Gå til innhold

Høstens største spill lever opp til forventningene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Politebro skrev (5 timer siden):

Storyen og karakterene er bra i det forrige spillet. Combaten var stiv og litt kjedelig så det var kjipt å høre hvor lite utviklerene har gjort her. Får vente til spillet kommer til ps+

Tror nok dette blir ganske likt forgjengeren men likte den veldig godt. For de som liker slik filming der kameravinkelen "aldri klippes", dere må se en film som heter 1917. Helt unik film og meget god sådan.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
1 hour ago, Guybrush 3pwood said:

Tror nok dette blir ganske likt forgjengeren men likte den veldig godt. For de som liker slik filming der kameravinkelen "aldri klippes", dere må se en film som heter 1917. Helt unik film og meget god sådan.

Mer av det samme? Nei takk.. det forrige GoW var rimelig kjedelige greier. I tillegg så er det cross-gen spill for PS4 også, så dermed kan vi se lenge etter en skreddersydd PS5 opplevelse reint grafisk. Så da blir det nok bare samme suppa med marginalt bedre eller samme grafikk. Det står vi fint over.

Hva gjelder 1917, så er jo den klippa til tider. For eksempel så viste jo hele filmen en hel døgnsuklus med både natt- og dag, selv om enkelte sekvenser uansett er imponerende ;) Men nå er det heller ikke eneste filmen som er laga sånn, vi har jo også en Scott Adkins film kalt One Shot (2021) hvor hele filmen er i èn take. Om enn med et litt lavere budsjett :) ..mye lavere budsjett, men god underholdning allikevel

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
aidskake skrev:
1 hour ago, Guybrush 3pwood said:

Tror nok dette blir ganske likt forgjengeren men likte den veldig godt. For de som liker slik filming der kameravinkelen "aldri klippes", dere må se en film som heter 1917. Helt unik film og meget god sådan.

Mer av det samme? Nei takk.. det forrige GoW var rimelig kjedelige greier. I tillegg så er det cross-gen spill for PS4 også, så dermed kan vi se lenge etter en skreddersydd PS5 opplevelse reint grafisk. Så da blir det nok bare samme suppa med marginalt bedre eller samme grafikk. Det står vi fint over.

Hva gjelder 1917, så er jo den klippa til tider. For eksempel så viste jo hele filmen en hel døgnsuklus med både natt- og dag, selv om enkelte sekvenser uansett er imponerende ;) Men nå er det heller ikke eneste filmen som er laga sånn, vi har jo også en Scott Adkins film kalt One Shot (2021) hvor hele filmen er i èn take. Om enn med et litt lavere budsjett :) ..mye lavere budsjett, men god underholdning allikevel

Hvem er "vi"? Du og kompisene? Fint med ulike meninger, men unødvendig med hot takes kun for provokasjonen sin skyld. Å kalle GOW for en suppe blir nærmest å regne som en meningsløst poeng
  • Liker 1
Lenke til kommentar

   aidskake skrev (20 timer siden): 
   Guybrush 3pwood skrev (22 timer siden): 

Tror nok dette blir ganske likt forgjengeren men likte den veldig godt. For de som liker slik filming der kameravinkelen "aldri klippes", dere må se en film som heter 1917. Helt unik film og meget god sådan.

Mer av det samme? Nei takk.. det forrige GoW var rimelig kjedelige greier. I tillegg så er det cross-gen spill for PS4 også, så dermed kan vi se lenge etter en skreddersydd PS5 opplevelse reint grafisk. Så da blir det nok bare samme suppa med marginalt bedre eller samme grafikk. Det står vi fint over.

Hva gjelder 1917, så er jo den klippa til tider. For eksempel så viste jo hele filmen en hel døgnsuklus med både natt- og dag, selv om enkelte sekvenser uansett er imponerende ;) Men nå er det heller ikke eneste filmen som er laga sånn, vi har jo også en Scott Adkins film kalt One Shot (2021) hvor hele filmen er i èn take. Om enn med et litt lavere budsjett :) ..mye lavere budsjett, men god underholdning allikevel

Vis sitat  

Hvem er "vi"? Du og kompisene? Fint med ulike meninger, men unødvendig med hot takes kun for provokasjonen sin skyld. Å kalle GOW for en suppe blir nærmest å regne som en meningsløst poeng

Hva skjer, er du på fylla?

Endret av Guybrush 3pwood
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
2 hours ago, donwang said:

Hvem er "vi"? Du og kompisene? Fint med ulike meninger, men unødvendig med hot takes kun for provokasjonen sin skyld. Å kalle GOW for en suppe blir nærmest å regne som en meningsløst poeng

"Vi", er i dette tilfellet alle gamere som ikke får en skreddersøm for PS5, som virkelig kunne ha blitt bra, i all den tid GoW har pushet grafikk på konsollen, i hvert fall stilistisk sett. Jeg har spilt GoW siden det første spillet kom ut, og siste installasjon var et mageplask og jeg kjedet meg fra start til slutt, så da får vi bare være uenig og ha forskjellig smak. GoW har da alltid vært en "on the rails" med fokus på story, dette semi-open world greiene ødela bare alt for min del..

Lenke til kommentar
aidskake skrev (10 timer siden):
donwang skrev (13 timer siden):

Hvem er "vi"? Du og kompisene? Fint med ulike meninger, men unødvendig med hot takes kun for provokasjonen sin skyld. Å kalle GOW for en suppe blir nærmest å regne som en meningsløst poeng

"Vi", er i dette tilfellet alle gamere som ikke får en skreddersøm for PS5, som virkelig kunne ha blitt bra, i all den tid GoW har pushet grafikk på konsollen, i hvert fall stilistisk sett. Jeg har spilt GoW siden det første spillet kom ut, og siste installasjon var et mageplask og jeg kjedet meg fra start til slutt, så da får vi bare være uenig og ha forskjellig smak. GoW har da alltid vært en "on the rails" med fokus på story, dette semi-open world greiene ødela bare alt for min del..

Jeg var i hvert fall sjeleglad for at de tok en ny vri med det forrige God of War. Under God of War 3 på PS3 var jeg så drittlei denne formelen at jeg holdt på å spy. Orket så vidt å fullføre spillet, og rørte ikke ett eneste GoW spill etter den seansen der. Men det er jo smak og behag selvsagt, men med GoW3 så var det nok for min del.

Ellers er det jo veldig tydelig at det er snakk om enda ett cross-gen spill her, så er enig i at det er litt skuffende. Men i det store og hele så gir det jo mening sett i fra ett økonomisk perspektiv og verden ståa som har vært det siste årene. Men man ville selvsagt hatt ett God of War bygget fra bunnen av til PS5 :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Som flere her med rette har påpekt er dette et cross gen-spill med en grafikk som ikke nødvendigvis klarer å imponere de stolte eiere av nyeste generasjons konsoll. Forstår jeg dagens utviklere og spesielt utgivere korrekt, herunder business-modellen deres, må det vel ligge nær å spå at vi får en versjon med ordentlig grafikkforbedring mest sannsynligvis tett koblet imot lansering på PC, da må det vel i det minste skje 1,5-2 år framme i tiden om spådommen noenlunde kan holde vann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...