Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

5 minutes ago, BadCat said:

Det er ikke helt uvanlig at kveldens muligheter er på hell og kvinner finner en fyr i matkøa eller i taxikøa. Det er i alle fall større sjanse for at det skjer noe om man kommer seg ut av døra og ikke sitter hjemme og knattrer på et tastatur.

Hehe ja kanskje det er noe i det? En jeg pleide å gå på byen med sa alltid at sjekkingen starter først når lyset kommer på, altså rett før stengetid. For da krever det mindre innsats. Frem til lyset kom på var fokus på mest mulig gøy. Merkelig nok virket det ofte for ham. Ikke helt for meg, men jeg ble da gift til sist jeg med. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både og. Når man kommer inn i en klikk så får man beskjed på forhånd inne på nattklubben  om hvor man skal på nachspiel osv. Man står ikke ute i gatene og fomler. Så varer ikke klikker evig og da kan det være back to basic. Man er ikke så mye i verden alene. Det meste er et samspill.

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
bojangles skrev (På 25.1.2024 den 10:16 PM):

Hvorfor ender slike tråder så ofte opp som skyttergrav-tråder der bitre menn fyrer løs mot bitre kvinner? Eller bitre kvinner generaliserer og hater på menn generelt?

Jeg forstår at ufrivillig sølibat et et tungt lodd å bære, og at det setter i sving tonnevis av følelser og at savn over tid virkelig sliter på mennesker. Det er greit og det er helt menneskelig. For de som lever singel livet uten egentlig å ønske å være singel eller kanskje ennå verre, uten kroppskontakt så er naturligvis slike tema veldig sårt og helt sikkert vanskelig å håndtere. 

Men burde ikke heller slike tråder bli en arena for å trene opp den sosiale muskelen og trene på å konversere med det motsatt kjønn fremfor å etablere en form for stillingskrig? 

Kanskje ikke ta alt i verste mening heller. Tror ikke det er mange kvinner, om noen som faktisk mener at hele samfunnet kunne fungert uten mannfolk. Tross i at det finnes sædbanker. Dermed blir det bare tull å skrive en halv side om hvordan verden ville vært uten menn. 

Er du singel og ønsker partner? Er du i et sølibat du vil ha en ende på? Forsøk å stille spørsmål i tråden til det andre kjønn, lytt til hva andre sier, hvilke erfaringer har de på andre plattformer, hvordan få igang samtaler på SoMe eller dating apper. Eller hva med å bare invitere folk til å sende PM her å nå? Så kan dere utveksle pm og se om dere kan få noe ut av det? 

Luk vekk bitterhet. Det er ikke hot uansett om det er hos kvinner eller menn. Er en kvinne eller mann i ufrivillig sølibat nytter det ikke hamre det motsatte kjønn med bitre uttalelser. 

For dere som trenger en kanal for å ventilere, forsøk å gå i terapi og la all bitterhet, gruff og agg renne ut til fagfolk som får betalt for å høre på. Så kan dere heller bruke resten av tiden på å bli et bedre menneske. Litt flinkere til å lytte, se hele mennesket også personligheten. Gjør det til et spill der du utfordrer deg selv til å møte mennesker uten fordommer og med et åpent sinn.

Lykke til, alle kvinner og menn. Vi kan ikke endre verden men vi kan starte med å endre oss selv. 

Takk for ditt lange innlegg og gode innspill. 
Du har helt rett i at man ikke kan fortsette i samme sporet og gjøre det samme om og om igjen, og forvente et annet resultat. Da må man gjøre endringer. Er åpen for endringer og er veldig lei av å kaste bort tid på apper der det knapt skjer noe eller går noen vei. 
Kunne sikkert forsøkt å prate med noen her inne men da må det tåles at man avslutter om man ikke er tiltrukket. Kan dessverre ikke fortsette eller møte noen om man ikke liker utseendet. Er ikke en modell eller perfekt selv,men dessverre er det bare slik. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Neffi skrev (14 timer siden):

Ser ikke noe hat her jeg. Hvor er det hat? Vet du hva hat er?

Hater man øl, hvis man ikke drikker øl? Hvis man ikke spiser sjokolade?

Syns enkelte folks tolkninger av andre folks preferanser som hat speiler en sort/hvit og overdramatisert virkelighetsoppfatning. Skikkelig drama-queens/kings.

