Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

fokkeslasken skrev (1 time siden):

De negative konsekvensene av at menn melder seg ut av datingmarkedet? Ærlig talt da. Hvem tror du er igjen i datingmarkedet når det skjer? De som er igjen er de som ikke er interessert. Hvordan føles det egentlig når de du får tak i ikke egentlig er interesserte? Du har klaget nok på at menn bare vil pule. Og det er det som er resultatet. Og så klager du på resultatet. Og nå spør du hva de negative konsekvensene er. Man kan bli svett av mindre...

Det eneste jeg sitter igjen med fra det er at du ikke skjønner at dette er en konsekvens av at menn melder seg ut. Lettere å bare hoppe til konklusjonen om at "alle" menn er slik i stedet for å engang tenke tanken om at man kan ha hatt noe av skylden selv for at de gode mennene holder seg milevis unna og bare drittsekkene er igjen.

For å påpeke det åpenbare: de som melder seg ut er jo de som er minst interessert i å date i utgangspunktet. De som er interessert i å date og motiverte for å finne den rette trass i et og annet feilet forsøk, forblir i markedet. At de som skulle være interessert i forhold er de som i minst grad oppsøker steder der forhold skapes, er som å si at den sultneste personen er den som forlater køen til gatekjøkkenet først. Gir det mening?

Hvis enkelte av mennene melder seg ut, og det liksom er et problem, må man vel gjøre noe for å få dem inn igjen. Det er en jobb vi som menn eventuelt må ta, den involverer ikke kvinnene. Akkurat som at det ikke er vårt ansvar som menn å involvere alle de kvinnene som har meldt seg ut. Deres utmelding av datingmarkedet er deres ansvar, siden det er deres valg å gjøre nettopp det.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
3 hours ago, fokkeslasken said:

Noe som forøvrog er helt unødvendig her. Dette er ikke kvinneguiden hvor moderatorene er mildest talt ubrukelige i så henseende.

Tja. En anonym konto er som regel unødvendig, dog skjønner hvorfor folk vil bruke en slik anordning om emner som er private og/eller sensitive og vil ikke ha det knyttet opp mot en spesifikk bruker. Synes bare i min mening at slikt er feigt å bruke i en slik anledning som i denne tråden.

28 minutes ago, Guest 0eb22...804 said:

Forskjellen er vel at menn snakker nedlatende om kvinnene de runker til og gjør de til seksuelle objekter. Har til gode å høre kvinner slenge dritt om chippendales gutta. 

Det jeg tenker på mtp kvinnesyn. Men jeg orker ikke, syns hele greia bare er tåpelig og trist. Vet ikke hvorfor jeg bryr meg om dette egentlig, det angår jo ikke meg når jeg tenker meg om. 😀 God helg. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Kvinner gjør seg selv til runkemateriale gjennom OnlyFools. På samme måte at det er de som kontrollerer hvem de har sex med og ikke. Enda mer bull. 

Og jeg har ingen problemer med konkrete eksempler på menn son snakker nedlatende om kvinner, siden det er du som nevner dette.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 skrev (33 minutter siden):

Forskjellen er vel at menn snakker nedlatende om kvinnene de runker til og gjør de til seksuelle objekter. Har til gode å høre kvinner slenge dritt om chippendales gutta. 

Det jeg tenker på mtp kvinnesyn. Men jeg orker ikke, syns hele greia bare er tåpelig og trist. Vet ikke hvorfor jeg bryr meg om dette egentlig, det angår jo ikke meg når jeg tenker meg om. 😀 God helg. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Det kommer nok an på miljøet. Jeg har til gode å høre negativt snakk om dem man tenker på på den måten der jeg vanker. Men jeg sitter ikke i kantina med "manspread guttaboys i hælja skal vi pule damer"-gjengen, heller. Tror jeg med hånden på hjertet kan si at de som har brukt til det formålet er folk jeg kunne vært interessert i et kaffebesøk med, minimum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804
Yakamaru skrev (12 minutter siden):

Tja. En anonym konto er som regel unødvendig, dog skjønner hvorfor folk vil bruke en slik anordning om emner som er private og/eller sensitive og vil ikke ha det knyttet opp mot en spesifikk bruker. Synes bare i min mening at slikt er feigt å bruke i en slik anledning som i denne tråden.

Kvinner gjør seg selv til runkemateriale gjennom OnlyFools. På samme måte at det er de som kontrollerer hvem de har sex med og ikke. Enda mer bull. 

Og jeg har ingen problemer med konkrete eksempler på menn son snakker nedlatende om kvinner, siden det er du som nevner dette.

Ja du ser vel helst at mannen skal få velge og vrake. 😀 Flytt til midtøsten du eller kanskje iran. Eller blir det litt trasig for deg at kvinnene kjemper for rettighetene sine der? De skulle jo helst ikke hatt noen, spesielt IKKE bestemme hvem de kan få ha sex med? 

