Gå til innhold

Mat som tåler varme til festival?


Anbefalte innlegg

Skal på festival, skal ta med primus, stekepanne og kjele. Noen tips til 2-3 middager som kan lages av mat som ikke trenger kjøling?

Trenger ikke tenke på plass, vekt osv. Bilen vi kjører til festival parkeres rett ved siden av der vi camper. 

Kommer langt med saltet og røkt bacon, pasta og et glass med pastasaus, Men noe særlig mer har jeg ikke kommet på. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eriksendrul skrev (23 minutter siden):

Skal på festival, skal ta med primus, stekepanne og kjele. Noen tips til 2-3 middager som kan lages av mat som ikke trenger kjøling?

Trenger ikke tenke på plass, vekt osv. Bilen vi kjører til festival parkeres rett ved siden av der vi camper. 

Kommer langt med saltet og røkt bacon, pasta og et glass med pastasaus, Men noe særlig mer har jeg ikke kommet på. 

Steker du kjoettdeigen hjemme, saa baade veier den mindre og holder lengre.

Spam skinke.

Hvitt kaffepulver, ( toerrmelk ) til melk i varmmaten.

Toro fruktsuppe, med havregryn, til frokost.

Endret av Karltorbj
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
On 6/30/2023 at 11:04 AM, Psykake said:

Kjøp Real Tikka Masala hos XXL på tilbud til 49 kroner. Det er meget billig for nesten 600 kcl pr porsjon.

Dette er under 1/2 pris av det f.eks Kiwi tar for frysetørret turmat. Riktig nok brandet med Gilde, men tror nok det er Real som lager det, muligens med råvarer fra Gilde. Har ikke nilest på den skrukkete pakningen.

Edit: Sjekket når jeg var innom sist og det er Nortura som står bak produktet med Gilde som merkevare. Det står også på pakken at det er produsert i Norge for Nortura, så holder fremdeles en knapp på Real turmat som produsent.

Endret av vidor
Lenke til kommentar
Eriksendrul skrev (På 29.6.2023 den 21.04):

Skal på festival, skal ta med primus, stekepanne og kjele. Noen tips til 2-3 middager som kan lages av mat som ikke trenger kjøling?

Trenger ikke tenke på plass, vekt osv. Bilen vi kjører til festival parkeres rett ved siden av der vi camper. 

Kommer langt med saltet og røkt bacon, pasta og et glass med pastasaus, Men noe særlig mer har jeg ikke kommet på. 

Polarbrød. Smør. Leverpostei på boks. Nugatti.

Ritz kjeks og smør.

Slår sjelden feil. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...