I gaten min bor det sikkert 5 gamle (pensjonerte) single damer. Jeg snakker med de ofte, og har aldri hørt de utrykke hat, selv om de bor alene, og har landet på en rolig og stabil alene-tilværelse. Kan det være at mange har et hat-bias mot enslige? At de blir sett på som noe giftig? Hvorfor det? Med alle partnerdrapene vi ser rundt omkrig, burde ikke det fortelle oss noe om giftige tosomheter? Skjønner at de ikke kan være malen eller standarden, men hvorfor er enslighet hat?

Jeg ser en hel masse ytringer kamuflert som spissformulert drittslenging, som jeg ikke kan fatte at kommer fra noen annen plass enn en plass der det foreligger mye bitterhet og hat. 

 

Betyr det at den som ikke drikker øl hater øl? Vel ja, når behovet for å rakke ned på drikker, nytere eller produsenter av øl kan jeg ikke fatte at det er av en annen grunn en hat for øl. 

 

Hva har folks enslighet med hat å gjøre? 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Hansien skrev (7 timer siden):

Jeg ser en hel masse ytringer kamuflert som spissformulert drittslenging, som jeg ikke kan fatte at kommer fra noen annen plass enn en plass der det foreligger mye bitterhet og hat. 

 

Betyr det at den som ikke drikker øl hater øl? Vel ja, når behovet for å rakke ned på drikker, nytere eller produsenter av øl kan jeg ikke fatte at det er av en annen grunn en hat for øl. 

 

Hva har folks enslighet med hat å gjøre? 

Det er da ingen som har noe hat mot enslige som ikke har hatt sex på mange år. Strengt tatt er det deres egen business.

I den grad man misliker noe, er det tåpelige generelle holdninger om f.eks. kvinner (eller menn).

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f

Snart nok en ny mnd over og ikke i nærheten av en potensiell partner. Kjenner jeg får ekstrem panikk om nok et år skal gå uten kroppskontakt utenom klem fra min far en og annen gang. Er helt grusomt dette. Prøvd å få tak i en katt i lang tid uten hell også som kunne dekt litt kos om ikke annet. Det er nesten ulevelig dette. Du føler deg utenomjordisk. Andre tar dette for gitt. Flere venner har partner,barn og dyr. Har ingenting år etter år etter år. Jeg er aldri ute i helgene  da såkallet venner er opptatt med familie eller jobb osv da er det ikke mulighet å møte potensielle på den måten + som sagt tidligere bor på en liten plass med lite utvalg. Da har appene vært alternativ men når de heller ikke gir resultat så blir man maktesløs,sjakk matt. En såkalla venninne(gift trebarnsmor) sa en gang «Jeg hadde aldri klart å være alene». (Men det er ikke bare bare i hennes ekteskap heller der hun er mye syk og mannen har tatt myyyye ansvar for barna mens hun må hvile seg). Uansett jeg er støttemedlem i røde kors regionen her som noen nevnte som forslag å melde seg inn i for å treffe folk. Skulle bli hjelpekorps medlem men har ikke fått somlet meg til å ta prøvene som må tas for å kunne delta. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
On 26.1.2024 at 11:06 PM, Guest 6660b...50f said:

Kunne sikkert forsøkt å prate med noen her inne men da må det tåles at man avslutter om man ikke er tiltrukket. Kan dessverre ikke fortsette eller møte noen om man ikke liker utseendet. Er ikke en modell eller perfekt selv,men dessverre er det bare slik. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Mitt tilbud står fortsatt, og nå har jeg oppretta en bruker som du kan sende melding melding til hvis det skulle være aktuelt.

Og hvis jeg ikke skulle være tiltrekkende for deg så går det helt fint. Det er en helt ærlig sak, og det gjelder jo begge veier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 1/26/2024 at 4:05 PM, leticia said:

Enig i mye av det du skriver.

I tråden her har vi et typisk tilfelle av : "hvorfor vil ingen menn ha meg, jeg har prøvd alt" - samtidig som man er : " han prøvde seg på meg, men jeg har da høyere standarder enn det der". Det er ingen villighet til å prøve noe nytt, alt blir avslått. Men innerst inne så trives man kanskje best i eget selskap hvis man er på den måten. 

