Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

Gjest 0eb22...804
Gjest 0eb22...804 skrev (Akkurat nå):

Bruker maks 1500,- kroner på utseendet i året og det er 3 hårklipper. Men når det er kvinner med mye sminke, løshår og plastisk kirurgi du liker så er det en annen sak. Kanskje 100,- på en ny mascara om den jeg sjeldent bruker plutselig blir tørr. 

Hva er det med menn å klage over damene de runker til og forguder og vil ligge med og gifte seg med egentlig? Jeg forstår meg virkelig ikke på dere. Er det bitterhet dette? 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

@Neffi, har du en god forklaring på dette? Biter meg merke i at samtlige menn klager over de pene damene sitt utseende. Hva er egentlig greia med det? De tar seg en runk og så blir de sinna liksom? 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
40 minutes ago, Guest 0eb22...804 said:

Neida. Kun konstant gnåling om sex og utseende. 

Ja selvsagt, hun må kunne å lage mat. Du glemte å legge ved rydde opp de skitne bokserne dine og vaske deg i dusjen daglig også. ;) 

Refleksjon av meg selv? Du, jeg dater ikke. Jeg har nok å tilby i jobb og vennskap, jeg har ikke drevet med dating siden rett etter disse datingappene kom. På jobb og i vennskap er mine kvaliteter verdsatt og jeg har gode relasjoner, og der har kroppen min og seksualiteten min absolutt ingenting å si! :) Kollegaer og venner dømmer ikke etter utseende og er ikke opphengt i sex 24/7. Ja, jeg har kollegaer og venner av det motsatte kjønn, og vi kommer strålende overens. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Du lurer ingen ved å gjemme deg bak en anonym gjestekonto. 

Cope mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 skrev (5 minutter siden):

@Neffi, har du en god forklaring på dette? Biter meg merke i at samtlige menn klager over de pene damene sitt utseende. Hva er egentlig greia med det? De tar seg en runk og så blir de sinna liksom? 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Det er et ubevisst forhold til sin egen lave selvfølelse. Når kvinner strever med å gjøre seg attraktiv, føler de seg verdifull. Etter utløsning føler menn forakt. Kvinnen er allerede 'brukt' og det var det. 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804
Yakamaru skrev (6 minutter siden):

Du lurer ingen ved å gjemme deg bak en anonym gjestekonto. 

Cope mer.

Snakker fakta. Hadde jeg skrevet med mitt faktiske brukernavn hadde du bare kalt meg mye usmakelig piss. ;) 

Neffi skrev (Akkurat nå):

Det er et ubevisst forhold til sin egen lave selvfølelse. Når kvinner strever med å gjøre seg attraktiv, føler de seg verdifull. Etter utløsning føler menn forakt. Kvinnen er allerede 'brukt' og det var det. 

Ekkelt det der syns jeg. Hvorfor er det sånn biologisk skal tro? Det gir bare mer og mer mening at menn aldri vil se på kvinner som faktiske mennesker og likestilte. Det ligger ikke i DNA-et deres å se på de som noe annet enn reproduserende individer. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 skrev (2 minutter siden):

Ekkelt det der syns jeg. Hvorfor er det sånn biologisk skal tro? Det gir bare mer og mer mening at menn aldri vil se på kvinner som faktiske mennesker og likestilte. Det ligger ikke i DNA-et deres å se på de som noe annet enn reproduserende individer. 

Det handler vel mer om umodenhet, enn DNA. Vi er alle offer for instant gradification, og svelger enhver illusjon for et øyeblikk med nytelse, hvis vi ikke er bevisste og utviklet.

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
59 minutes ago, Guest 0eb22...804 said:

Noen ønsker barn, men kommer ikke på dette før de er 35+ og blir grinete for at 20-åringen ikke vil føde barn for de.

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Feilslutning. Mange vet at de vil ha sin egen familie, men de blir ikke valgt i 20-årsalderen. Når man så kommer i 30-årsalderen, så ser mange naturlig nok mot utlandet der man i større grad fortsatt kan få ønsket sitt oppfylt om man aldri ble valgt her på berget. Det burde ikke ha noe å si for dere, fordi vi var jo aldri et alternativ.

