Gå til innhold

Cyberpunk 2077 får en oppfølger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo fornuftig å fortsette når de har klart å stabilisere tech sånn at mer av fokus kan gå til polish, story og videreutvikling.

Regner med de neppe overselger og underleverer på nytt igjen.

Mye lessons learned her som kan gjøre videreutvikling til noe bra. Dette er jo flinke folk bare de har fornuftig fokus.

Lenke til kommentar
Crooked Cracker skrev (2 timer siden):

Vurderer å plukke opp orginalen på Series X, såvidt jeg har skjønt er det spillbart der. 

Jeg ventet i lang tid før jeg plukket opp dette spillet - også på Series X. Har ikke så mange timer i det, rundt 8 kanskje, før jeg datt ut grunnet mye arbeidsbelastning på jobben før sommeren. Koste meg i alle fall veldig mye med det! 

Etter patch 1.6 tenker jeg derimot det snart er på tide å spille gjennom det. 

Lenke til kommentar
Iki skrev (7 timer siden):

Burde egentlig bare lage et spill basert på edgerunner serien, og holdt seg til en lineær historie med bestemte områder osv.

Gjort politi og slikt til scripted events.

Kanskje de da kunne klart å lage noe ordentlig.

Jeg driver på med andre gjennomspilling av CP2077 for øyeblikket og vil si meg delvis enig. Jeg ville ønske at de i hvertfall bare velger en av delene:

Enten ett åpen verden GTA-aktig spill hvor du velger hvem du spiller, hvilke oppdrag du tar og lever ditt eget liv i Night City.

Eller en lineær historie med imponerende set-pieces, gripende historier og en satt karakter du spiller.

CP2077 er begge deler og det føles ikke ut som to sett utviklere laget hvert sitt spill og så forsøkte å presse dem sammen til ett spill.

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar
Hawko skrev:

Cyberpunk 2077 er fremdeles plaget av mange feil og bugs - men nå satser de altså på hele 5 (!) nye prosjekter. Høres ikke akkurat bærekraftig ut!

Hører folk si det men har 2 gjennomspillinger over 140 timer og enda hatt 4-5 bugs maks. Ingen game breaking (XsX). Hva baserer du påstanden på? Er det din erfaring med masse bugs etter siste patch?
Lenke til kommentar
Gromle skrev:
Crooked Cracker skrev:

Vurderer å plukke opp orginalen på Series X, såvidt jeg har skjønt er det spillbart der. 

Har endel timer i det på Series X. Med unntak av sporadiske krasj (spillet lukkes) og noe pussig AI av og til, er det fullt spillbart.
Spillet er helt perfekt på Series S og X har ikke merket noen bugs i det hele tatt. :)
Lenke til kommentar
RRhoads skrev:

Håper neste spill blir i tredjeperson.

Ser den med tanke på alt man kan endre på utseendetmessig. Gameplay kunne også fungert godt i tredjeperson. Når det kommer til dialog og cutscenes foretrekker jeg førsteperson for bedre innlevelse. Synes Cyberpunk gjør dette veldig godt.
Lenke til kommentar
Peteguy skrev (9 timer siden):
RRhoads skrev (13 timer siden):

Håper neste spill blir i tredjeperson.

Ser den med tanke på alt man kan endre på utseendetmessig. Gameplay kunne også fungert godt i tredjeperson. Når det kommer til dialog og cutscenes foretrekker jeg førsteperson for bedre innlevelse. Synes Cyberpunk gjør dette veldig godt.

Burde ikke være et problem å ha det som et valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...