frohmage Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Salvesen. skrev (7 minutter siden): I ungdommen hadde jeg en eks som dro til Oslo for å studere, hun bodde på ca tilsvarende størrelse i en av de større utleier firmaene. Gikk ikke så mange månedene før hun fikk nok av det livet der og flyttet hjem igjen. Jeg har en eks som bodde på samme adresse og hu flytta til Nesodden.. Om du vil ha gangavstand til regjeringskvartalet er det en finfin hybel for en kjapp "Exit".
Salvesen. Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai frohmage skrev (2 minutter siden): Jeg har en eks som bodde på samme adresse og hu flytta til Nesodden.. Om du vil ha gangavstand til regjeringskvartalet er det en finfin hybel for en kjapp "Exit". Ja vi er ikke alle like, at dette kan kalles fint og bra utsikt er søkt for meg 😛 Bra utsikt for meg er at jeg kan se båtene som kommer inn i havnen samt se flyene som lander på lokal flyplassen. Da har jeg det fint 😛
frohmage Skrevet 23. mai Skrevet 23. mai Salvesen. skrev (11 minutter siden): Bra utsikt for meg er at jeg kan se båtene som kommer inn i havnen samt se flyene som lander på lokal flyplassen. Da har jeg det fint Finnes det virkelig bedre utsikt enn et tre i en bakgård??? Okay, da har vel leiligheten andre kvaliteten en eier setter pris på.
Simen1 Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Salvesen. skrev (På 23.5.2025 den 21.23): 250 laks pr kvm for dette bøttekottet her? Selger minileilighet til over 250.000 per kvadrat – E24 Jeg reagerer på inflasjonen av begrepet leilighet. Det ser ut som et hotellrom. Kan hotellene begynne å kalle rommene for leiligheter nå da? Toroms siden det har to rom, hovedrom og bad..
Salvesen. Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai Simen1 skrev (4 minutter siden): Jeg reagerer på inflasjonen av begrepet leilighet. Det ser ut som et hotellrom. Kan hotellene begynne å kalle rommene for leiligheter nå da? Toroms siden det har to rom, hovedrom og bad.. Ja helt syke tilstander. Ikke hems engang. Vill si det er verre enn 90% av hotel rommene jeg har bodd på. Og det er mye rart!
rabler Skrevet 28. mai Skrevet 28. mai 20 minutes ago, Simen1 said: Jeg reagerer på inflasjonen av begrepet leilighet. Det ser ut som et hotellrom. Kan hotellene begynne å kalle rommene for leiligheter nå da? Toroms siden det har to rom, hovedrom og bad.. Et hotellrom kommer jo med rengjøring og ofte også frokost så jeg vet hva jeg hadde foretrukket 😄
kremt Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Betalte 3.26 mill for 16 kvadrat leilighet i Oslo Da har det vel offisielt passert 200 tusen per m2.
Simen1 Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Hva da? Rekorden? Det vil overraske meg om det der er rekord. 1
kremt Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Jeg sa ingenting om noen rekord. Artikkelen tar bare for seg det generelle prisnivået på sentrale, små leiligheter i hovedstaden.
Salvesen. Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni kremt skrev (9 minutter siden): Jeg sa ingenting om noen rekord. Artikkelen tar bare for seg det generelle prisnivået på sentrale, små leiligheter i hovedstaden. Ligger en til 250 over, den er dog ikke solgt(åpenbart) den ble solgt for nesten samme sum i 2023 utrolig nok! Giga tap på eieren her...
Yosemite Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni Kvadraturen er så sentralt som en kan få det i Oslo, men det er ikke et spesielt attraktivt boligområde. Lys og lekker leilighet med 2,94 takhøyde og store vindusflater | Pusset opp i 2024 med smarte løsninger | Sentralt!
Simen1 Skrevet 8. juni Skrevet 8. juni kremt skrev (1 time siden): Jeg sa ingenting om noen rekord. Artikkelen tar bare for seg det generelle prisnivået på sentrale, små leiligheter i hovedstaden. Hva er det da som offisielt har passert 200 tusen per m2 da? Det generelle prisnivået på sentrale små leiligheter i Oslo? Da trengs det i så fall litt mer statistisk grunnlag enn étt eksempel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå