Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor har norske damer blitt så narsissistiske?


Gjest d806a...536

Anbefalte innlegg

Gjest d806a...536

Dem greier ikke å ta vare på hvarandre også er dem fryktelig sjalue av seg i hvilken som helst årsaker. Så jeg bare synes at det er ganske ironi at vi lever i mer "feminist verden ", en det var før.

Anonymous poster hash: d806a...536

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 5d0b1...34e

Norske damer har fått for mye goder og har blitt for høye på seg selv.

De får ekstra poeng på utdanning, de får lettere jobb i de store selskapene pga kjønnsfordeling.

De får barna og barnebidrag etter skilsmissen som de selv skapte med utroskap, fedrene må saksøke de for å i det hele tatt få se ungene.

Osv.

 

Om en reiser litt finner en damer som er litt mer ned på jorden.

Anonymous poster hash: 5d0b1...34e

Lenke til kommentar
Gjest 7b118...5b1
Comma Chameleon skrev (3 minutter siden):

Mye tråder rundt dating og negative tråder rundt kvinnfolk her inne for tiden. Er det et incel-miljø som har blitt lagt ned og plutselig har flyttet inn her på forumet?

Mye sinte gutter på forumet nå ser det ut til. Ikke et bra tegn.

Hvis du tar en titt på kvinneguiden så finner du tilsvarende tråder av damer.

Jeg tror dessverre sosiale medier og datingapper som Tinder har ødelagt både damer og menns forhold til dating.

Det at man er sikret gratis knull om man er kjekk nok eller dame gjør at ingen vil binde seg. 

Anonymous poster hash: 7b118...5b1

Lenke til kommentar
Gjest 7b118...5b1

Damer får også mange tusen likes på Tinder. Det gjør at de tror at de er prinsesser. De forstår ikke at 99% er fra typer som kun vil tømme seg og rømme.

Anonymous poster hash: 7b118...5b1

Lenke til kommentar
Gjest 7b118...5b1 skrev (5 minutter siden):

Det at man er sikret gratis knull om man er kjekk nok eller dame gjør at ingen vil binde seg. 

Ifølge alle trådene her inne så er det jo kun en viss liten prosent som er pen nok på den mannlige siden. Og kvinnfolkene er jo tydeligvis så høye på pæra at de kun går etter de kjekkeste. Og siden de kjekke mannfolkene er såpass få så vil jo de fleste kvinnfolk da ikke få de mannfolka de går etter. Men likevel så er alle kvinnfolk sluts som ligger rundt med alle?

Er så mange argumenter som går mot hverandre fra alle som klager på datingen.

Gjest 7b118...5b1 skrev (4 minutter siden):

Damer får også mange tusen likes på Tinder. Det gjør at de tror at de er prinsesser. De forstår ikke at 99% er fra typer som kun vil tømme seg og rømme.

Anonymous poster hash: 7b118...5b1

Gjør det ikke det? Har du pratet med kvinnfolk? Jeg føler de er ganske klar over det utifra de jeg prater med. Alt fra tidlig 20-årene til oppe i 30-årene. Det er også mye av grunnen til at mange kvinnfolk ikke liker Tinder, nettopp fordi det er for mange som swiper på de og de vet at veldig mange kun er der for å tømme seg ELLER at personene de matcher med ikke legger noe innsats i å bli kjent med de.

  • Liker 7
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 7b118...5b1
Comma Chameleon skrev (8 minutter siden):

Ifølge alle trådene her inne så er det jo kun en viss liten prosent som er pen nok på den mannlige siden. Og kvinnfolkene er jo tydeligvis så høye på pæra at de kun går etter de kjekkeste. Og siden de kjekke mannfolkene er såpass få så vil jo de fleste kvinnfolk da ikke få de mannfolka de går etter. Men likevel så er alle kvinnfolk sluts som ligger rundt med alle?

Er så mange argumenter som går mot hverandre fra alle som klager på datingen.

Gjør det ikke det? Har du pratet med kvinnfolk? Jeg føler de er ganske klar over det utifra de jeg prater med. Alt fra tidlig 20-årene til oppe i 30-årene. Det er også mye av grunnen til at mange kvinnfolk ikke liker Tinder, nettopp fordi det er for mange som swiper på de og de vet at veldig mange kun er der for å tømme seg ELLER at personene de matcher med ikke legger noe innsats i å bli kjent med de.

De fleste attraktive damer kan få en date eller to med en kjekk mann på tinder. 99% av menn klarer ikke å få en date med en pen dame på Tinder.

Denne mannen vil ikke binde seg til en dame når han kan få ny dame hver uke.

Resultat damer blir lurt og får kun knull. De vil ikke ta til takke med Ola snekker, når de i sitt hode tror de har sjanse på forhold med Jens advokat.

