Gå til innhold

Mullah Krekar er uskyldig.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foeler meg veldig alene, i det her.

Hadde den samme foelelsen, for ti aar siden, da det gikk opp for meg, at Viggo Kristiansen, er uskyldig.

Ble i diskusjoner, moett som en saering, Er du pedo, er du forelsket i Viggo, er du homse, var spoersmaal jeg maatte takle.                  

Har ikke problemer med den homsegreia. En av mine beste venner, er homse.

Og media tok ikke ansvar og det trakk ut.

Har akkurat den samme foelelsen naa. Hva er det som sjer? Hvorfor er det ingen som reagerer? Hvilke krefter, er det som holder dette nede? Feige journalister?

Ikke la oss styre over paa Viggo naa, Det er Mullah Krekar vi diskuterer, men sammenligninger til andre saker, maa vel, vaere greit.

Det norske rettsvesenet, er ute i veldig hardt vaer, for tiden.

 

 

Lenke til kommentar

Hva er det som skjer?

En person som har skrytt av å være terrorist, som har kommet med dødstrusler, påstand om aksjoner i Norge, og som har blitt satt på terrorlister for å støtte al qaida, gitt penger til terrorister, etc, har blitt dømt for dette.

Så kommer du å ønsker at han skal bli Norsk statsborger, og bli frifunnet for alt han har gjort,

Det er det som skjer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at jeg oensker at han skal bli Norsk statsborger.

Jeg oensker et rettsvesen, som fungerer og er korrupsjonsfritt.

Beviset som selvmordsbomberen kom med er feil.

Beviset, oversettelsen i Italiasaken er feil.

PST, fikk anket gjennom, i den Norske utvisningssaken ,at opptakene i Italiasaken, ikke skulle spilles av.

Meling, ble nektet aa vise filmopptaket, til selvmordsbomberen, der han sier at han ble torturert til aa si, at krekar hadde gitt ham oppdraget. Noe han ikke gjorde, Nrk dokumentaren, viser hele filmen. 

Hva er dette for noe?

Lenke til kommentar

Det er det som er saa frustrerende. Kun en meget serioes Nrk dokumentar, aa henvise til.

Ser at aa forvente, at de som kommer her, skal sette av 2t og 20min, saan plutselig, til en tre episoders dokumentar, er mye.

Ser at med ditt engarsjement for saken, saa burde du sett den.

Det er der, de viser bevisene paa, at bevisene er feil.

Lenke til kommentar

De dokumenterer, at opptaket er feil oversatt.

De viser filmen hvor selvmordsbomberen, sier at han ble torturert, tvunget til aa si at han han hadde faatt oppdraget, av Krekar.

Setter spoersmaal til at PST ( Politiets sikkerhets tjeneste ) fikk anket gjennom i utvisningssaken at opptakene, oversettelsebeviset, ikke skulle spilles av i Italiasaken.

Setter spoersmaal med at advokat Meling ikke faar vise et filmopptak, av sevmordsbomberen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...