Gå til innhold

Vanlige folk har ikke råd til bolig i Oslo

Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp

Anbefalte innlegg

Skrevet
Salvesen. skrev (7 minutter siden):

I ungdommen hadde jeg en eks som dro til Oslo for å studere, hun bodde på ca tilsvarende størrelse i en av de større utleier firmaene. Gikk ikke så mange månedene før hun fikk nok av det livet der og flyttet hjem igjen.

Jeg har en eks som bodde på samme adresse og hu flytta til Nesodden.. 

Om du vil ha gangavstand til regjeringskvartalet er det en finfin hybel for en kjapp "Exit".

Videoannonse
Annonse
Skrevet
frohmage skrev (2 minutter siden):

Jeg har en eks som bodde på samme adresse og hu flytta til Nesodden.. 

Om du vil ha gangavstand til regjeringskvartalet er det en finfin hybel for en kjapp "Exit".

Ja vi er ikke alle like, at dette kan kalles fint og bra utsikt er søkt for meg 😛  Bra utsikt for meg er at jeg kan se båtene som kommer inn i havnen samt se flyene som lander på lokal flyplassen. Da har jeg det fint 😛

Skrevet
Salvesen. skrev (11 minutter siden):

Bra utsikt for meg er at jeg kan se båtene som kommer inn i havnen samt se flyene som lander på lokal flyplassen. Da har jeg det fint

Finnes det virkelig bedre utsikt enn et tre i en bakgård???  Okay, da har vel leiligheten andre kvaliteten en eier setter pris på.

Skrevet
Simen1 skrev (4 minutter siden):

Jeg reagerer på inflasjonen av begrepet leilighet. Det ser ut som et hotellrom. Kan hotellene begynne å kalle rommene for leiligheter nå da? Toroms siden det har to rom, hovedrom og bad..

Ja helt syke tilstander. Ikke hems engang. Vill si det er verre enn 90% av hotel rommene jeg har bodd på. Og det er mye rart! 

Skrevet
20 minutes ago, Simen1 said:

Jeg reagerer på inflasjonen av begrepet leilighet. Det ser ut som et hotellrom. Kan hotellene begynne å kalle rommene for leiligheter nå da? Toroms siden det har to rom, hovedrom og bad..

Et hotellrom kommer jo med rengjøring og ofte også frokost så jeg vet hva jeg hadde foretrukket 😄

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sa ingenting om noen rekord. Artikkelen tar bare for seg det generelle prisnivået på sentrale, små leiligheter i hovedstaden. 

Skrevet
kremt skrev (9 minutter siden):

Jeg sa ingenting om noen rekord. Artikkelen tar bare for seg det generelle prisnivået på sentrale, små leiligheter i hovedstaden. 

Ligger en til 250 over, den er dog ikke solgt(åpenbart) den ble solgt for nesten samme sum i 2023 utrolig nok! Giga tap på eieren her...

Skrevet
kremt skrev (1 time siden):

Hva er det da som offisielt har passert 200 tusen per m2 da? Det generelle prisnivået på sentrale små leiligheter i Oslo? Da trengs det i så fall litt mer statistisk grunnlag enn étt eksempel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...