50 minutes ago, Guest 0eb22...804 said:

Du, jeg dater ikke. Jeg har nok å tilby i jobb og vennskap, jeg har ikke drevet med dating siden rett etter disse datingappene kom. På jobb og i vennskap er mine kvaliteter verdsatt og jeg har gode relasjoner, og der har kroppen min og seksualiteten min absolutt ingenting å si! :) Kollegaer og venner dømmer ikke etter utseende og er ikke opphengt i sex 24/7. Ja, jeg har kollegaer og venner av det motsatte kjønn, og vi kommer strålende overens. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Du forteller deg selv det, men når kvelden kommer og du sitter der alene i sofaen, uten noen som virkelig bryr seg slik bare en partner kan, så vet jeg hvor sårt det er. Hvordan kan en venn oppfylle det menneskelige behovet for nærhet? Spør deg selv det.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
18 minutes ago, Neffi said:

Det er et ubevisst forhold til sin egen lave selvfølelse. Når kvinner strever med å gjøre seg attraktiv, føler de seg verdifull. Etter utløsning føler menn forakt. Kvinnen er allerede 'brukt' og det var det. 

Vet ikke hva som er verre av all sexismen du spyr: Om det er å redusere kvinner til  hullet forran eller forrakt ovenfor menn og si de ikke bryr seg om noe annet enn skjønnhet og den neste orgasmen. 

Projiseringen din er rett og slett kvalmende.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804
Neffi skrev (11 minutter siden):

Det handler vel mer om umodenhet, enn DNA. Vi er alle offer for instant gradification, og svelger enhver illusjon for et øyeblikk med nytelse, hvis vi ikke er bevisste og utviklet.

Jojo, gir mening. 

Men men. Heldigvis er ikke menn bare sex og elendighet. Har som sagt menn som venner og kollegaer, har også menn som familiemedlemmer, og er glade i de. Går fint an å ha platoniske, gode relasjoner til menn. Så lenge man ikke involverer sex går det veldig fint, og min erfaring er at menn ikke bryr seg om utseende og kropp når det kommer til vennskap. Noen vil kanskje hevde jeg "friendzoner" mennene og "utnytter" de, men for det første er jeg ikke attraktiv når det gjelder utseende så at de ønsker noe mer fra meg er ekstremt tvilsomt, for det andre kan jeg ikke se at det er å utnytte hverandre når man har det hyggelig sammen med felles hobby og interesse... :) 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
Yakamaru skrev (1 time siden):

Samma. 

Mon tro hva som kommer til å skje når ei dame må levere noe annet enn bare et hull. :p

Det ser du jo nå. De aller fleste damer vil jo være noe mer enn et pent ytre og et sted man dumper frøene sine, og syns komplimenter for ferdigheter o.l. er vel så fine som å få kommentarer for en fin rumpe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804
Colin. skrev (2 minutter siden):

Feilslutning. Mange vet at de vil ha sin egen familie, men de blir ikke valgt i 20-årsalderen. Når man så kommer i 30-årsalderen, så ser mange naturlig nok mot utlandet der man i større grad fortsatt kan få ønsket sitt oppfylt om man aldri ble valgt her på berget. Det burde ikke ha noe å si for dere, fordi vi var jo aldri et alternativ.

Du forteller deg selv det, men når kvelden kommer og du sitter der alene i sofaen, uten noen som virkelig bryr seg slik bare en partner kan, så vet jeg hvor sårt det er. Hvordan kan en venn oppfylle det menneskelige behovet for nærhet? Spør deg selv det.