Godt oppsummert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
On 1/27/2024 at 10:58 AM, Guest 6660b...50f said:

Uansett jeg er støttemedlem i røde kors regionen her som noen nevnte som forslag å melde seg inn i for å treffe folk. Skulle bli hjelpekorps medlem men har ikke fått somlet meg til å ta prøvene som må tas for å kunne delta. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Melde deg inn i DNT og sjekke status på DNT hyttene rundt om kring?

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
DukeNukem3d skrev (2 minutter siden):

Hva faen, denne situasjonen burde man da klare å håndtere uten bistand 😂

Hæ? Selvhjelp? Har gjort det mer enn nok🤦‍♀️ Kan ikke sammenlignes med et annet Menneske. (Selv om det fins dårlige ligg). 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
On 27.1.2024 at 10:58 AM, Guest 6660b...50f said:

Uansett jeg er støttemedlem i røde kors regionen her som noen nevnte som forslag å melde seg inn i for å treffe folk. Skulle bli hjelpekorps medlem men har ikke fått somlet meg til å ta prøvene som må tas for å kunne delta.

Hva legger du i støttemedlem? Er det som det ofte blir med meg og treningssenter? I januar betaler jeg for et helt år, fast bestemt på å trene jevnt. Så er jeg strukturert og ivrig hele vinteren, så kommer vårsola og det blir mer å gjøre utendørs og da blir det ikke trening på lenge, i verste fall ikke før i januar året etter. 

Poenget er at om du som støttemedlem kun betaler en faktura og ikke er en aktiv del av røde kors som deltar på møter og arrangementer så blir det også vanskelig å treffe nye folk. Da må du finne motivasjonen for å ta prøvene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804

Jeg har skrevet litt i tråden her allerede og når jeg skrev her var jeg preget av mye selvforakt. Når man kjenner på det er det lett å plassere skylden andre steder og prøve å lette forakten man føler for seg selv, ved å vende det utover. Noen ganger føles det kvelende å gi seg selv skylden for absolutt alt. 

Nå husker jeg ikke hva jeg skrev, men det er en god del år siden jeg har hatt sex. Jeg husker ikke riktig, men jeg tror jeg er på femte eller sjette året uten sex. Jeg savner det jo veldig, men mest savner jeg intimiteten, kosen, hud mot hud, nærhet, det å være sårbar og samtidig trygg. For meg er ikke dette noe som kan oppnås med en mann jeg ikke kjenner godt. Selvsagt ville det vært lett å bare dratt på byen og få seg et ligg mens både jeg og mannen er drita fulle, men det er ikke det jeg vil ha. Jeg søker emosjonell og fysisk nærhet samtidig, med andre ord en partner, jeg er tilbakeholden og vil ikke ligge med hvem som helst. 

Jeg skulle ønske jeg klarte å "ligge rundt" og bare dra ut og ta det jeg vil ha, men jeg har prøvd dette èn gang for en god del år siden og det er ikke godt. Det er ikke fint, det er ikke tilfredsstillende, det er bare dritt. 

Enn så lenge håper jeg at når jeg har jobbet nok med meg selv så kan jeg komme meg ut, møte menn, date litt og kanskje jeg endelig en dag møter noen som har litt det samme synet på sex og nærhet som det jeg selv har, som er tålmodig og respekterer at det vil ta tid før jeg tør, og vi kan leve i et monogamt forhold og ha mye deilig sex sammen. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Guest 0eb22...804 said:

Jeg har skrevet litt i tråden her allerede og når jeg skrev her var jeg preget av mye selvforakt. Når man kjenner på det er det lett å plassere skylden andre steder og prøve å lette forakten man føler for seg selv, ved å vende det utover. Noen ganger føles det kvelende å gi seg selv skylden for absolutt alt.

Vel nå er kanskje nærme det en psykolog ville kalt et gjennombrudd? Du reflekterer over din egen situasjon og hvordan du reagerer på ting som er vanskelig. Du er ærlig både på dine svakheter og hva du søker. Og best av alt du er ærlig med deg selv. Da tror jeg mye kan skje. 

Alt for mange stress og jager rundt og fyller tiden med alt som skape distraksjon fra å kjenne på ting som gjør vondt og gjør alt de kan for å unngå selvransakelse. Da blir det også vanskelig å finne hva en egentlig ønsker og søker. Og det er nær umulig å finne en vei mot mot målet når en ikke er sikker på hva målet er. 

