heller. Men er mange som går på byen for å få seg et ligg. Jeg tipper du kan finne noen der. :) Sjekk ellers ut fetlife (mest for folk med kinks og fetisjer), nakenprat eksisterte jo i sin tid men tror de har fått en ny nettside nå. Jodel er det mye sexgreier på, men tror mange der er useriøse. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Blei inspirert av den tråden til å skrive denne. 
 

Har fått noen napp på lokal Jodel for en stund tilbake men ble ikle treff. Enten var de altfor unge eller man følte ikke tiltrekning når man så de på snap 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

Jeg nærmer meg 1-års dagen 😛 Min tidligere KK traff en fyr hun ville bli sammen med, så vi avsluttet den virksomheten rundt disse tider i fjor. 

Hvis det ikke fungerer å gå på dass å dra'n av, reis til en campingplass (gjerne med bar) nær deg. Alle får pult, er kun et spørsmål om selvrespekt 🥴

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest 6660b...50f skrev (2 minutter siden):

Blei inspirert av den tråden til å skrive denne. 
 

Har fått noen napp på lokal Jodel for en stund tilbake men ble ikle treff. Enten var de altfor unge eller man følte ikke tiltrekning når man så de på snap 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Har ikke vært på lokal jodel på over et halvt år nå og skal ikke tilbake. Dessuten ble jeg gjenkjent og mobbet når jeg skrev om noen ville ha sex osv. Ikke typisk meg å gjøre det men når det har vært åår og du virkelig ønsker kroppskontakt og sex. Men ofte betyr det mer for oss kvinner enn for menn. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 4624f...0f0

Vi lever i en overseksualisert verden der vi blir lurt til å tro at alle andre har mye mer sex enn oss selv.

 

Dessuten, så er sex en veldig liten del av livet vårt. Selv om du skulle greie å ha sex 1 time hver eneste dag så ville du fortsatt brukt over 90% av tiden din på andre ting.

Anonymous poster hash: 4624f...0f0

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f skrev (38 minutter siden):

Er kvinne og har dessverre ikke råd til det nå. Mange kvinner blir også drept i utlandet i slike relasjoner. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

OK, så du er kvinne. Hva skjer hvis du "tilbyr" sex? La oss si du møter noen på et utested og får en fin tone. Hva skjer videre? Låser du deg helt, eller er det den aktuelle mannen som "ditcher" deg og drar hjem alene?

Lenke til kommentar
Quote

Det va fest på lokalet, dem dansa og dem drakk
Og'n Peder satt med fiolin' og spelt sæ alldeles skakk, tiddel-ti
Tinn-tiddel-tittn-tiddel-tittn-tei
Tinn-tiddel-tittn-tiddel-tittn-tei

Omtrent så lenge varer seksuell avholdenhet. Med mindre man låser seg inne i flere år og kun får matkasser på døra er det tillnærmet umulig at ingen ting skjer.

Det var en periode mellom 2005 og 2008 at det ikke ble noe fordi det ble benyttet EDB-maskin over 100 timer i uka, men så fikk jeg igjen smaken på utelivet og da var det gjort.

På den tida kunne man få to burgere på døra for 100 kr inkudert bringing, så det var få grunner til å gå ut.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Neffi skrev (31 minutter siden):

Hadde du laget denne tråden med det opprinnelige kallenavnet ditt, hadde innboksen din vært full av sex-tilbud akkurat nå.

Mulig. Det var en mann passert 50 som kontaktet meg fra en annen tråd. Men var ikke interessert og han bodde på andre kanten av landet. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Markiii skrev (9 minutter siden):

OK, så du er kvinne. Hva skjer hvis du "tilbyr" sex? La oss si du møter noen på et utested og får en fin tone. Hva skjer videre? Låser du deg helt, eller er det den aktuelle mannen som "ditcher" deg og drar hjem alene?

Har ikke opplevd dette på x antall år da jeg har vært veldig lite ute. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...