Gå til innhold

«Joggebukse» til kontorjobben


Anbefalte innlegg

Hei

Jobber som «konsulent» og elsker komfortable gråjoggebukser (dårlig match, jeg veit), type litt baggy Nike opplegg med god plass til alt. Men nå har jo prisene på disse som før kosta 399 endt opp på 599 og jeg tenker at da kan jeg kanskje utvide horisonten bittelitt. 

 

Så jeg er på jakt etter veldig comfy bukser, som kan brukes på jobb, men som er lette, ledige og luftige. Ingen jeans jeg noen sinne har prøvd funket tross løfter fra selgeren.

 

Noen tips?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hellner Vassara Pants hos Fjellsport er kanskje den beste joggebuksen jeg har prøvd - god passform som er løs og ledig, men avlikevel en atletisk passform (brukte nike og puma før men skal jeg ha de lange nok blir de såpass store i livet at det er plass til 2).

Fjellsport har 30% på første kjøp om du blir medlem og kjører ellers tilbud på disse med jevne mellomrom - jeg ventet til de var på halv pris og kjøpte 15 stk.

https://www.fjellsport.no/herreklaer/bukser/treningsbukser-og-tights/hellner-vassara-pants-men-black-beauty

Lenke til kommentar
Kakkelfant skrev (12 minutter siden):

ellner Vassara Pants hos Fjellsport er kanskje den beste joggebuksen jeg har prøvd - god passform som er løs og ledig, men avlikevel en atletisk passform (brukte nike og puma før men skal jeg ha de lange nok blir de såpass store i livet at det er plass til 2).

Fjellsport har 30% på første kjøp om du blir medlem og kjører ellers tilbud på disse med jevne mellomrom - jeg ventet til de var på halv pris og kjøpte 15 stk.

https://www.fjellsport.no/herreklaer/bukser/treningsbukser-og-tights/hellner-vassara-pants-men-black-beauty

He he, tror ikke disse buksene fungerer om du skal møte kunder altså :)

Treffer man på den litt konservative typen er nok joggebukser eller shorts "no bueno"

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (På 15.7.2023 den 12.33):

Sjekk ut buksene fra Shaping New Tomorrow.

Etter å ha testet disse klarer jeg ikke lenger å bruke vanlige jeans eller dressbukser. Det samme gjelder de jeg kjenner som har kjøpt det 😃. Skrevet test her:

https://pulssonen.no/shaping-new-tomorrow-test/

Jeg har ikke så mye til overs for nettsider som later som de tester produkter, men egentlig fungerer som ren reklamekanal med provisjon (og derav bare gode reviews). Men jeg skal legge dem i listen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Zepticon skrev (53 minutter siden):

Jeg har ikke så mye til overs for nettsider som later som de tester produkter, men egentlig fungerer som ren reklamekanal med provisjon (og derav bare gode reviews). Men jeg skal legge dem i listen :)

Og du mener jeg gjør det? I så fall får du bare tro det 🙂

Det synes jeg rett og slett er frekt og ubegrunnet. Her har jeg også kjøpt bukser selv, så det blir bare dumt.

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
^fmj skrev (3 timer siden):

Malwarebytes blokkerte "pixel-install.me" da jeg gikk inn på linken. Usikker på hva det er, men neppe noe bra.

Mulig de bruker noe tredjepartsprogramvare som blir blokkert av malwarebytes, men har bestilt flere ordrer fra de og kan bekrefte at det er legit. Org og tlf er også troverdig.

Endret av oddeh
Lenke til kommentar
oddeh skrev (44 minutter siden):

Mulig de bruker noe tredjepartsprogramvare som blir blokkert av malwarebytes, men kan har bestilt flere ordrer fra de og kan bekrefte at det er legit. Org og tlf er også troverdig.

Ditto, kjenner til selskapet. De holder til i min by og jeg kjenner innehaverene. Seriøse folk.

Lenke til kommentar
55 minutes ago, torbjornhb said:

Og du mener jeg gjør det? I så fall får du bare tro det 🙂

Det synes jeg rett og slett er frekt og ubegrunnet. Her har jeg også kjøpt bukser selv, så det blir bare dumt.

Nei, pulssonen.no gjør det, ikke shapingnewtomorrow.no som selger buksene.

 

3 minutes ago, Salvesen. said:

Ditto, kjenner til selskapet. De holder til i min by og jeg kjenner innehaverene. Seriøse folk.

pulssonen.no eller shapingnewtomorrow.no?

Lenke til kommentar
process skrev (3 minutter siden):

Nei, pulssonen.no gjør det, ikke shapingnewtomorrow.no som selger buksene.

 

pulssonen.no eller shapingnewtomorrow.no?

Pulssonen.no er det jeg som driver. Hvis du tror jeg later som jeg tester produkter så gjør du rimelig dårlig research. Orker ikke engang å bruke tid på sånne folk🙂

Endret av torbjornhb
Lenke til kommentar
1 minute ago, torbjornhb said:

Pulssonen.no er det jeg som driver. Hvis du tror jeg later som jeg tester produkter så gjør du rimelig dårlig research. Orker ikke engang å bruke tid på sånne folk🙂

Da håper jeg du kan ta imot konstruktive tilbakemeldinger. Språket og superlativene som benyttes gjør at det ringer varselsklokker hos meg. Det finnes knapt "cons" i vurderingene. Det fremstår som ren markedsføring og jeg begynner å tenke over hvilke insentiver som finnes til å ha en slik side.

Du kan godt droppe å bruke tid på meg, men det er slik nettsiden fremstår for meg.

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
oddeh skrev (1 time siden):

Mulig de bruker noe tredjepartsprogramvare som blir blokkert av malwarebytes, men kan har bestilt flere ordrer fra de og kan bekrefte at det er legit. Org og tlf er også troverdig.

Siden er sikkert grei, men ugreit med potensielt malware. Nå aner jeg ikke hva dette er, men de burde kanskje få beskjed?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...