Det er helt sikkert at det er noen der ute som ønsker deg som en partner og som gjerne vil skape en fremtid sammen med deg. Nå må du bare sørge for at gjør nødvendige endringer slik at du treffer nye mennesker og kan finne det du søker. Det kan være så lite som å stille til valg i borettslaget, eller løfte hunden på plasser du vanligvis ikke går turer. Hva som må til må du selv utforske og finne ut av. 

Lykke til - jeg er sikker på at fremtiden vil være fylt av det du ønsker og drømmer om. 

Endret av bojangles
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Guest 0eb22...804 said:

Jeg har skrevet litt i tråden her allerede og når jeg skrev her var jeg preget av mye selvforakt. Når man kjenner på det er det lett å plassere skylden andre steder og prøve å lette forakten man føler for seg selv, ved å vende det utover. Noen ganger føles det kvelende å gi seg selv skylden for absolutt alt. 

Nå husker jeg ikke hva jeg skrev, men det er en god del år siden jeg har hatt sex. Jeg husker ikke riktig, men jeg tror jeg er på femte eller sjette året uten sex. Jeg savner det jo veldig, men mest savner jeg intimiteten, kosen, hud mot hud, nærhet, det å være sårbar og samtidig trygg. For meg er ikke dette noe som kan oppnås med en mann jeg ikke kjenner godt. Selvsagt ville det vært lett å bare dratt på byen og få seg et ligg mens både jeg og mannen er drita fulle, men det er ikke det jeg vil ha. Jeg søker emosjonell og fysisk nærhet samtidig, med andre ord en partner, jeg er tilbakeholden og vil ikke ligge med hvem som helst. 

Jeg skulle ønske jeg klarte å "ligge rundt" og bare dra ut og ta det jeg vil ha, men jeg har prøvd dette èn gang for en god del år siden og det er ikke godt. Det er ikke fint, det er ikke tilfredsstillende, det er bare dritt. 

Enn så lenge håper jeg at når jeg har jobbet nok med meg selv så kan jeg komme meg ut, møte menn, date litt og kanskje jeg endelig en dag møter noen som har litt det samme synet på sex og nærhet som det jeg selv har, som er tålmodig og respekterer at det vil ta tid før jeg tør, og vi kan leve i et monogamt forhold og ha mye deilig sex sammen. 

Anonymous poster hash: 0eb22...804

Veldig flott innlegg. Ærlig og åpent :) Ellers er jeg helt enig med deg i hvilke momenter som kan være viktig for mange rundt sex. Det er akkurat slik jeg også ser på det. Andre ting kan man jo fikse selv.

Krysser fingrene for at du finner frem.

Lenke til kommentar
Gjest 0eb22...804 skrev (4 timer siden):

Enn så lenge håper jeg at når jeg har jobbet nok med meg selv så kan jeg komme meg ut, møte menn, date litt og kanskje jeg endelig en dag møter noen som har litt det samme synet på sex og nærhet som det jeg selv har, som er tålmodig og respekterer at det vil ta tid før jeg tør, og vi kan leve i et monogamt forhold og ha mye deilig sex sammen. 

Heier på deg :)

Lykke til :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f

Får daglig matcher på Facebook dating. Enten skriver ingen og fjerner matchen etter en uke eller noe,eller så skriver de «For en flott dame å matche med😚hvordan står det til/hvordan har dagen din vært» osv osv så svarer du litt og spør tilbake så stopper det fullstendig opp.  Dette er folk fra Bergen,Årdal,Oslo etc så ganske langt fra meg men likevel det går ingen plass. Samtalene flyter aldri eller varer mer enn maks to dager. Man blir oppgitt og fortvilt. Leser stadig på kvinneguiden om damer(og sikkert menn) som opplever det samme og blir frustrerte og vil gi opp. 
Jeg skriver ned positive affitmasjoner om selvkjærlighet og om kjærlighet og en partner og leser de ofte men det gir foreløpig ikke resultat.  Men mange sier når du gir opp da skjer det 🤷‍♀️ Er over 40 år og har vært mye alene tidligere så jeg klarer ikke slappe av med å være fornøyd med å være alene. Kroppen skriker etter kroppskontakt men man kan ikke tvinge det frem. Og jeg vil ikke bli kalt desperat når jeg har vært årevis uten. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...