Gå til innhold

Hente stor pakke


LokALeX

Anbefalte innlegg

Hei. Dette er kanskje et dumt spørsmål.

Men er det noen som har forslag eller tips til hvordan jeg kan hente to store pakker på posten uten bil?

Dette er målene på pakkene

Vekt: 28,4 kg Dimensjoner: 76 x 51 x 32 cm

Vekt: 13,9 kg Dimensjoner: 52 x 31 x 23 cm

Altså ganske stort med samlet vekt på over 40kg.

Jeg bestilte på finn og med hjemlevering men de ble sendt til et utleveringssted i steden..J***a kjedelig når man ikke har bil.

Vurderte å hente de hver for seg men bare det kan bli tungt.. Hentet en pakke på 12kg for ikke lenge siden å det var slitsomt nok. Da måtte jeg ta med en bag å legge varene i men det er slitsomt når man sliter med vond rygg.

 

Dette er et seriøst spørsmål, å det å ta det i taxi er uaktuelt da økonomien ikke er på topp om dagen.

 

 

 

 

Endret av LokALeX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært deg så ville jeg i dette tilfellet prøvd å se om jeg kunne "forhandlet" frem en tjeneste fra en av naboene i form av at de kan stille med egen bil og bli med å hente.

Når det er sagt, så har du jo bestilt hjemlevering og ikke fått den tjenesten du har betalt for. Så her kan det hende du egentlig burde ta en telefon og høflig krevd den tjenesten du faktisk har betalt for.

Lenke til kommentar

Posten tilbyr hjemkjøring fra hentested.

Sitat

Videresend hjem fra hentested

Noen ganger kan det hende at du har fått en pakke levert til hentestedet ditt, men så vil du heller ha den levert hjem. Det er selvsagt mulig å løse. Du kan bestille omlevering av pakken og få den levert på døren.

https://www.posten.no/enklere-hverdag/slik-far-du-pakkene-dine-enkelt-levert

Det høres ut som du allerede har betalt for hjemlevering, og da blir det jo ikke riktig at du skal betale en gang til for den tjenesten. Ta kontakt med posten, så hjelper de deg forhåpentligvis med å løse dette uten noen ekstra kostnad. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...