Red light district er nok noe for deg. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest 0eb22...804 skrev (45 minutter siden):

Ja du ser vel helst at mannen skal få velge og vrake. 😀 Flytt til midtøsten du eller kanskje iran. Eller blir det litt trasig for deg at kvinnene kjemper for rettighetene sine der? De skulle jo helst ikke hatt noen, spesielt IKKE bestemme hvem de kan få ha sex med? 

Red light district er nok noe for deg. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Nå må du rulle inn her!! Finn en annen tråd og spre negativiteten og pessimismen din. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f

Men ts her og litt utblåsning fra denne kanten også. Litt lei av å se folk få lett sex mens andre skal streve i år for å få det til. Og masse gravide eller folk som har fått barn overalt. Blir litt gal. Ønsker det selv men har passert 40 og er på lang overtid men nekter å gi opp. Har bare så inderlig lyst på kroppskontakt fra en fyr. Hvorfor må det være så vanskelig ? Kunne sikkery dratt på den lokale puben her men tviler på det er så mye utvalg. (Og før noen nevner det så har jeg ikke tenkt å gjøre noen ufrivillig far,har beskyttelse men det var å få noen til aktiviteten da😳🤦‍♀️).

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 0eb22...804 said:

Ja du ser vel helst at mannen skal få velge og vrake. 😀 Flytt til midtøsten du eller kanskje iran. Eller blir det litt trasig for deg at kvinnene kjemper for rettighetene sine der? De skulle jo helst ikke hatt noen, spesielt IKKE bestemme hvem de kan få ha sex med? 

Red light district er nok noe for deg. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

..Hvis målet ditt er å prøve å fornærme og/eller gjøre meg sur så har du failet. Dette er projisering fra din side. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
fokkeslasken skrev (9 timer siden):

Jeg gleder meg til den dagen det også gjelder kvinner.

Du siterte meg her, men det var vel egentlig ikke min kommentar i utgangspunktet... - men kan godt svare uansett. Hvem det gjelder kommer jo helt an på den personen som man ser etter. Ønsker man en bimbo så trenger hun ikke å gjøre noe annet enn å sminke seg og være dum. Ønsker man en kvinne som kan utfordre deg, så ser man etter noe mer. (kanskje hun ikke trenger å se pen ut heller, fordi det er personligheten hennes du blir glad i). 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
11 hours ago, Neffi said:

Nja, vet ikke om jeg er helt enig her, altså, om dette reflekterer det jeg observerer.

Utseende tror jeg ikke er så viktig. Men hull er viktig. Foruten hull, bør hun være hjelpeløst dum, sånn at hun kan manipuleres til hans vilje, og snakkes rundt. Sånn at hullet ellers blir til et redskap som kan brukes til hva som helst som måtte behage. Eksempelvis lage kaffe, middag, litt forguding, skryt og ros, vaske og slike ting. Denne dumheten i seg selv forsterker avhengigheten og den skjeve maktbalansen, og mannen kan føle seg som en ridder og redning.

Det med utseende er bare en bivirkning av dumheten. Det er fint om hun føler seg utilstrekkelig og strever med å oppnå et bedre utseende. Da kan mannen fremstå som sympatisk hvis han gir henne komplimenter og pakke det inn som kjærlighet, og det er fint at hun fokuserer sitt indre liv på noe meningsløst, slik at hun ikke utvikler seg i en selvstendig grad.

Mye rare fordommer man skal lese her. Jeg kjenner flere par som elsker hverandre selv om de ikke har særlig sex.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
4 hours ago, Guest 6660b...50f said:

Men ts her og litt utblåsning fra denne kanten også. Litt lei av å se folk få lett sex mens andre skal streve i år for å få det til. Og masse gravide eller folk som har fått barn overalt. Blir litt gal. Ønsker det selv men har passert 40 og er på lang overtid men nekter å gi opp. Har bare så inderlig lyst på kroppskontakt fra en fyr. Hvorfor må det være så vanskelig ? Kunne sikkery dratt på den lokale puben her men tviler på det er så mye utvalg. (Og før noen nevner det så har jeg ikke tenkt å gjøre noen ufrivillig far,har beskyttelse men det var å få noen til aktiviteten da😳🤦‍♀️).

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Hvor bra utvalg må det være?

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Theo343 skrev (53 minutter siden):

Hvor bra utvalg må det være?

Fått endel matcher på Facebook dating for tiden. Men endel bor langt borte herfra.

 

Men ang utvalget må vel være en der det er litt tiltrekning og ville det samme 🤷‍♀️ Er egentlig ikke en one-nighter person. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (18 timer siden):

Det ser du jo nå. De aller fleste damer vil jo være noe mer enn et pent ytre og et sted man dumper frøene sine, og syns komplimenter for ferdigheter o.l. er vel så fine som å få kommentarer for en fin rumpe.

