Gå til innhold

Sniktitt: Diablo IV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg villt til spillet kommer ut.
Når det kommer til Barbarian så var den klassen latterlig svak i motsetning til fks scorcerer, særlig på bosser der man sto bærmest låst og måtte ta i mot kraftige slag uten mulighet å komme seg bort. Heldigvis så de tatt rask kritikk og den vil bli buffet til betaen i morgen.

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvilken beta forfatter har spilt. Malingen ser svært flott ut, men systemet under imponerer lite.

Ta skilltreet i Diablo 4. Mer skreddersydde karakterer? På hvilken måte? Velge mellom 3% dodge eller 10% shout duration (på shout med 4 sec duration...wow).

Etter å ha sett på skilltreet til diablo 4 synes jeg det for det meste var grinende kjedelig. Jeg så faktisk lengtende tilbake på den større variasjonen i diablo 3. Og det trodde jeg ALDRI jeg skulle si. Og når man sammenligner det med den eksplosjonen av kreativitet som finnes i mindre prosjekter som f.eks. Last Epoch, så kan man lure på hvor pengene har blitt av i Diablo 4.

Det SER fantastisk ut, det skal det ha. Iallefall miljøet, og atmosfæren er 10/10, der slår det Diablo 3 loddrett ned i støvlene. Men bortsett fra den åpenbart høye produksjonsverdien...så er jeg for det meste skuffet etter den EA betaen.

Endret av BeThomas
Lenke til kommentar
BeThomas skrev (2 timer siden):

Jeg lurer på hvilken beta forfatter har spilt. Malingen ser svært flott ut, men systemet under imponerer lite.

Ta skilltreet i Diablo 4. Mer skreddersydde karakterer? På hvilken måte? Velge mellom 3% dodge eller 10% shout duration (på shout med 4 sec duration...wow).

 

Jer er litt enig, det blir litt tvunget spillestil og lite valgfrihet. Men nå skal jeg innrømme at jeg ikke har spilt de andre spillene noe mer enn diablo 3 i noen timer. Men jeg er enig i det du skriver. Om det vil ha noen stor innvirkning på meg som ikke er så inne i dette vet jeg ikke, jeg kommer nok til å kose meg uansett. 

Lenke til kommentar

Blir jo paragon fra lvl 50 og rimelig mange aspects å linke til items. Så jeg trur det vil bli en del muligheter til å skreddersy, men gjenstår å se selvsagt. 

Jeg ble veldig positivt overrasket, hadde kanskje litt lave forventninger, men synes det er kjipt at det bare er 5 active skills. Legger veldig opp en basic + en core og at man bygger rundt det. Frykter det kan bli kjedelig i lengden.

Lenke til kommentar

Spilte i 1,5 timer. Slo av og krevde refund... Ekstremt skuffet.

D1 bra, D2 bra, D3 ok, D immortal... Trenger jeg engang kommentere...

D4... Ny vri på immortal? Også påtvunget MMO.... Nei takk.

Altid spilt Diablo for single player content... Men dette her... nei, nei og atter nei...

Plukker det opp den dagen det enten kommer gratis på Epic eller koster 2 - 3 dollar.

Lenke til kommentar

Jeg var ekstremt hyped for Diablo IV. Og jeg må si jeg er ganske skuffet.

Jeg synes også det sier litt at vi ikke engang har en Diablo IV-tråd på forumet som er aktiv.

Det er mye bra ved spillet, men det negative er veldig negativt.
 

  • Alltid online burde ikke være en greie i det som essensielt er et single player spill. Dette er dermed som DRM å regne.
  • Jeg liker ikke å se andre mennesker løpe rundt i verdenen hvor jeg er helten, og jeg har ingen interesse av å spille med fremmede. Vil jeg spille med folk så spiller jeg med venner. Her var faktisk Diablo III bedre - og Diablo Immortal en total flustercuck.
  • Karakterbegrensningen på 10 karakterer er tilbake. Hva faen er poenget med det? De har lagd skill trees med tusenvis av forskjellige kombinasjoner av karaktermuligheter, og så begrenser man det til 10? Eneste måten å variere på er å starte nye sesongkarakterer hver tredje måned.
  • Skalering og klassebalanse er ikke bra. Dette kan dog fikses på.
  • Det er også litt snåle ting jeg biter meg fast i. F.eks hvorfor er det så mange ville dyr som ikke er farlige (rådyr og kråker osv.) i verden? Hvorfor er det så mange mennesker (også NPC) overalt? Burde ikke demonene ha revet dem i filler for lengst? De gjør at verden ikke føles farlig. Den er litt for bebodd. Byene er også svært nærme hverandre. Når man først skal ri hest burde de være lengre unna hverandre. Så hadde det vært bedre å ha waypoints in the middle of nowhere.

Kunne sikkert sagt mer, men... sitter litt skuffa igjen ja. Det føles som to steg fremover og ett tilbake som lett kunne vært ungått.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spent på om de klarer å luke ut alle disconnectsa, for det var veldig mange ulike som låste deg ute.

De har en god jobb å gjøre og alt for dårlig tid. I tillegg vanskelig å si hvordan class tuninga er, så langt virker Necro / Sorcerer å være desidert best. Deretter Rogue, så Druid/Barbarian.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...