Jeg selv som mann kastet bort 5 år på Tinder fra jeg var 25-30 år. Det resulterte i 3 dates og ingen forhold.

Får du ikke likes og dates på Tinder som mann er det bare å gi opp.

IRL har jeg mye bedre hell.

Anonymous poster hash: 7b118...5b1

Lenke til kommentar

Dating og forhold er vanskelig i dag. Det er ikke akkuratt noe å skamme seg over å ikke få noen dates som mann.

For det er statistiske ulemper i dag. Om du bor på bygda eller i småbyer burde en komme seg til byene, særlig Oslo. Fordi der er det flere damer. Som regel ligger kjønnsfordelingen på 0,9 dame pr mann (mellom 25-35) i småbyer, enda verre på bygda.

Når en også tar med det dritet at mange damer blir alenemødre og ikke lenger er på markedet (de gidder ikke). Høy innvandring av menn, som tuller til kjønnsbalansen mer.

Så noe folk sjeldent tenker på. At en synkende befolkning er en ulempe for menn, fordi menn som oftest blir i lag med litt yngre kvinner. Jeg er en del av en stor generasjon mellom 1990 og 1993. Vi sliter fordi de som er født senere er så mye færre.

Det en må gjøre er at en er der kvinnene er (også mtp sosiale aktiviteter)+ at en trener hardt og kontinuerlig utvikler seg selv (ta tak i emosjonelle problem, bli smartere, bli en mer interessant person). Det er eneste løsningen.

Endret av qwerty11
  • Liker 3
Lenke til kommentar
4 minutes ago, qwerty11 said:

Det en må gjøre er at en er der kvinnene er + at en trener hardt og kontinuerlig utvikler seg selv (ta tak i emosjonelle problem, bli smartere, bli en mer interessant person). Det er eneste løsningen

Blir det flere kvinner av dette?

Jeg tror det eneste som skjer av dette er at kvinnene hever lista enda et par hakk. 

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

La meg stemme banjo'n å dra ei litta låt. Syng med om du ikke er i stemmeskiftet. (Melodi Musevisa)

"Hvis livet ditt er vanskelig og alt er bare drit. Så veit du vel hvor dassen er og ta'rei en tur dit. 

Så fisker du fram laksen og tenker på no' flott. Å røsker snoppen helt til alt er kjekt og godt. 

Heisann og hoppsann - kvelden den ble fin. 

Og husk å vaske henda hvis det skulle bli no' klin." 

Jadda! 

  • Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
kremt skrev (Akkurat nå):

Blir det flere kvinner av dette?

Jeg tror det eneste som skjer av dette er at kvinnene hever lista enda et par hakk. 

Nei, det hjelper ikke akkurat å bli en fantastisk person om du bor i en småby med 0,7 kvinner pr mann. Da må 30 prosent være single uansett. Da hjelper det bare å reise til en plass med flere kvinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 7b118...5b1 skrev (28 minutter siden):

Jeg selv som mann kastet bort 5 år på Tinder fra jeg var 25-30 år. Det resulterte i 3 dates og ingen forhold.

Får du ikke likes og dates på Tinder som mann er det bare å gi opp.

IRL har jeg mye bedre hell.

Men det er også litt av poenget mitt, mulig jeg ikke er helt tydelig på det så det er nok min feil. Mannfolk liker ikke tinder fordi de ikke får likes/matches. Kvinnfolk liker ikke tinder fordi de får for mange (kan være overveldende), og mange av de de matcher med er useriøse, creeps eller verre. Resultatet er at begge sider har problemer med tinder, og de dårlige eksemplene som dras fram av 'stuck-up bitches' og 'fuckboys' er en minoritet fra begge sidene.

Derfor vil du ha bedre hell IRL. Fordi folk flest vil møtes der. Og derfor er ikke dating-markedet så ille som det påstås i mange av trådene. Dating-markedet er der. Man må bare se litt lengre enn hvem man swiper på på tinder.

Derfor er det ikke et problem med at damer er narsissistiske i Norge. Det kan kanskje oppleves slik om man kun sitter på Tinder, men jeg mener at det ikke er et generelt problem. Narsissistisk oppførsel finnes på begge sidene. Man har også mannfolk som klager på dating-livet fordi de ikke får en 9/10 dame når de selv ser ut som de kunne hatt hovedrolle i Lange Flate Ballær.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så forsiden til sjokkbladet.no for noen mnd siden og lukket bare fanen igjen.

Du får faktisk lastet ned en extension til webleseren som fikser overskriftene realtime via kunstig intelligens, så det blir mye mer informativt enn de elendige clickbait greiene som gjøres på desken. sjokkbladet selv er jo selvfølgelig uenig i dette sjokkerende nok (lol).

Personlig så leser jeg ikke dem lengre p.g.a at de velger disse lavpanna krampetrekningene av tabloidtriks.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...