Mhm, alltid samfunnet sin skyld når noe er urettferdig ovenfor mannen. Mens når noe er urettferdig ovenfor kvinnen, så er det alltid hennes skyld. Det der er såååå rart... ;)

Jeg har mamma og pappa. Mamma bryr seg om meg. Pappa bryr seg ikke så veldig mye, men når det virkelig er krise og jeg ber om hjelp så stiller han opp. Den dagen de ikke er her har jeg søsken som bryr seg om meg. Om alle skulle forsvinne, klarer jeg meg. Menn kommer og går uansett, å involvere seg intimt og emosjonelt med menn er skumlere enn gambling. Er jeg så uheldig at en pen dame legger an på han så er det over og ut. Nei, jeg klarer ikke leve i et ikke-monogamt forhold. :) 

Nærhet (du mener nok sex) har jeg vært veldig lenge uten, jeg klarer meg fint. Klemmer her og der dekker mine behov (har en kollega som liker å klemme). 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
Just now, knopflerbruce said:

Det ser du jo nå. De aller fleste damer vil jo være noe mer enn et pent ytre og et sted man dumper frøene sine, og syns komplimenter for ferdigheter o.l. er vel så fine som å få kommentarer for en fin rumpe.

Da får de selge seg dyrere enn $10 på OnlyFools. You know, la være å ha en OF i første omgang, date kun en person om gangen og vise at man faktisk har et fnugg av selvrespekt? 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 skrev (1 time siden):

 

Enkelt og greit: det er ikke kommunisert noen som helst steder i denne tråden, på dette forumet generelt, at menn ønsker noe mer enn sex og pene damer. Ikke et eneste sted skriver en mann om kjærlighet og trygghet. Det er konstant utdriting av kvinner og konstant hat og klaging over at unge, attraktive kvinner ikke velger de. Noen ønsker barn, men kommer ikke på dette før de er 35+ og blir grinete for at 20-åringen ikke vil føde barn for de. Det er derimot kommunisert flere steder, at enkelte kvinner ønsker en lojal, trygg mann og en god relasjon. 

Store kjønnsforskjeller. Så lenge det er slik, er det nok for kvinner å tilby sex og kroppen sin. For det er det mennene vil ha. 

 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Tja, jeg er jo den sorten som kommuniserer at menn ikke bryr seg så mye om sex egentlig og vil ha noen som er en god intellektuell match. Det er menn som er enige med meg her også, selv om det også er menn som er uenige. Men det er jo sånn blant kvinner også, kvinner er heller ikke enige om ett og alt om hva som er viktig hos menn - siden mennesker først og fremst er mennesker, og ikke Kjønn A og Kjønn B, hvor de to gruppene er veldig ulike utover rent konkrete egenskaper knyttet til forplantning.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804
Yakamaru skrev (1 minutt siden):

Da får de selge seg dyrere enn $10 på OnlyFools. You know, la være å ha en OF i første omgang, date kun en person om gangen og vise at man faktisk har et fnugg av selvrespekt? 

Men herregud da... Hvorfor går du bare etter damer som "selger seg" på OF, da? Kanskje du skal se litt på de veldig mange andre kvinnene som ikke gjør det? Kanskje du skal se på kvinner som ikke er 20 år og usikre? 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804
knopflerbruce skrev (Akkurat nå):

Tja, jeg er jo den sorten som kommuniserer at menn ikke bryr seg så mye om sex egentlig og vil ha noen som er en god intellektuell match. Det er menn som er enige med meg her også, selv om det også er menn som er uenige. Men det er jo sånn blant kvinner også, kvinner er heller ikke enige om ett og alt om hva som er viktig hos menn - siden mennesker først og fremst er mennesker, og ikke Kjønn A og Kjønn B, hvor de to gruppene er veldig ulike utover rent konkrete egenskaper knyttet til forplantning.

Jojo, fornekter ikke at menn som deg ikke eksisterer, men dere er temmelig sjeldne. Og ofte opptatte. :D 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
Yakamaru skrev (2 minutter siden):

Da får de selge seg dyrere enn $10 på OnlyFools. You know, la være å ha en OF i første omgang, date kun en person om gangen og vise at man faktisk har et fnugg av selvrespekt? 

