Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det flere som ikke har hatt sex på mange år?


Gjest 6660b...50f

Anbefalte innlegg

Gjest 187c2...30f
Theo343 skrev (5 timer siden):

Nå er det ikke nødvendigvis hvor pen man er som gjør at man får intimitet fra andre.

Ellers kjenner jeg nå til mange avstandsforhold som har ført til flytting eller helge og ferie relasjoner hvor man reiser til hverandre og gleder seg til helga eller ferien. Det finnes alltid en løsning.

En tidligere kollega i Oslo reiste til Åndalsnes hver helg og tok ofte langhelger med avspassering på enten mandag og/eller fredag. Det er enkelt å reise i dag.

Ja, ikke noe problem å reise til vestlandet. Har hatt mange kjøreturer dit. Har også hatt avstandsforhold før og det gikk helt fint. Dessuten er det spennende å ha nye områder å utforske, nye fjellturer å gå osv. 

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Guest 187c2...30f said:

Ja, ikke noe problem å reise til vestlandet. Har hatt mange kjøreturer dit. Har også hatt avstandsforhold før og det gikk helt fint. Dessuten er det spennende å ha nye områder å utforske, nye fjellturer å gå osv. 

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Fjellturer, der har du ondet. Du har vel ikke skrevet det på profilen din.

Det må aldri finne sted at det blir for meget avstand mellom Cognac-salong og dansegulv.

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
RRhoads skrev (10 timer siden):

Hva prøver du å starte samtaler om?

Helt vanlige ting. Spurte han siste om han ville møte folk. Ja hvis de stimulerte han intellektuelt svarte han..

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest 187c2...30f skrev (11 timer siden):

Ja, ikke noe problem å reise til vestlandet. Har hatt mange kjøreturer dit. Har også hatt avstandsforhold før og det gikk helt fint. Dessuten er det spennende å ha nye områder å utforske, nye fjellturer å gå osv. 

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Hvor gammel er du og hvordan ser du ut? Det er en stor risiko å få noen langveis fra på besøk også. Det må være tiltrekning for å kunne ha intimitet, det må være klare rammer,grenser og respekt osv. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

Har ikke vært med noen på nesten et år, husker ikke helt

Og vet ikke helt hvor jeg skal begynne

Siste jeg lå med møtte jeg på jodel. Har ikke den appen lenger, og vet faktisk ikke hvor jeg skal møte folk. Har hobbyer osv, men treffer ingen som jeg kan faktisk gjøre noe med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 06c75...8a0

Jeg har vært i et langvarig forhold, så jeg klarer egentlig ikke å forestille meg hvordan dere har det. Jeg har fått tilbud fra damer selv om at jeg er i et forhold, selvsagt så har jeg takket nei til det. 
 

Jeg tror at en ikke må være alt for kresen, og en må tørre å hoppe i det om en får muligheten. 

 

Anonymous poster hash: 06c75...8a0

Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (2 minutter siden):

12 år er jo ingenting, jeg er en DracoLich og har ikke hatt sex på OVER 9000 år!

Trodde virkelig ingen her inne skulle slå min rekord, men hit har vi altså kommet. 

Tenker vi sier det er din tur nå.

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Neffi said:

Tenker vi sier det er din tur nå.

Det utgår når man begynner å tenke litt på hva sex egentlig er..  Man skal altså drive å dytte og knuffe på kloakk åpningene til hverandre fordi "det er jo så godt" i noen minutters tid.

Det hele er ren skjær galskap med mindre man er under kjemisk angrep av såkalt "forelskelse".

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
57 minutes ago, Kakkelfant said:

Det utgår når man begynner å tenke litt på hva sex egentlig er..  Man skal altså drive å dytte og knuffe på kloakk åpningene til hverandre fordi "det er jo så godt" i noen minutters tid.

Det hele er ren skjær galskap med mindre man er under kjemisk angrep av såkalt "forelskelse".

image.png.5584ad19237597202d6f5a8381dabba7.png

Det ligger kode for overlevelse i genene våre. Færre åpninger gir mindre sjanse for infeksjon. Bruk det utstyret du har fått utlevert.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar
8 hours ago, Guest 6660b...50f said:

Hvor gammel er du og hvordan ser du ut? Det er en stor risiko å få noen langveis fra på besøk også. Det må være tiltrekning for å kunne ha intimitet, det må være klare rammer,grenser og respekt osv. 

Det er jo derfor den som kommer på besøk langveis fra fikser egen kost og losji første gangen en møtes, det fjerner presset og skaper mindre stress. Da er det mulig å ha date i fred og ro. Planlegg med buffer. Dvs om du avtaler møte med en du kun har chattet med online, så si det er en helgetur, så kan dere avtale å møtes feks til middag første kvelden. Så ser dere hvordan kvelden går. Neste dag kan dere legge nye planer. Er det kjemi og connection så havner dere til sengs er det ikke så får fyren rusle tilbake til hotellet sitt og du trenger ikke tenke mer på ham. 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 187c2...30f
Gjest 6660b...50f skrev (10 timer siden):

Hvor gammel er du og hvordan ser du ut? Det er en stor risiko å få noen langveis fra på besøk også. Det må være tiltrekning for å kunne ha intimitet, det må være klare rammer,grenser og respekt osv. 

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Jeg er 39 og ser vel helt vanlig ut. 183 cm, ca 80 kg. Og ja, det er klart det er en risiko, men jeg hadde ikke lagt ut på en slik tur uten å ha snakket litt på forhånd og blitt litt kjent ihvertfall. 

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Lenke til kommentar
2 hours ago, Kakkelfant said:

Det utgår når man begynner å tenke litt på hva sex egentlig er..  Man skal altså drive å dytte og knuffe på kloakk åpningene til hverandre fordi "det er jo så godt" i noen minutters tid.

Det hele er ren skjær galskap med mindre man er under kjemisk angrep av såkalt "forelskelse".

Bra trolling 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest 6660b...50f
Gjest 187c2...30f skrev (7 minutter siden):

Jeg er 39 og ser vel helt vanlig ut. 183 cm, ca 80 kg. Og ja, det er klart det er en risiko, men jeg hadde ikke lagt ut på en slik tur uten å ha snakket litt på forhånd og blitt litt kjent ihvertfall. 

Anonymous poster hash: 187c2...30f

Tror nok hotell hadde vært det lureste som noen over her skriver. Så avtaler man ut fra det. Lite smart å ha en hekt ukjent en hel helg første gang man treffes. Annerledes om man finner tonen,har kjemi og vil treffes mer og det er trygt og respektfullt.

Anonymous poster hash: 6660b...50f

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...