Gå til innhold

Formel 1 - 2023

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
nebrewfoz skrev (14 timer siden):

Vet ikke helt hva jeg mener om det Duracell-batteriet på toppen der ...

Lurer på hvordan det påvirker tyngdepunktet, når batteriet er plassert så høyt oppe. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Alfa var en av de siste som ville vise bilen sin i 2022, men de første som viser den i 2023. Gulv designet er hvertfall interessant

Bilde

Bilde

Ville ikke kommet borti gulvet der med dekkene mine :p

Endret av Evil-Duck
Skrevet (endret)

Hadde vært kult om McLaren kom med full Marlboro-livery som på 90 tallet. Men det er nok ikke så kult å bli assosiert med et sigarett-merke nå lengre.

Endret av Bytex
Skrevet

Gulf livery'en McLaren kjørte i Monaco 2021 er feteste livery'en som har sittet på noen formel 1 bil. Er det lov å håpe på en lignende special livery på Williams bilen i år? 😍

McLaren to run one-off livery for Monaco Grand Prix, using iconic Gulf  colour scheme | Formula 1®

Skrevet
Evil-Duck skrev (11 timer siden):

Til tross for at jeg virkelig hater tittel sponsoren

Hva er det og hva har de gjort? 

Bytex skrev (2 timer siden):

Hadde vært kult om McLaren kom med full Marlboro-livery som på 90 tallet. Men det er nok ikke så kult å bli assosiert med et sigarett-merke nå lengre.

Bytt ut marlboro med smoking kills 😉

Skrevet

Frem til jeg begynte å følge med på F1 igjen for 2-3 år siden assosierte jeg McLaren med Marlboro. Så den kommer nok ikke tilbake 😛

Skrevet

Mercedes går for en nesten ren karbon fiber livery i år :p.  Ser og at de fortsatt satser på zero sidebod konseptet sitt, med mindre de ruller ut med et helt annet design til pre season testing slik de gjorde i fjor. 

• Liker 2
Skrevet

Det er utrolig at Ferrari klarte å lage en enda mer sexy bil i år enn i fjor. Definitivt den peneste bilen av alle hittil og kanskje den peneste Formel 1-bilen noensinne, i alle fall i moderne tid. Jeg likte dog fjorårets litt rød-farge bittelitt bedre, men får se hvordan det blir under sending. Kanskje like greit at den er litt lysere nå som alle de andre blir veldig mørk.

Sånn livery-messig så har Mercedes helt klart det kuleste designet. Digger at de går tilbake til svart, og de fargede linjene ser bra ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...