Gå til innhold

Starfield utsettes til i høst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guybrush 3pwood skrev (28 minutter siden):

Selvfølgelig er det utsatt, noe annet ville vært et mirakel. Jaja, da kan Xboxen støve ned noen måneder til. Hadde solgt den hadde det ikke vært for Starfield. Den har skuffet stort til nå.

Jeg har hatt stor glede av den. Gamepass er fantastisk. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (58 minutter siden):

Selvfølgelig er det utsatt, noe annet ville vært et mirakel. Jaja, da kan Xboxen støve ned noen måneder til. Hadde solgt den hadde det ikke vært for Starfield. Den har skuffet stort til nå.

Ikke interessert i Hi-Fi Rush eller Redfall? 

2022 var et dårlig år for Xbox/Bethesda, men 2023 ser heldigvis ut til å bli veldig bra. Det var på tide!

Gleder meg veldig til Starfield jeg også. Det har gått litt for lang tid siden forrige spill fra BGS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr. Pants skrev (1 time siden):

Ikke interessert i Hi-Fi Rush eller Redfall? 

2022 var et dårlig år for Xbox/Bethesda, men 2023 ser heldigvis ut til å bli veldig bra. Det var på tide!

Gleder meg veldig til Starfield jeg også. Det har gått litt for lang tid siden forrige spill fra BGS.

Nei, Redfall er ikke et spill for meg, og heller ikke Hi-Fi Rush. Men skjønner jo at andre kan ha glede av gamepass. Jeg kan jo kun snakke for meg selv. Ta Wo Long: Fallen Dynasty fks, jeg valgte heller å kjøpe Deluxe edition for 1000 kroner på PS5 kontra å abbonere på Gamepass Ultimate å få det "Day 1" der. Billigere å kjøpe det på ps5 for de 1000 kroner faktisk. 
Jeg gleder meg også veldig til Starfield! 

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar

Er det første store Bethesda spillet under MS, så dette burde finpusses så mye som mulig. Dette skal jo liksom vise frem hvorfor det er så bra at MS kjøpte Bethesda og vise kvalitetsekslusiver som skal gå imot Sony og Ninty sine. SÅ like så greit de pusser på det. Blir jo bra for gameren til slutt og (håper jeg).

Blir ikke noe VR versjon desverre, men sånn er det nå. For holde meg til NMSVR.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Mr. Pants skrev:
Guybrush 3pwood skrev (58 minutter siden):

Selvfølgelig er det utsatt, noe annet ville vært et mirakel. Jaja, da kan Xboxen støve ned noen måneder til. Hadde solgt den hadde det ikke vært for Starfield. Den har skuffet stort til nå.

Ikke interessert i Hi-Fi Rush eller Redfall? 

2022 var et dårlig år for Xbox/Bethesda, men 2023 ser heldigvis ut til å bli veldig bra. Det var på tide!

Gleder meg veldig til Starfield jeg også. Det har gått litt for lang tid siden forrige spill fra BGS.

HF Rush ser ut som et artig spill i noen timer, men langt ifra nok for å skaffe en XsX eller abonere på GB. RedFall ser grusomt kjedelig ut. Men enig at Bethesda/MS ser bedre ut i år, men Strafield ser ikke ut til å være noe jeg hoppper i taket for heller. For se om et år eller to.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg skrev (23 timer siden):

HF Rush ser ut som et artig spill i noen timer, men langt ifra nok for å skaffe en XsX eller abonere på GB. RedFall ser grusomt kjedelig ut. Men enig at Bethesda/MS ser bedre ut i år, men Strafield ser ikke ut til å være noe jeg hoppper i taket for heller. For se om et år eller to.

Nei, det er for så vidt greit at du mener at Hi-Fi Rush ikke er god nok grunn til å skaffe XSX. ...men nå svarte jeg på et innlegg fra en som allerede har maskinen. 
 

Guybrush 3pwood skrev (På 8.3.2023 den 20.55):

Nei, Redfall er ikke et spill for meg, og heller ikke Hi-Fi Rush. Men skjønner jo at andre kan ha glede av gamepass. Jeg kan jo kun snakke for meg selv. Ta Wo Long: Fallen Dynasty fks, jeg valgte heller å kjøpe Deluxe edition for 1000 kroner på PS5 kontra å abbonere på Gamepass Ultimate å få det "Day 1" der. Billigere å kjøpe det på ps5 for de 1000 kroner faktisk. 
Jeg gleder meg også veldig til Starfield! 

Fair enough. Smaken er som baken. Jeg synes Hi-Fi Rush var et friskt pust, i hvert fall. Dog litt mer avventende når det gjelder Redfall. Føler det kanskje er et spill som er mye bedre å spille enn å se på.

Håper du ikke betalte 1000kr for Wo Long, forresten. Det koster 850 på Xbox.

Lenke til kommentar
Randalf the Black skrev (10 timer siden):

I pappaperm i September.. Så det burde være masse tid til overs til spilling.

Kan da ikke være sååååå tidkrevende å passe på en baby, eller?

I pappaperm nå, prøver å få spilt litt når poden sover, så dvs ca 1 time spilling hver dag😂 Må så klart få gjort alt annet som skal gjøres i huset når han sover😅

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...