Hvis noen (la oss ikke narre oss selv og tro at "alle" er på OnlyFans) selger seg på den måten, er det greit. Selvrespekt er en fin bil, men gutta boys som mangler den kan ikke kreve mer selvrespekt fra andre, for eksempel om de skal "pule rundt" og tro det er andre regler for dem enn for kvinner. Ikke minst kan man jo lure på hvilken selvrespekt de menn som ser på OnlyFans har, den går like mye ned som den som faktisk tjener penger på det. Om noe, er man jo i alle fall i en posisjon hvor man tjener noe på det om man er den som lager contentet - kontra idioten som blakker seg på å konsumere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Guest 0eb22...804 said:

Mhm, alltid samfunnet sin skyld når noe er urettferdig ovenfor mannen. Mens når noe er urettferdig ovenfor kvinnen, så er det alltid hennes skyld. Det der er såååå rart... ;)

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Kulturen influserer mange, og da har det blitt som det har blitt. Det gjelder for begge kjønn. Hvis man vil ha en trofast mann som blir værende, så kan det være en idé å ikke sikte for høyt. Dette må man dog komme frem til mens man fortsatt har innflytelse hos det motsatte kjønn. Ingen trenger å ta til takke med noen som har sløst bort tiden sin, og godt er det. 😋

4 minutes ago, Guest 0eb22...804 said:

Menn kommer og går uansett, å involvere seg intimt og emosjonelt med menn er skumlere enn gambling.

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Hvis man ikke gjør grunnarbeidet godt nok, så kan det helt sikkert virke slik.

6 minutes ago, Guest 0eb22...804 said:

Nærhet (du mener nok sex) har jeg vært veldig lenge uten, jeg klarer meg fint. Klemmer her og der dekker mine behov (har en kollega som liker å klemme). 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Nærhet er så mye mer enn det og det vet du. Late til å tro at en klem av en venn kan dekke opp for å ikke motta nærhet fra en partner. 🫠

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 skrev (7 minutter siden):

Jojo, fornekter ikke at menn som deg ikke eksisterer, men dere er temmelig sjeldne. Og ofte opptatte. :D 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Spørs hvor du leter, folk som bor foran tastaturet er jo oftere konservative tastaturkrigere enn dem som gjør noe mer vettugt.

(jeg skal ikke si noe, bruker nok mer tid foran PCen enn jeg burde - men jeg har hvertfall lagt fra meg disse sære ideene om karikaturmannen og karikaturkvinnen for ørten år siden)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 skrev (1 time siden):

Ja selvsagt, hun må kunne å lage mat. Du glemte å legge ved rydde opp de skitne bokserne dine og vaske deg i dusjen daglig også. ;)

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Det var jo ikke det jeg skrev i det hele tatt. Derimot om en partner mot all formodning kan lage mat og faktisk lager mat, da er det noe den mannen vil ha. Dersom en annen kvinne med samme mann ikke lager mat, da vil samme mannen ikke forvente det heller. På den måten blir hans ønsker og krav en refleksjon av kvinnen selv.

Så om du bare har hull og et pent ansikt og bringer ingenting annet til bordet, da skal du heller ikke forvente at mannen har andre krav til deg. Dette betyr at kvinner som klager over at alle menn bare er ute etter sex, gjerne er de kvinner som kun har sex å tilby. Disse forblir gjerne de som har uskiftbare fuckfriends, for hva annet klarer de selv fylle samværet med.

Gjest 0eb22...804 skrev (1 time siden):

Refleksjon av meg selv? Du, jeg dater ikke. Jeg har nok å tilby i jobb og vennskap, jeg har ikke drevet med dating siden rett etter disse datingappene kom. På jobb og i vennskap er mine kvaliteter verdsatt og jeg har gode relasjoner, og der har kroppen min og seksualiteten min absolutt ingenting å si! :) Kollegaer og venner dømmer ikke etter utseende og er ikke opphengt i sex 24/7. Ja, jeg har kollegaer og venner av det motsatte kjønn, og vi kommer strålende overens. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Så du forteller at du har (hatt) flere fuckfriends, ingenting meningsfylt med det, og de som er i din omgangskrets som ikke er en del av sexlivet ditt er kun perifere folk som kolleger og den type relasjoner. Du motsier ikke akkurat det jeg påstår da, da du tydeligvis ikke er et takras som ikke klarer tiltrekke deg menn, men likevel har ingen av dem plukket opp stafettpinnen for å ta ditt bidrag med i livet sitt. Spørsmålet da er jo om det er et bidrag der i det hele tatt utover sexen som du da tydligvis har å tilby.

