Gå til innhold

Vil at The Elder Scrolls VI blir «den ultimate fantasy-simulatoren»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4 hours ago, Guybrush 3pwood said:

Og nei, spillet skulle aldri ha blitt annonsert på det tidspunktet det ble, alt for tidlig å annonserer et spill 7-8 år før det skal komme ut. Bethesda, du Bethesda.

Egentlig veldig atypisk de. Skyrim og Fallout 4 ble begge annonsert under et år før de kom ut (sistnevnte var vel nærmere et halv år før) 

Endret av saywhat
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev:

Det blir helt garantert et spill for neste generasjon konsoll så langt unna som det er. Nå skal det først bli morsomt å se om Starfield leverer. Og nei, spillet skulle aldri ha blitt annonsert på det tidspunktet det ble, alt for tidlig å annonserer et spill 7-8 år før det skal komme ut. Bethesda, du Bethesda.

Du bør ikke lure på om Starfield kommer til å levere , Skyrim og Fallout funket jo 😉 . Endel bugs ja , må nok modnes,,ja litt . Men vil uten tvil bli århundrets mest solgte spill på Steam .
Lenke til kommentar
Heradon skrev (12 minutter siden):

Vi får håpe det. Det er fascinerende at de har klart å få lage en egen AI-mod til et gammelt spill som Skyrim. 

 

Veldig imponerende det der, hvis noen moddere klarer å implentere dette blir det sykt skuffende om ikke Bethesda inkluderer noe lignende. Største problemet er at det er en løpende kostnad av å ha noe sånt, men nå er jo Microsoft øverste eier av Bethesda - så da er alt mulig. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (1 time siden):
Guybrush 3pwood skrev (5 timer siden):

Det blir helt garantert et spill for neste generasjon konsoll så langt unna som det er. Nå skal det først bli morsomt å se om Starfield leverer. Og nei, spillet skulle aldri ha blitt annonsert på det tidspunktet det ble, alt for tidlig å annonserer et spill 7-8 år før det skal komme ut. Bethesda, du Bethesda.

Du bør ikke lure på om Starfield kommer til å levere , Skyrim og Fallout funket jo 😉 . Endel bugs ja , må nok modnes,,ja litt . Men vil uten tvil bli århundrets mest solgte spill på Steam .

Ja, gleder meg som en unge og tror at det blir veldig bra. Blodfan av Elder scrolls serien og Fallout. Spilt gjennom det meste der. Digger No mans sky også :) 

Må snart gå å se om jeg finner Xboxen under støvet, vet ikke hvor jeg satte den, er så lenge siden 🤭

Lenke til kommentar
MrL skrev (45 minutter siden):

Veldig imponerende det der, hvis noen moddere klarer å implentere dette blir det sykt skuffende om ikke Bethesda inkluderer noe lignende. Største problemet er at det er en løpende kostnad av å ha noe sånt, men nå er jo Microsoft øverste eier av Bethesda - så da er alt mulig. 

Microsoft har også sagt at de skal fokusere på AI, og et spill der en kan holde en fornuftig og sammenhengende samtale med NPCene vil jo være en fantastisk reklame for denne teknologien. Uansett må en nok forberede seg på å betale for et abonnement for slike ting. Er nok ingen sjanse for at Microsoft drfter serevere i 10+ år helt gratis.

Dette er en teknologi som er alt for revolusjonerende til å ikke bli brukt en gang i fremtiden, og hvordan det skal løses rent praktisk blir nok diskutert i kulissene allerede nå. Jeg gleder meg allerede. :)
 

Lenke til kommentar
Splitter skrev (4 minutter siden):

Microsoft har også sagt at de skal fokusere på AI, og et spill der en kan holde en fornuftig og sammenhengende samtale med NPCene vil jo være en fantastisk reklame for denne teknologien. Uansett må en nok forberede seg på å betale for et abonnement for slike ting. Er nok ingen sjanse for at Microsoft drfter serevere i 10+ år helt gratis.

Dette er en teknologi som er alt for revolusjonerende til å ikke bli brukt en gang i fremtiden, og hvordan det skal løses rent praktisk blir nok diskutert i kulissene allerede nå. Jeg gleder meg allerede. :)
 

Det er det jeg tenker og. I utg. burde det koste penger, men Microsoft har faktisk sponset MSFS som allerede streamer fra en petabyte database, modellerer vær og bruke AI stemmeteknologi fra Azure - helt uten månedtlige kostnader. Så det finnes et lite håp at de kan gjøre noe lignende med ES.  

Lenke til kommentar
MrL skrev (1 time siden):

Det er det jeg tenker og. I utg. burde det koste penger, men Microsoft har faktisk sponset MSFS som allerede streamer fra en petabyte database, modellerer vær og bruke AI stemmeteknologi fra Azure - helt uten månedtlige kostnader. Så det finnes et lite håp at de kan gjøre noe lignende med ES.  

Ja, forhåpentligvis finner de en måte å løse det på. Det ville iallfall være veldig synd om fremtidens nostalgikere ikke kunne spille favoritt-spillene sine fordi AI-serverne var nede. 

Det skal iallfall bli utrolig spennende å se hvordan spillene i fremtiden vil utnytte den nye teknologien. Både når det gjelder grafikk, og ikke minst AI, tror jeg vi spill-interesserte har mye og glede oss til de neste årene. :)

Lenke til kommentar
Fleskelars skrev (13 timer siden):

Aldri noensinne observert en mer klarere fanboy enn han :😜

Vel du har deg selv, konsollhater nr 1, "Spakdyttere" som du kaller oss :p  

Jeg skriver det med nedstøving med humor og glimt i øyet, Xboxen er tilkoblet tv den og har vært det hele tiden. Men alltid kjekt å se på reaksjonene til folk her, samme som du gjør når du skriver om oss spakdyttere sikker? :p

 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...