Gå til innhold

Mullah Krekar er uskyldig.


Anbefalte innlegg

Mullah Krekar er uskyldig.

I oversettelsen, som blir brukt som bevis, der MK snakker syrisk har de oversatt feil.

Han sier ikke han skal brenne ned stortinget. Han sier han skal inn paa stortinget aa brenne noen papirer.

Han skal ha styrt ei italiensk terrorcelle, i fra Kongsvinger fengsel.

Sikkerhetsnivaaet i norske fengsler, etterretningstjenesten? Er det mulig?

Det skal naa, menneskerettsdomstolen i Strasbourg, ta stilling til. Det er stor mulighet for at deres avgjoerelse, kan ende med at han blir frifunnet

Synes det er veldig merkelig, at media uteblir oppi dette.

At han roser terroristene i Paris og at ni av ti normenn hater ham, er jo ikke nok, til fengsle ham.

Det vi ikke maa glemme oppi alt dette hatet, er at det er det siviliserte rettssystemet vaart det handler om.

Tenker meg, det kommer til aa bli gang da.Naar han kommer hjem igjen, og har rett til aa kreve, en stor erstatninng.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Naar jeg gikk ut med, fakta ikke folelser, mente jeg at, ikke la oss kaste bort tiden paa om han er en dritsekk, eller ikke, la oss holde oss til saken, Det finnes ingen beviser, de har ikke noe paa ham.

Men vil allikevel, vaere fri til aa komme med antagelser. 

Er dette ei suppe visse politikere har kokt i sammen? Ganske paafallende at oversettelsen var feil, akkurat der.

Og den terrorcelle greia, har ikke tillit til det , i det hele tatt. Virker manipulert. Har ikke noen beviser der heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...