Men klart - det er sikkert bare fordi menn bare vil ha sex og ingenting annet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804
Colin. skrev (3 minutter siden):

Kulturen influserer mange, og da har det blitt som det har blitt. Det gjelder for begge kjønn. Hvis man vil ha en trofast mann som blir værende, så kan det være en idé å ikke sikte for høyt. Dette må man dog komme frem til mens man fortsatt har innflytelse hos det motsatte kjønn. Ingen trenger å ta til takke med noen som har sløst bort tiden sin, og godt er det. 😋

Hvis man ikke gjør grunnarbeidet godt nok, så kan det helt sikkert virke slik.

Nærhet er så mye mer enn det og det vet du. Late til å tro at en klem av en venn kan dekke opp for å ikke motta nærhet fra en partner. 🫠

Jeg håper kvinnene i utlandet ser hvor lite empati du har for kvinner. For det er faktisk skummelt. Er ikke du rammet av sykdom selv? Du vet at kvinner også kan rammes av det, sant, og forhindre både karriere og det å stifte familie? Eller tror du det bare er menn som kan bli syke og ha det vanskelig i samfunnet i dag? Hvorfor har du sløst bort tiden din i 20-årene mister, hvorfor har ikke du fått barn? Hæ? Oi, du er syk? Nekter jeg å tro, du har bare sløset bort tiden din. Hører du hvor slemt det høres ut? Ja? Men det er greit å snakke sånn om kvinner? 

Det verste er at holdningene du har, har også mange andre menn, og jeg er så uendelig sjeleglad for at jeg ikke må være sammen med en slik mann. Jeg vil heller være ensom og dø alene enn å tilbringe tid med slike menn. 

En ting er iallfall veldig sikkert: religiøse mennesker, er sjeldent gode mennesker. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804
fokkeslasken skrev (Akkurat nå):

Det var jo ikke det jeg skrev i det hele tatt. Derimot om en partner mot all formodning kan lage mat og faktisk lager mat, da er det noe den mannen vil ha. Dersom en annen kvinne med samme mann ikke lager mat, da vil samme mannen ikke forvente det heller. På den måten blir hans ønsker og krav en refleksjon av kvinnen selv.

Så om du bare har hull og et pent ansikt og bringer ingenting annet til bordet, da skal du heller ikke forvente at mannen har andre krav til deg. Dette betyr at kvinner som klager over at alle menn bare er ute etter sex, gjerne er de kvinner som kun har sex å tilby. Disse forblir gjerne de som har uskiftbare fuckfriends, for hva annet klarer de selv fylle samværet med.

Så du forteller at du har (hatt) flere fuckfriends, ingenting meningsfylt med det, og de som er i din omgangskrets som ikke er en del av sexlivet ditt er kun perifere folk som kolleger og den type relasjoner. Du motsier ikke akkurat det jeg påstår da, da du tydeligvis ikke er et takras som ikke klarer tiltrekke deg menn, men likevel har ingen av dem plukket opp stafettpinnen for å ta ditt bidrag med i livet sitt. Spørsmålet da er jo om det er et bidrag der i det hele tatt utover sexen som du da tydligvis har å tilby.

Men klart - det er sikkert bare fordi menn bare vil ha sex og ingenting annet...

Hø? Det har jeg aldri hatt. Jeg har vært i to lengre forhold, begge varte i over 3 år.... Ingen har plukket opp en stafettpinne utover det fordi jeg ikke har gitt de noen. De som er i min omgangskrets nå, altså mennene, har jeg ikke hatt sex med. Tror du må lese det jeg skrev igjen... Tror du ikke det finnes andre hobbyer en mann og kvinne kan ha til felles enn sex!? 😛 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...