Dette skjønner jeg ingenting av. Har aldri, aldri, aldri satt pris på kommentarer om en fin rumpe. Jeg bruker rumpa mi til å klemme ut bæsj, og hvordan den kan være til noen andres interesse er bare grenseovertredende og ekkelt.

Hva sier man i undertekst når man kommenterer noens rumpe? Kommenterer man da på noens evne til å klipe av en bæsj? Eller er det seksuelle antydninger? Og hører det i så fall hjemme i en samtale blandt mennesker? Vil ikke det være ekvivalent til å kommentere noens bul på buksa? Hvordan vil det være innenfor normalen av ting å si til folk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
BadCat skrev (19 timer siden):

Utseende på kvinner er fake og det koster penger. Håret koster flesk og sminken koster smør.

Jeg er overbevisst over at kostnadene på skjeggpleie hos enkelte kan være like så dyrt om ikke dyrere enn hårpleie til kvinner.

Er da utseendet på denne mannen og fake?

Lenke til kommentar
Hansien skrev (2 minutter siden):

Jeg er overbevisst over at kostnadene på skjeggpleie hos enkelte kan være like så dyrt om ikke dyrere enn hårpleie til kvinner.

Er da utseendet på denne mannen og fake?

Ja, eller hva med bilene og alle andre gadgets til menn, som i hovedsak brukes for å pynte på status og selvfølelse? Det årlige verditapet i en ny statusbil koster vel like mye som inngrepene de værste damene utfører. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Neffi skrev (41 minutter siden):

Ja, eller hva med bilene og alle andre gadgets til menn, som i hovedsak brukes for å pynte på status og selvfølelse? Det årlige verditapet i en ny statusbil koster vel like mye som inngrepene de værste damene utfører. 

Et kirurgisk inngrep og handling av en bil/gadgets er to vidt forskjellige ting i mitt hode. 

 

En bedre sammenligning er vel alle menn som tar hårtransplantasjon pga misfornøyd med eget utseende 

Lenke til kommentar
Neffi skrev (57 minutter siden):

Dette skjønner jeg ingenting av. Har aldri, aldri, aldri satt pris på kommentarer om en fin rumpe. Jeg bruker rumpa mi til å klemme ut bæsj, og hvordan den kan være til noen andres interesse er bare grenseovertredende og ekkelt.

Hva sier man i undertekst når man kommenterer noens rumpe? Kommenterer man da på noens evne til å klipe av en bæsj? Eller er det seksuelle antydninger? Og hører det i så fall hjemme i en samtale blandt mennesker? Vil ikke det være ekvivalent til å kommentere noens bul på buksa? Hvordan vil det være innenfor normalen av ting å si til folk?

Man kommenterer vel på at den ser velproporsjonert ut (i mangel av et bedre ord). For eksempel. Men bevares, jeg tok bare det første eksempelet - jeg kunne i denne settingen like gjerne sagt "fin på håret". Poenget er at folk liker å bli verdsatt for mer enn bare en ting, spesielt hvis den ene tingen bare handler om noe trivielt (som utseendet).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hansien skrev (Akkurat nå):

Et kirurgisk inngrep og handling av en bil/gadgets er to vidt forskjellige ting i mitt hode. 

Nja, det handler vel om forskjellen i hva som gir hvert av kjønnene en 'kjøpt' bedre selvtillit og selvfølelse. Kvinner vifter med kroppen og menn med status. Tradisjonelt.

Hansien skrev (Akkurat nå):

En bedre sammenligning er vel alle menn som tar hårtransplantasjon pga misfornøyd med eget utseende 

Uff. Det er jo så sykt. Kan ikke forestille meg noe mer maskulint enn håravfall. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
knopflerbruce skrev (3 minutter siden):

Man kommenterer vel på at den ser velproporsjonert ut (i mangel av et bedre ord). For eksempel. Men bevares, jeg tok bare det første eksempelet - jeg kunne i denne settingen like gjerne sagt "fin på håret". Poenget er at folk liker å bli verdsatt for mer enn bare en ting, spesielt hvis den ene tingen bare handler om noe trivielt (som utseendet).

Jo, men du har jo også rett i at rumpe fort kan kommenteres i dagens merkelige og forskrudde kommunikasjon, normalisert av skrullinger som kardashians og deres følgere. Men det gjør det ikke mindre creepy og skrullete.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Neffi skrev (16 minutter siden):

Nja, det handler vel om forskjellen i hva som gir hvert av kjønnene en 'kjøpt' bedre selvtillit og selvfølelse. Kvinner vifter med kroppen og menn med status. Tradisjonelt.

Jeg tror nok majoriteten av menn kjøper biler eller gadgets fordi dette faller innenfor interessen og hva som er kult, gøy og spennende enn for å øke selvfølelsen. Derfor er det nok en noe spak sammenligning kontra et, som hårtransplantasjon, som også er et kirurgisk inngrep man gjør fordi man ikke er fornøyd med eget utseende. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...